هتل صبا مشهد

3.8 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل صبا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو نفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس حرم
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اتاق چمدان
ماهواره
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار شهید قرنی، بین چهارراه ابوطالب و میدان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، روبروی پمپ بنزین
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
9 دقیقه
60 دقیقه
5000 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
14 دقیقه
88 دقیقه
7306 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3662 متر
بیمارستان جوادالائمه
10 دقیقه
63 دقیقه
5257 متر
بیمارستان امید
9 دقیقه
47 دقیقه
3929 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صبا مشهد یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل، این امكان را به میهمانان محترم می دهد تا در كنار زیارت بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) بتوانند به بازارهای تجاری، مراكز خرید، ییلاقات، اماكن دیدنی و تفریحی مشهد دسترسی داشته باشند. این هتل مشهد در سال 1376 افتتاح شده و برای بهبود خدمات هتل خود، در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل صبا مشهد لابی زیبا و دیدنی دارد که امکاناتی همچون: تلویزیونLED، نمازخانه، مبلمان راحتی و ... را دارا می باشد. یکی از نکته های مهم درباره این هتل مشهد، قرار گرفتن آن رو به روی حرم مطهر رضوی است که دسترسی را برای زائرین تور مشهد آسان می کند. وجود ایستگاه های اتوبوس BRT، خط 12، خط 831 و ... نزدیک به هتل از دیگر مزایای آن به شمار می رود. برای رسیدن به حرم مطهر باید وارد خیابان شیرازی، بست شیخ طوسی و صحن جمهوری شوید.

اتاق‌هایی جادار مناسب برای خانواده ها در هتل صبا مشهد

هتل زیبای صبا مشهد دارای 89 اتاق می باشد که به تیپ های: 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و ... تقسیم می شود. تمامی اتاق‌های هتل به امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، حمام، آباژور، آینه دراور، ملزومات بهداشتی و ... مجهز هستند. لازم به ذکر است با اقامت در این هتل مشهد می توانید از اتاق خود به امام رضا (ع) سلام بدهید.

کافی شاپ و رستوران در هتل صبا مشهد

هتل جذاب صبا مشهد مانند دیگر همتایان خود کافی شاپی را برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته است. کافی شاپ هتل صبا مشهد با سرو متنوع ترین نوشیدنی های گرم و سرد به همراه دسر‌هایی خوشمزه، توانسته است رضایت میمانان را به خوبی جلب کند. جهت رزرو میز، برای دورهمی های دوستانه و تولد های خاص می توانید با شماره تلفن هتل صبا مشهد ارتباط برقرار کنید. هتل صبا مشهد رستوران خود را در طبقه اول جای داده است.

رستوران هتل سه ستاره صبا مشهد غذاهای متنوع ایرانی با کیفیتی مطلوب را، به میهمانان خود عرضه می کند. رستوران، غذاهای خود در وقت نهار و شام را به صورت منو انتخابی و وعده صبحانه را به صورت منو بوفه سلف سرویس ارائه می دهد.

اماکن نزدیک به هتل صبا و معرفی خدمات

آدرس هتل صبا و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که شما به مراکز تجاری مهمی مانند: مجتمع تجاری مجد، مجتمع تجاری پاژ و مجتمع تجاری پروما دسترسی خواهید داشت. مجتمع پروما، یکی از لوکس ترین بازار های مشهد است که در میدان جانباز قرار دارد. از هتل مذکور تا مجتمع پروما فاصله ی بسیار کمی وجود دارد. خدماتی که هتل صبا مشهد به میهمانان خود ارائه می دهد شامل: گشت درون شهری و برون شهری، رمپ معلولین، اتاق چمدان، پارکینگ و ... می باشد.

تور هتل صبا مشهد از کرمان یک پیشنهاد عالی برای شهروندان کرمانی می باشد. اگر به دنبال هتلی با لِول بالاتر هستید که دارای مجموعه آبی باشد می توانید هتل شرکت نفت مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. هتل جنت مشهد نیز با قیمت ارزان انتخابی مناسب برای شما است.

فاصله هتل صبا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل صبا مشهد تا حرم مطهر به گونه است که می توان گفت 30 دقیقه با خودرو فاصله دارد و پس از طی این مدت به پابوسی امام رضا مشرف می شوید.

دلایل رزرو هتل صبا مشهد چیست؟

از دلایلی که می توان گفت رزرو این هتل مشهد را نزد گردشگران تور مشهد رونق بخشیده، کیفیت خوب، قیمت ارزان، جهت حرم بودن هتل و ... است. البته دسترسی به مکان های تفریحی و تجاری مشهد هم دلیل دیگری برای رزرو این هتل در شهر بهشت می باشد.

هر شب اقامت در هتل صبا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل صبا شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 250 هزارتومان تا 500 هزار تومان می باشد که با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه ها در حال تغییر باشد

چه تعداد اتاق لوکس در هتل صبا وجود دارد؟

هتل صبا دارای 89 اتاق می باشد که هیچ کدام از آن ها به دسته های لوکس تقسیم بندی نمی شوند. برای رزرو اتاق های لوکس باید هتل قصر طلایی مشهد یا درویشی مشهد را رزرو کنید.

هتل صبا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل 3 ستاره صبا مشهد خدمات و امکاناتی همچون گشت درون شهری و برون شهری، رمپ معلولین، اتاق چمدان، پارکینگ و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل صبا مشهد کجاست؟

هتل 3 ستاره صبا مشهد، در بلوار شهید قرنی، بین چهارراه ابوطالب و میدان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، روبروی پمپ بنزین قرار گرفته است

هتل صبا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره صبا به مراکز تجاری مهمی از جمله : مجتمع تجاری مجد، مجتمع تجاری پاژ و مجتمع تجاری پروما دسترسی دارد. مجتمع پروما، یکی از لوکس ترین و بهترین بازار های مشهد است که در میدان جانباز قرار دارد. از این هتل مشهد مذکور تا مجتمع پروما فاصله ی بسیار کمی وجود دارد.

هتل صبا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل صبا مشهد از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همچون هتل هما 2 مشهد و هتل خانه سبز مشهد تشابه دارد. اما از نظر خدمات و امکانات با هتل جنت مشهد برابری می کند. البته برای رزرو هتلی بهتر می توانید هتل شرکت نفت مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل صبا چیست؟

هتل زیبای صبا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل صبا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل اپارتمان معمولی در مشهد می باشد

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود. 3 ستاره است و از نظر کیفیت با ستاره هاش همخوانی داره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.