هتل بستان مشهد

3 از 5
متوسط 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل بستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان اندرزگو , بعد از کوچه شوکت
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
10 دقیقه
815 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
56 دقیقه
4682 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
39 دقیقه
3265 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2065 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
39 دقیقه
3266 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل بستان مشهد یک هتل نزدیک محله سرشور مشهد است که جزء هتل های مشهد نزدیک به حرم به شمار می رود. این هتل برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که به دنبال تور مشهد قیمت مناسب هستند که با رزرو این هتل مشهد، خواسته آنان به خوبی برآورده می شود.

هتل بستان مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد است که از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و در نزدیکی محله سرشور قرار دارد. محله سرشور در زمان های قدیم یکی از مهم ترین محله های مشهد بوده است. آدرس هتل بستان مشهد به گونه ای است که در خیابان اندرزگو، اندرزگو 8 قرار گرفته است. باب الجواد و صحن جامع رضوی، ورودی حرم مطهر از خیابان اندرزگو است.

هتل بستان مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل بستان مشهد با این که 2 ستاره است دارای امکاناتی همچون: لابی، اتاق ‌های متفاوت، رستوران و کافی شاپ است که جهت اطلاع از نظافت اتاق ‌ها و کیفیت غذای رستوران هتل بستان در شهر مشهد، می توانید به بخش نظر سنجی این هتل مشهد در پایین صفحه مراجعه نمایید.

رستوران هتل 2 ستاره بستان مشهد با سرو انواع غذاهای ایرانی به صورت منو انتخابی آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران هتل محیطی بهداشتی و تمیز دارد که لذت صرف غذا برای میهمانان دوچندان می شود. در کافی شاپ هتل هم می توانید نوشیدنی های سرد و گرم را نوش جان کنید.

اتاق ها و اماکن نزدیک هتل بستان مشهد

هتل 2 ستاره بستان مشهد اتاق های بسیار زیبایی دارد که متاسفانه کمی کوچک هستند. ولی امکانات معقولی برای رفاه میهمانان درون اتاق ها تعبیه شده است. در داخل اتاق های هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی و ... وجود دارد.

هتل بستان شهر مشهد به اماکن دیدنی همچون: حمام مهدی قلی بیگ، چهارراه خسروی، بازار فرش فروش‌ ها و ... نزدیک می باشد. بازار رضا و بازار سرشور از جمله بازار‌های نزدیک به این هتل مشهد هستند که برای خرید سوغاتی عالی می باشند. هتل فجر مشهد و هتل توکل مشهد از دیگر گزینه های اقامت ارزان در مشهد می باشند.

فاصله هتل بستان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل بستان تا حرم مطهر رضوی کمتر از 8 دقیقه می باشد که این مسئله سبب شده تا گردشگران تور مشهد با قطار ترجیح دهند این هتل قیمت مناسب و با کیفیت را ررزو کنند.

دلایل رزرو هتل بستان مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو این هتل نزدیکی به حرم مطهر رضوی، قیمت مناسب و ... می باشد که در زمان رزرو هتل های مشهد، گردشگران به مسئله قیمت دقت می کنند.

هر شب اقامت در هتل بستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل بستان دارای اتاق های 1 تخته جنوبی ، 1 تخته ویژه و 2 تخته ویژه می باشد که هزینه هرشب اقامت در این هتل از403 هزار تومان تا 606 هزار تومان است و نسبت به نوع اتاق وسرویس درخواستی تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل بستان مشهد وجود دارد؟

هتل 2 ستاره بستان با این که از اتاق لوکسی برخوردار نیست، اما اتاق 2 تخته ویژه با هزینه هر شب اقامت 606 هزار تومان در دسته لوکس ترین اتاق ها قرار می گیرد.

هتل بستان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل زیبای بستان در شهر مشهد دارای امکانات و خدماتی همچون لابی، رستوران و کافی شاپ است که از یک هتل با این لول، توقع بیشتری نمی رود.

هتل بستان در کجا قرار دارد؟

هتل بستان شهر بهشت درخیابان اندرزگو، بعد از کوچه شوکت قرار دارد که به باب الجواد و بازار سرشور نزدیک می باشد.

هتل بستان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 2 ستاره بستان به اماکنی چون حمام مهدی قلی بیگ، چهارراه خسروی، بازار فرش فروش‌ ها، بازار رضا و بازار سرشور نزدیک می باشد.

هتل بستان به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل بستان شهر مشهد از لحاظ امکانات و خدمات با هتل هایی همچون هتل فجر مشهد و هتل توکل مشهد مشابهت دارد که هتل های ذکر شده 2 ستاره هستند.

قوانین هتل بستان مشهد چیست؟

هتل بستان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل بستان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل بستان مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.8از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 2.7از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 2.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 10 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نظر من نسبت به هزینه پرداختی و۲ ستاره بودن هتل خوب بود

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

وضع نظافت بد . کیفیت غذاها افتضاح . در حد مسافر خانه هم نیست . بعضی پرسنل بسیار بی ادب . هنوز داشیم نهار می‌خوردیم شروع کردن به جمع کردن میز

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام این هتل به معنای واقعی کلمه افتضاح ، افتضاح ، افتضاح است. در واقع هتل نیست یک مسافرخانه است

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اگر میخواهید معنی کلمه افتضاح را دقیقاً بفهمید ، به این هتل بروید . غذای هتل به اصطلاح سلفی تمسخر میهمانان است، ده نفر اولی که به رستوران بروند امکان انتخاب غذا دارند ولی بعد از آن باید ته مانده های قبلی را انتخاب کنید. کمیت و کیفیت آن افتضاح است . وضعیت نامطلوب اتاقها و کثیفی و فرسودگی ساختمان را به عینه خواهید دید .

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام اصلن اتاقش ویژه نیست ما ک چیز ویژه ندیدیم داخلش اغلبم سرویس فرنگی دارن ک اینم ی معضل بود برامون،سرمایش نامناسب،بدلیل تعمیراتش ۵ ساعت آب قطع بود بعد الظهرتو این گرما ک ما تو هتل نموندیم بیشتر مسافرخونه هست تا هتل ، نظافت سرویس بهداشتی رستورانش،ک ایرانی بود واقعا کثیف و بدبو ک نمیدونم خودشون چجور دلشون میرفت استفاده کنن کمبود نیرو در رستوران مشهود بود کارکناش با لباس شخصی نظافت میکردن میزا رو کفپوش اتاقا واقعا چندش آور و کثیف، دریغ از ی آبسرد کن، مدیریت واقعا ضعیف وبرخورد گهگاه نامناسب پرسنل رستورانش، کافی نبودن میز غذاخوری رستورانش ، تاخیر در شروع صبحانه ش بدلیل نبودن نان، کیفیت خیلی پایین نان بدلیل شرایط نگهداری نامناسبش،در جای گرم ک بوی کپک میداد ، واقعا کرامت زائر رو رعایت نکردن ،اگر سوالی هم باشه درخدمتم،تنها حسنش،نزدیکی به حرم بود والسلام

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

یعنی میتونم بگم افتضاح بود افتضااااح... اصلا رزرو نکنید پولتون رو در چاه ریختین بخدا آشغال دونیه به جای هتل ... حیف از پولی که برای این هتل داده بشه

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بستان مشهد اتاق تمیز و مرتبی داشت. کیفیت غذا هتلم خیلی خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.