هتل سحاب مشهد

3.2 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سحاب مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت یکخوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
اینترنت در لابی
سرویس ایرانی
سرویس حرم
رستوران
کافی شاپ
مناسب معلولین
صندوق امانات در لابی
چایخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : طرقبه، مقابل پمپ بنزین، جاده امام زادگان یاسر و ناصر(ع)
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
12 دقیقه
962 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
61 دقیقه
5044 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3881 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
29 دقیقه
2426 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3772 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم مطهر بسیار زیاد بوده و جزء هتل های مشهد نزدیک حرم نیست. اما این هتل مشهد تنها برای کسانی خوب است که می خواهند اقامتی آرام داشته باشند.

دلایل رزرو هتل سحاب مشهد چیست؟

هتل سحاب مشهد در طرقبه از نظر نزدیک بودن به مکان های تفریحی و دیدنی بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری مشهد است. از دیگر دلایل رزرو این هتل مشهد نیز دسترسی به آستان امامزاده ها یاسر و ناصر (ع) می باشد.

هر شب اقامت در هتل سحاب مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل سحاب طرقبه مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 250 هزارتومان تا 375 هزار تومان می باشد که با توجه به زمان های مختلف تغییر می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سحاب وجود دارد؟

هتل سحاب مشهد متاسفانه دارای اتاق لوکسی نیست، اما اتاق های این هتل مشهد با چشم اندازی خیره کننده هستند که این عیب را می پوشاند. اما برای رزرو اتاق های لوکس می توانید هتل پارک حیات طرقبه را ررزو کنید.

هتل سحاب چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سحاب جذاب طرقبه مشهد از خدمات و امکانات مطلوبی همچون رستوران، رستوران سنتی، تالار پذیرایی، کافی شاپ، چایخانه، فروشگاه و صنایع دستی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، سرویس ایاب و ذهاب، رستوران فضای باز کنار رودخانه، کلوپ رایانه ای، پارک بازی کودکان، تالار طبیعت ویژه مراسم عروسی و ... برخوردار است.

آدرس هتل سحاب مشهد کجاست؟

هتل زیبای سحاب مشهد در طرقبه، مقابل پمپ بنزین، جاده امام زادگان یاسر و ناصر(ع) قرار گرفته است و به ییلاقات حصار گلستان و مایان و ازغد دسترسی دارد.

هتل سحاب به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره سحاب طرقبه به اماکنی همانند امامزاده یاسر و ناصر (ع)؛ بند گلستان، چالیدره، روستای کنگ، دره ارغوان، چالیدره، جاغرق و ... نزدیک می باشد.

هتل سحاب مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سحاب مشهد از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همانند هتل پارک حیات طرقبه و هتل ثامن مشهد مشابه می باشد که مسلماً از نظر امکانات برابری نمی کند. اما هتل صبا مشهد و هتل رز مشهد می تواند انتخابی مناسب برای اقامت در نزدیکی حرم باشند.

قوانین هتل سحاب چیست؟

هتل زیبای سحاب در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سحاب مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل سحاب مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد با درجه معمولی است که می توان نام آن را در بین هتل های مشهد با قیمت مناسب جای داد. این هتل از سال 1380 پا به عرصه هتل داری نهاد که البته برای بهبود وضعیت خود و جذب بیشتر گردشگران در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت.

اتاق هایی ساده اما راحت در هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد دارای اتاق هایی با طراحی ساده می باشد که می توانند راحتی را برای مهمانان تور مشهد فراهم کند. چشم انداز رو به باغ در اتاق ها و واحد های اقامتی هتل سحاب مشهد زیبایی را به فضای این اتاق ها بخشیده است و هنگام استراحت حس دلنشین را در شما القا می کند. امکانات رفاهی نیز به طور کامل در اتاق های هتل وجود دارد. 

رستوران هتل سحاب مشهد، غذاهای با کیفیت در منو

در هتل زیبای سحاب مشهد یک رستوران با فضایی زیبا و مرتب ایجاد شده است که غذاهای لذیذ و با کیفیت را در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار می دهد. شما با انتخاب این هتل به عنوان قصدی برای اقامت در شهر مشهد هیچگونه دغدغه از نظر صرف غذا در وعده های مختلف را نخواهید داشت. 

تور هتل سحاب مشهد از کیش یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین تور های موجود برای سفر به مشهد می باشد که مورد استقبال کیشوندان عزیز قرار دارد. شما می توانید با کمک تور های مختلف از مبادی متفاوت هتل سحاب مشهد و یا هتل هایی هم لِول این هتل مانند هتل صبا مشهد و هتل رز مشهد را به راحتی رزرو نمایید. 

آیا امکانات و خدمات هتل سحاب مشهد رضایت بخش است؟

در هتل سه ستاره سحاب مشهد امکانات و خدمات به گونه ای در نظر گرفته شده است که می تواند انتظارات مهمانان هتل را بر طرف کند و رضایت را به آن ها هدیه دهد. از جمله امکانات موجود در هتل می توان به لابی مجهز، اتاق چمدان، محوطه حیاط، کافی شاپ، صندوق امانات و .... اشاره نمود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.7از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 2.7از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سمت طرقبه هست اب و هوا و محیط خیلی خوب

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سحاب مشهد محوطه عالی و سبزی داشت به ناصر و یاسر نزدیک بود من راضی بودم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سحاب مشهد امکانات خوبی داشت و از نظر قیمت هم مناسب بود. آب و هوا هم که بی نظیر

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.