هتل فردیس مشهد

3.6 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل فردیس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 18
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1175 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
63 دقیقه
5257 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
46 دقیقه
3809 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
32 دقیقه
2640 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
44 دقیقه
3699 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فردیس مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد می باشد که در خیابان امام رضا 18 قرار گرفته است. این هتل دارای 5 طبقه ساختمانی است که چندین اتاق درون آن ها جای گرفته اند. لازم به ذکر است این هتل مشهد فاقد پارکینگ می باشد و برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که تور هوایی مشهد را رزرو کرده اند.

هتل فردیس مشهد و شرح لابی و اتاق

هتل فردیس مشهد لابی زیبایی دارد که از فضایی بزرگ برخوردار بوده و با بهترین امکانات رفاهی طراحی شده است. لابی هتل فردیس محل مناسبی برای اوقات فراغت میهمانان می باشد. سیستم تهویه مطبوع، مبل، دستگاه واکس کفش، پذیرش 24 ساعته، تلویزیون صفحه تخت و ... تنها بخشی از امکانات لابی می باشند.

هتل فردیس مشهد دارای اتاق های دو تخته،سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق های دوتخته هتل فردیس دارای یک تخت دونفره و یا دو تخت یک نفره بوده و برای زوج های جوانی که به مشهد سفر می کنند مناسب می باشد. اتاق های سه تخته هتل فردیس دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می باشند. اتاق های چهار تخته هتل فردیس به صورت آپارتمان یک خوابه بوده دارای یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره می باشد.

رستوران و امکانات هتل فردیس مشهد

رستوران هتل فردیس شهر بهشت در طبقه منفی یک هتل طراحی شده است و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت منو انتخابی پذیرایی میهمانان عزیز می باشد. کافی شاپ هتل ذکر شده در لابی طراحی شده است و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم محل مناسبی برای اوقات فراغت و گفتمان های خانوادگی می باشد.

از امکانات هتل 2 ستاره فردیس می توان به خدمات روم سروس، تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، اینترنت رایگان و ... اشاره کرد. این هتل تنها 10 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. میهمانانی که به دنبال هتلی نوساز با تخفیف های ویژه و نزدیک حرم هستند، می توانند هتل بستان مشهد و هتل نگین مشهد را رزرو کنند.

فاصله هتل فردیس مشهد تا حرم چقدر است؟

برای دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل فردیس مشهد تنها 10 دقیقه به صورت پیاده زمان لازم است که مهمانان می توانند به راحتی با کمترین مدت به بارگاه امام هشتم (ع) دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل فردیس مشهد چیست؟

هتل فردیس مشهد نسبت به دیگر هتل های مشهد در لِول دو ستاره، کیفیت و امکانات خوبی را ارائه می دهد که در کنار قیمت بسیار مناسب، باعث جذب گردشگران و زائرین به سمت خود می شود. البته موقعیت مکانی در نزدیکی حرم مقدس نیز عاملی تاثیر گذار در ملاک های رزرو مسافران خواهد بود.

هر شب اقامت در هتل فردیس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در اتاق های هتل فردیس مشهد هزینه ای از 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان لازم است که این مقدار قیمت با توجه به کیفیت و فضای زیبای واحد های اقامتی، کاملا رضایت و خشنودی مهمانان را به همراه دارد.

چه تعداد اتاق در هتل فردیس مشهد وجود دارد؟

در زمان رزرو هتل فردیس مشهد به عنوان انتخاب هتل در رزرو تور مشهد، اتاقی به عنوان لوکس قابل رزرو نخواهد بود. با این حال اگر به همراه خانواده و یا جمعی از عزیزان به این هتل مراجعه کرده اید، آپارتمان یکخوابه چهار تخته را مورد انتخاب قرار دهید که از نظر قیمت نیز با توجه به ظرفیت هزینه ای بالا تر نسبت به دیگر اتاق های هتل را دارد.

هتل فردیس چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل فردیس مشهد خدمات و امکانات به طور کامل به مهمانان مقیم ارائه می شود که بدون شک، وجود آن ها سبب آسایش بیشتر و تضمین راحتی خواهد شد. همچنین شما می توانید در صورت بروز مشکل و یا نیاز به پذیرش 24 ساعته هتل مراجعه نمایید.

آدرس هتل فردیس مشهد کجاست؟

در زمان پیاده روی در خیابان امام رضای مشهد، نبش امام رضای 18 نمایی از هتل فردیس مشهد به چشم شما خواهد خورد که این دسترسی آسان به هتل و پیدا کردن در کمترین زمان، از مزیت های آن به شمار می رود.

هتل فردیس به چه اماکنی نزدیک است؟

یکی از مزیت های خیابان امام رضا نزدیکی به اماکن تاریخی و بازار های نوستالیزیگ همچون بازار سرشور و بازار رضا می باشد که سبب شده مهمانانی که در این هتل اقامت یافته اند بتوانند پس از زیارت گشتی در آن ها نیز بزنند. حمام مهدی قلی بیگ و مسجد 72 تن با فاصله کم از هتل نیاز به کمی پیاده روی خواهد داشت.

هتل فردیس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

میهمانانی که به دنبال هتلی نوساز با تخفیف های ویژه و نزدیک حرم هستند، می توانند هتل بستان مشهد و هتل نگین مشهد را در کنار هتل فردیس مشهد مورد بررسی قرار دهند و با رضایت کامل اقدام به رزروی مطمئن از سایت پرشین هتل نمایند.

قوانین هتل فردیس چیست؟

هتل زیبای فردیس در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل فردیس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.7از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل موقعیت مکانی خوبی داشت

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

من و همسرم سه روز در هتل فردیس مشهد اقامت داشتیم که غذاش اصلا خوب نبود اما از نظر امکانات خوب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل فردیس مشهد هتلی دنج و راحت بود من و همسرم راضی بودیم به بقیه هم پیشنهاد می کنیم این هتل مشهد رزرو کنند

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.