هتل خاور مشهد

3.1 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خاور مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 18%
قیمت 1 شب 987,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 18%
قیمت 1 شب 1,482,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,400,000 18%
قیمت 1 شب 1,977,000 تومان
اتاق پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 9%
قیمت 1 شب 2,747,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
اتاق چمدان
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ ،جنب هتل بین المللی قصر
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
11 دقیقه
914 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
60 دقیقه
4996 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
43 دقیقه
3538 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
29 دقیقه
2378 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3428 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خاور مشهد یکی از با سابقه ترین هتل ‌های مشهد می باشد که در سال 1357 بنا شده است. اما این هتل مشهد در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت تا خدمات بهتری را به زائران تور مشهد ارائه دهد. موقعیت مکانی هتل خاور مشهد به گونه ای است که شما به بازار بلور و خیابان هفده شهریور دسترسی آسانی خواهید داشت.

اتاق هایی با طراحی زیبا و امکانات مناسب در هتل خاور مشهد 

هتل خاور مشهد دارای 6 طبقه ساختمانی و 48 واحد اقامتی است که از امکانات مطلوبی برخوردار می باشند. تمامی 48 واحد اقامتی این هتل مشهد امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، ملزومات بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و .... را دارا می باشند. 

زائرین می توانند رزرو تور هتل خاور مشهد از تهران و یا دیگر مبادی مختلف را به راحتی از طریق سایت انجام دهند. اتاق های این هتل بسیار شیک طراحی شده اند که می توانند استراحتی خوشایند را برای مهمانان رقم زنند. البته هتل اندیشه مشهد نیز با اتاق هایی جذاب می تواند دیگر پیشنهاد برای اقامت در شهر مشهد محسوب شود. 

رستوران هتل خاور مشهد، چیدمان مناسب فضا

هتل زیبای خاور مشهد رستوران خود را در طبقه منفی 2 جای داده است. رستوران هتل خاور، انواع غذاهای ایرانی و عربی را در لیست منو خود گنجانده تا میهمانان هتل حق انتخاب آسان تری داشته باشند. سرآشپز‌های رستوران هتل مذکور باکیفیت مطلوبی غذاهای خود را طبخ کرده و در اختیار میهمانان قرار می دهند. 

هتل جذاب خاور مشهد دارای کافی شاپی است که مکانی دنج برای میهمانان هتل به شمار می رود. در کافی شاپ هتل خاور متنوع ترین نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسر‌های لذیذ سرو می شود. برای غافلگیر کردن دوستان خود می توانید در کافی شاپ هتل میزی را رزرو نمایید.

هتل خاور مشهد چه امکاناتی دارد و در کجا قرار گرفته است؟

آدرس هتل دو ستاره خاور مشهد در حاشیه خیابان امام رضا، نزدیک چهارراه دانش قرار دارد. برای ورود به حرم مطهر باب الرضا در مقابل شما خواهد بود و اولین صحن پیش روی شما، صحن جامع رضوی است. از اماکن نزدیک به این هتل مشهد می توان به: بیمارستان موسی ابن جعفر، سراهای 17 شهریور و پارک میرزا کوچک خان که یک پارک زیبا، باصفا و قدیمی مشهد است اشاره کرد.

در هتل خاور مشهد امکانات رفاهی به طور کامل به مهمانان ارائه می شود، به گونه ای که در نظر سنجی های این هتل رضایت مهمانان را مشاهده می کنید. با این وجود اگر هتل خاور مشهد را با هتل تیانا مشهد مورد مقایسه قرار دهید می توانید اقامتی مطمئن تر را تجربه نمایید.

فاصله هتل خاور مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل خاور مشهد تا آستان امام مهربانی ها به صورت پیاده 10 دقیقه تا حرم مطهر می باشد که این هتل مشهد به دلیل موقعیت و قیمت ارزان بسیار محبوب گردشگران تور مشهد می باشد.

دلایل رزرو هتل خاور مشهد چیست؟

هتل خاور مشهد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکانات خوبی را عرضه می کند که دلیلی برای رزرو این هتل مشهد است. از دیگر دلایل رزرو این هتل دسترسی به بازارها و اماکن تجاری می باشد.

هر شب اقامت در هتل خاور مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره خاور باید از شبی 200 هزار تومان تا 550 هزار تومان پرداخت کنید که این هزینه ها ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل خاور وجود دارد؟

در هتل خاور مشهد هیچ اتاق لوکسی وجود ندارد اما دارای اتاق هایی می باشد که از نظر نظافت معقول هستند.

هتل خاور چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل خاور مشهد دارای امکانات و خدمات بسیار مطلوبی از قبیل لاندری، تاکسی سرویس، رستوران و ... می باشد که با توجه به لول 2 ستاره، خوب است.

آدرس هتل خاور مشهد کجاست؟

هتل خاور مشهد در خیابان امام رضا، بین امام رضای 14 و 16، جنب هتل بین المللی قصر قرار گرفته است. با اقامت در این هتل به بازارها و مکان های تجاری هم دسترسی خواهید داشت.

هتل خاور به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل خاور به بازارهایی چون بازار ساعت، بازار بلور، بازار رضا و ... دسترسی دارد. از اماکن تفریحی نزدیکی هتل می توان به پارک میرزا کوچک خان اشاره کرد.

هتل خاور مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره خاور با این که از نظر امکانات و خدمات بسیار بالا نیست، اما می توان با هتل تیانا مشهد آن را مقایسه نمود. اما از دیگر هتل هایی که در شهر مشهد شباهت بسیاری به هتل خاور دارد، هتل اندیشه مشهد است.

قوانین هتل خاور چیست؟

هتل زیبای خاور در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل خاور مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از حرم دوره کیفیتشم پایینه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خاور مشهد از همه نظر خوب بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل قدیمی اما تمیز دسترسی به بازار بلور و ... عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.