هتل عقیق مشهد

3.6 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل عقیق مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,210,000 1%
قیمت 1 شب 1,207,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,815,000 1%
قیمت 1 شب 1,812,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خراسان رضوی، مشهد ، میدان طبرسی، حدفاصل نوغان 1 و 3
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
16 دقیقه
1327 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
35 دقیقه
2889 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
56 دقیقه
4690 متر
بیمارستان جوادالائمه
1 دقیقه
5 دقیقه
399 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
56 دقیقه
4693 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل عقیق مشهد در رده یکی از هتل های مطلوب مشهد با قیمت مناسب می باشد که به دلیل موقعیت مکانی خوب بسیار محبوب زائران است. این هتل در سال 1398 احداث گردید که از نوساز ترین هتل های سه ستاره در مشهد به حساب می آید. محل قرار گیری این هتل مشهد، در محله نوغان؛ بین نوغان 1 و3 می باشد. زائرین عزیز مقیم در هتل 3 ستاره عقیق می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام هشتم دسترسی پیدا کنند.

هتل عقیق مشهد و اتاق های متنوع

هتل عقیق رضوی مشهد دارای 45 واحد اقامتی است که به بهترین وسایل روز مجهز می باشند. اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق 4 تخته همراه با یک خواب از تنوع اتاق های این هتل هستند. مهمانان می توانند بنا به نیاز و سلیقه خود و با توجه به تعداد نفرات برای رزرو هر کدام از این اتاق ها اقدام نمایند. دکوراسیون شیک و چیدمان زیبا به همراه نور دهی عالی فضایی دلنشین و زیبا را در هرکدام از این اتاق ها به وجود آورده است.

هتل عقیق مشهد تمامی امکانات رفاهی را مهیا نموده تا تمام و کمال به مهمانان عزیز خدمت رسانی کند. این امکانات رفاهی شامل تخت استاندارد، مبل، حمام تمیز همراه با وسایل بهداشتی، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و ... می باشد که در خور یک هتل سه ستاره است.

تنوع غذا در منوی رستوران هتل عقیق مشهد

هتل عقیق مشهد از رستوران شیک و لوکسی برخوردار است که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان گرامی می باشد. ایجاد این رستوران در هتل باعث شده تا لازم نباشد مهمانان برای صرف غذا به بیرون از هتل مراجعه کنند. چیدمان عالی و بسیار مرتب در رستوران هتل؛ حس دلنشینی را هنگام میل غذا به مهمانان عزیز منتقل خواهد کرد. همچنین سرو غذاهای لذیذ و متنوع به دست سرآشپزان با تجربه رضایت مندی مشتریان عزیز را به همراه دارد.

مهمانان عزیز می توانند با مراجعه به رستوران هتل عقیق در مشهد هم از غذاهای بی نظیر و هم از فضای دلنشین آن نهایت استفاده را ببرند. این رستوران تمامی سلیقه های مهمانان را بر طرف خواهد کرد که خوشنودی آنان را به همراه دارد. لازم به ذکر است پرسنل مرتب و آراسته رستوران نقش بسزایی در رضایت مشتریان دارند. شما می توانید با اقامت در هتل عقیق رضوی از این رستوران بی نظیر استفاده کنید و لذت ببرید.

هتل 3 ستاره عقیق رضوی و شرح امکانات

هتل قیمت مناسب عقیق مشهد برای رفاه و رضایت هرچه بیشتر مهمانان خود امکاناتی را فراهم کرده است. این امکانات مناسب برای یک هتل سه ستاره می باشد که نیاز های مهمانان خود را برطرف سازد. از جمله خدمات و امکانات ایجاد شده در این هتل می توان به لاندری، خدمات برای ناتوانان جسمی، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، فروشگاه، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود.

مهمانان عزیز می توانند با استفاده از فروشگاه های ایجاد شده در خود هتل؛ سوغاتی و یا دیگر لوازم خود را در کمترین زمان خریداری نمایند. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که علاقه مند به گشت درون شهری و برون شهری هستند تاکسی سرویس ایجاد شده است. شما می توانید با استفاده از این تاکسی سرویس ها در درون شهر و حتی بیرون شهر گشت و گذار کنید و از دیدنی های شهر مشهد لذت ببرید.

فاصله هتل عقیق مشهد با اماکن مختلف

هتل دوست داشتنی عقیق مشهد به دلیل فاصله بسیار کم به ایستگاه مترو، دسترسی بسیار آسان و سریع به بیشتر مکان های مهم شهر دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت یافته اند می توانند در کمترین زمان با مترو به نقاط مهم شهر دست پیدا کنند. البته لازم به ذکر است که علاوه بر مترو، مراکز خرید لوکس و همچنین بازار بزرگ رضا در نزدیکی این هتل واقع گردیده است. شما می توانید با خیالی آسوده در کمترین زمان از این فرصت در دسترس استفاده نمایید.

فاصله هتل عقیق مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل عقیق مشهد تا حرم مطهر تنها 5 دقیقه است که در لیست هتل های مشهد نزدیک به حرم جای دارد. از این رو گردشگران تور مشهد ترجیح می دهند در این هتل مشهد اقامت گزینند تا دسترسی راحتی به حرم داشته باشند.

دلایل رزرو هتل عقیق مشهد چیست؟

هتل عقیق به دلیل نزدیک بودنش به بارگاه امام رضا همراه قیمت مناسب و کیفیت مطلوب همواره مورد رزرو قرار می گیرد. یکی دیگر از دلایل رزرو این هتل خدمات دهی عالی است

هر شب اقامت در هتل عقیق مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل عقیق شهر مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 220 هزارتومان تا 750 هزار تومان بوده که این قیمت ها در ایام پیک ممکن است تغیر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل عقیق وجود دارد؟

هتل عقیق دارای تعداد زیادی اتاق برای استراحت است که هیچ کدام از آن ها لوکس نیستند و برای رفع این نیاز، می بایستی که هتل های 5 ستاره مشهد را انتخاب کنید.

هتل عقیق چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عقیق امکانات و خدماتی نظیر لاندری، خدمات برای ناتوانان جسمی، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، فروشگاه، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود.

آدرس هتل عقیق مشهد کجاست؟

هتل عقیق در میدان طبرسی، حدفاصل نوغان 1 و 3 قرار گرفته است که به حرم مطهر و اماکن زیادی دسترسی دارد.

هتل عقیق مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره عقیق به مکان هایی همچون امامزاده غیاث الدین محمد معروف به گنبد خشتی، محله 1000 ساله نوغان، بازار عباسقلی خان و ایستگاه قطار شهری مشهد نزدیک می باشد.

هتل عقیق مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

از هتل هایی که می توان همرده هتل عقیق دانست، هتل گلستان مشهد و هتل محلات مشهد است که این هتل ها ا نظر کیفیت می توانند برابری می کنند. اما برای اقامتی لوکس تر هتل های 4 ستاره و 5 ستاره مشهد پیشنهاد می شود.

قوانین هتل عقیق چیست؟

هتل زیبای عقیق رضوی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل عقیق مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.7از 5
آرامش محیط 3.7از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نظرم یکی از بهترین هتلها بود که توش اقامت داشتم واقعا هتل تمیز و خوبی بود پرسنل بی نظیری داشت و مخصوصا خدمه های رستورانش خیلی با احترام برخورد میکردند کیفیت غذا در حد عالی بود در منوی شامل همیشه برنج بود و ساعات سرو غذا هم بسیار متناسب بود از جناب داداش زاده سپاسگزارم

تاریخ ورود : 1402/01/24
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

درودهتل عقیق رضوی افتضاح غذا افتضاح مدیریت بی ادب وخسیس با مسافر انگاربابچه مدرسه صحبت میکنن خلاصه بامبلغ شبی ۵۵۰ تومن واقعا گران وروح و روانمون راداغون کردن رفتیم امام رضا حالمون خوب بشه بدترشد.به هیچکس پیشنهادندید هتل عقیق رضوی رو

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام هتل عقیق یک هتل بسیار خوب و مناسبیه.بنده از قبل اتاق رو رزرو کرده بودم و بدون معطّلی اتاق رو بمون تحویل دادن.نظافت هتل خیلی خوب بود.برخورد پرسنل پذیرش و آشپزخانه بسیار خوب و عالی بود.تنوع غذایی صبحانه ، ناهار و شام خیلی خوب بود و غذا سلف سرویس بود. دسترسی بسیار خوبی هم به حرم داشت.در کل تجربه خوبی بود.امیدوارم همین شیوه رو ادامه بدم.

2 از 5 خدمات هتل بد بود

سلف سرویس اصلا تنوع نداشت و تکراری و‌محدود. دیرمیرسیدی تموم میشد و مجدد شارژ نمیشد. غذاها افتضاح بود. رفتار پرسنل بی ادبانه

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل عقیق رضوی هتل خوبی بود وازاقامتمون توی این هتل راضی بودیم،برخورد پرسنل هتل خیلی خوب بود،به موقع هم اتاقو بهمون تحویل دادن،ازنظافت اتاق وکیفیت غذایی هتلم راضی بودیم،نسبت به قیمت هتل، امکاناتش خوب بود،موقعیت مکانی هتلم خیلی نزدیک به حرم امام رضابود،ازبرخوردکارشناس رزرو هتل هم راضی بودیم،بهترین پیشنهادکردن.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

توو خیابان طبرسی هتل به این خوبی نداریم اما کاش کیفیت غذارو ببرن بالا

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.