هتل رز مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رز مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
پارکینگ در هتل
صندوق امانات
ترانسفر
سرویس فرنگی
سونا
سرویس ایرانی
استخر
استقبال و بدرقه
رستوران
اینترنت در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان بسیج
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
19 دقیقه
1615 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
68 دقیقه
5697 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3435 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
37 دقیقه
3079 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
40 دقیقه
3325 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رز مشهد یکی از هتل های سه ستاره در شهر مشهد می باشد که در حال حاضر در رده ی هتل های معمولی قرار دارد. اکنون این هتل مشهد تنها یک هتل با کیفیت نه چندان مطلوب است که اغلب به دلیل قیمت بسیار مناسب مورد انتخاب گردشگران قرار می گیرد.

اتاق هایی ساده در هتل رز مشهد

هتل رز مشهد در فضای خود اتاق هایی بسیار ساده ایجاد کرده است که می توانند استراحتی راحت را برای گردشگران تور مشهد فراهم کنند. در اتاق های این هتل امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیتم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و .... وجود دارد.

جالب است بدانید امروزه تور هتل رز مشهد از اصفهان مورد توجه مسافران و شهروندان اصفهانی قرار دارد که به نظر می رسد دلیل این استقبال چشم گیر، قیمت مقرون به صرفه هتل به شمار رود. مهمانانی که هتل رز مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت انتخاب می کنند می توانند بدون بروز هیچگونه مشکلی در واحد های اقامتی هتل استراحت کنند.

آیا امکان صرف غذا در هتل رز مشهد وجود دارد؟

هتل زیبای رز مشهد همانطور که در بالای مطلب اشاره کردیم، اکنون در تنها هتلی معمولی می باشد که چندان کیفیت مطلوبی ندارد. با این حال هتل دارای رستوران است که امکان صرف غذا در هتل را برای مهمانان مقیم فراهم می کند. اینگونه شما با اقامت در این هتل نیاز به خارج شدن به منظور صرف غذا را پیدا نخواهید کرد.

امکانات هتل رز مشهد، در دست احداث

هتل سه ستاره رز مشهد در حال حاضر چند سال است که در دست احداث و نوسازی قرار دارد. در آینده نه چندان دور این هتل به هتلی پنج ستاره با امکانات ویژه ای از قبیل استخر، سونا، سالن بدن سازی، سالن ماساژ، مجموعه ورزشی و ..... تبدیل خواهد شد.

مسافران عزیز می توانند اکنون جایگزین هتل رز در مشهد، هتل هایی نظیر هتل هتل نسیم مشهد و یا هتل عقیق رضوی مشهد را مورد انتخاب برای اقامت در این شهر مقدس قرار دهند. این هتل ها تقریبا در رده ی هتل رز می باشند و می توانند با هزینه کم اقامتی بدون دغدغه را برای شما رقم زنند.

فاصله هتل رز مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل رز مشهد تا حرم مطهر فاصله ای کمتر از 10 دقیقه داشته که البته این هتل مشهد به دلیل در حال ساخت بودن، مورد انتخاب گردشگران در زمان رزرو تور مشهد نخواهد بود.

دلایل رزرو هتل رز مشهد چیست؟

نمی توان برای هتل رز مشهد دلایلی را برای رزرو هتل در مشهد بیان کرد، چون این هتل هنور احداث نشده و هیچ امکاناتی ندارد. تنها دلیل شاید در آینده، نزدیکی به حرم مطهر و نوساز بودن آن باشد.

هر شب اقامت در هتل رز مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

همانطور که ذکر کردیم هتل رز شهر بهشت در حال ساخت است و هیچ نرخی را نمی توان برای اقامت در آن تعیین کرد؛

چه تعداد اتاق لوکس در هتل رز وجود دارد؟

هنوز اطلاعات دقیقی از هتل رز شهر مشهد در دسترس نیست که ایا اتاق لوکس دارد یا خیر، اما با توجه به سازه بودن ممکن است در زمان افتتاح اتاق هایی شیک داشته باشد.

هتل رز چه خدمات و امکاناتی دارد؟

با این که هتل رز مشهد هنوز به بهره برداری نرسیده اما از امکاناتی که می توان برای این هتل حدس زد لاندری، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، آسانسور و ... است.

آدرس هتل رز مشهد کجاست؟

هتل رز مشهد در حاشیه میدان بسیج قرار گرفته و از وقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار می باشد. چون هم به ایستگاه قطار شهری، هم به بازارها، هم به بیمارستان ها و هم حرم مطهر دسترسی دارد.

هتل رز به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل رز به بازار رضا، بازار های 17 شهریور، بیمارستان موسی بن جعفر (ع)، بیمارستان شهید کامیاب، بازار قماش، ایستگاه مترو و ... نزدیک است.

هتل رز مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با این تفاسیر درخواهید یافت که هتل رز مشهد برای اقامت مناسب نیست و ما می توانیم به عنوان پیشنهاد جایگزین، هتل عقیق رضوی مشهد با امکانات و خدماتی عالی و هتل نسیم مشهد با نرخ بسیار مناسب را معرفی نماییم.

قوانین هتل رز چیست؟

هتل رز در شهر مقدس مشهد قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل رز مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.