هتل صدر مشهد

3.6 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل صدر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,164,000 17%
قیمت 1 شب 970,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,746,000 17%
قیمت 1 شب 1,455,000 تومان
سوئیت یکخوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,328,000 17%
قیمت 1 شب 1,940,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
گشت شهری رایگان
پارکینگ رایگان
سرویس فرنگی
سرویس حرم
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
دید شهر
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۱۷و۱۹
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
7 دقیقه
28 دقیقه
2284 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
68 دقیقه
5656 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
22 دقیقه
1796 متر
بیمارستان جوادالائمه
8 دقیقه
38 دقیقه
3188 متر
بیمارستان امید
3 دقیقه
22 دقیقه
1811 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صدر مشهد یکی از هتل‌ های با کیفیت مشهد است که سه ستاره بوده و از طراحی و چیدمانی لوکس برخوردار می باشد. این هتل مقرون به صرفه مشهد با دو فاز آماده خدمت رسانی به گردشگرانی است که قیمت تور مشهد برای آن ها اولویت دارد. زیرا این هتل مشهد هم از نظر قیمت مناسب است و هم از نظر کیفیت.

فاز یک هتل صدر مشهد با پنج طبقه در سال 1357 به بهره برداری رسید که برای بهبود سطح کیفی؛ در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل اقتصادی مشهد در سال 1388 فاز دوم خود را با 6 طبقه ساختمانی و 78 واحد اقامتی افتتاح کرد. همین خدمات و امکانات موجب شد تا رضایت میهمانان به خوبی جلب شود.

اتاق های هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد در مجموع 148 واحد اقامتی دارد که 70 باب واحد اقامتی آن در فاز یک و 78 باب واحد اقامتی در فاز 2 هتل قرار دارند. تنوع اتاق‌های هتل سبب شده تا مسافران بتوانند به راحتی متناسب با ظرفیت خود دست به رزرو اتاق بزنند. تمامی اتاق‌ها به دلیل چیدمان لوکس و محیط تمیز اقامتی عالی را به میهمانان هدیه می دهد. همچنین اتاق های این هتل شامل: دوتخته، سه تخته، سوئیت 2 خوابه چهار تخته و سوئیت یک خوابه دوتخته می شود.

تجهیزات اتاق های هتل 3 ستاره صدر مشهد دارای تجهیزات رفاهی از جمله: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی،کمد، تخت، امکانات بهداشتی، یخچال، wifi رایگان، تلفن،تلویزیون LED، مبلمان و دیگر امکانات رفاهی می باشد.   

امکانات و خدمات هتل صدر مشهد

امکانات هتل صدر سبب شده تا رفاه هرچه بیشتر میهمانان فراهم شود تا هیچگونه نارضایتی وجود نداشته باشد. از این امکانات می توان به: رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور، نماز خانه، صرافی، خدمات برای معلولین، پارکینگ، لاندری و ... اشاره کرد.

خدمات هتل 3 ستاره صدر مشهد از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل جهت آسایش میهمانان می باشد. این خدمات شامل: پذیرش 24 ساعته، مینی بار، نظافت روزانه اتاق، نگهبانی، کانتر گردشگری و ... می شود.

رستوران

رستوران هتل مجلل صدر مشهد در تلاش است تا با طبخ انواع غذاهای ایرانی لحظات خاطره انگیزی را در ذهن میهمانان خود ثبت نماید. همچنین با استخدام پرسنل مجرب و شایسته توانسته است تا با استقبال ویژه و نهایت ادب و نزاکت میزبان خوبی باشد و توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. طعم خوب غذاهای لذیذ و خوش عطر این رستوران باعث می شود تا گردشگرانی که تور مشهد از شیراز را با انتخاب این هتل مشهد انجام داده اند، در دفعات بعدی نیز بازهم همین هتل را ترجیح دهند. 

کافی شاپ

کافی شاپ هتل با طراحی فضایی آرام و دلنشین، شرایط فوق العاده ای را برای دورهمی و یا صرف عصرانه‌ای دلپذیر مهیا کرده است. کافی شاپ هتل با سرو نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و دسرهای خوشمزه بصورت حرفه ای سعی کرده تا انتظار میهمانان را برآورده کند. تجربه نوشیدن قهوه های خوش بو، آبمیوه های طبیعی و کیک های خانگی تازه را در این مکان تجربه کنید.

موقعیت مکانی هتل صدر مشهد

دسترسی این هتل مشهد به مکان‌هایی مانند: برج آلتون(مرکز خرید پوشاک برند)، بیمارستان امام رضا(ع)، مجتمع تجاری زیست خاور، خیابان چمران(مرکز لوازم پزشکی) و ... بسیار آسان است. جهت استفاده آسان می توانید از خط 38 برای رفتن به پارک کوهسنگی و زیست خاور اقدام کنید.

موقعیت مکانی این هتل واقع در خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 17 و 19 می باشد. فاصله این مکان تا حرم مطهر رضوی بیش از 10 دقیقه پیاده روی است و با ماشین تنها در عرض 8 دقیقه به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خواهید رسید. از هتل هایی که می توان قابل مقایسه با این هتل مشهد دانست، هتل اعیان مشهد و هتل شارستان مشهد نام دارند.

فاصله هتل صدر مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل صدر مشهد تا حرم مطهر رضوی امکان دسترسی به صورت پیاده وجود دارد که مدت 25 دقیقه زمان نیازمند خواهد بود. شما می توانید با اقامت در این هتل به وسیله خودرو شخصی و یا تاکسی سرویس با طی 16 دقیقه زمان نیز به بارگاه امام هشتم (ع) دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل صدر مشهد چیست؟

هتل صدر مشهد یک هتل سه ستاره با کیفیت بالا است که نسبت به فضای مناسب خود، قیمتی مقرون به صرفه را به مهمانان ارائه می دهد. این از این رو زائرین تور مشهد توجه بسزایی به رزرو این هتل مشهد نشان می دهند.

هر شب اقامت در این هتل مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت هر شب اقامت در هتل 3 ستاره صدر مشهد چندان بالا نمی باشد؛ بنابراین زائرین عزیز می توانند با خیالی آسوده و با هر تعداد نفرات خود اقدام به رزرو اتاق های این هتل ارزان مشهد نمایند. برای هرشب اقامت در اتاق های این هتل مشهد باید 200 هزار تومان تا 250 هزار تومان پرداخت نمایید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل وجود دارد؟

اتاق های هتل صدر مشهد در عنوان سوئیت و یا اتاق های معمولی با ظرفیت های متفاوت به زائرین عزیز ارائه می شوند. برای انتخاب برتر در بین واحد های اقامتی این هتل می توانید سوئیت های هتل را مورد انتخاب قرار دهید که مسلما امکاناتی کامل تر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

هتل صدر مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

یکی از ویژه ترین امکانات هتل، سالن همایش مجهز در این هتل می باشد که وجود آن خود می تواند دلیلی برای ررزو زائرین محسوب شود. این هتل نوساز با توجه دخدمات عالی، یکی از بهترین پیشنهاد ها در بین هتل ها سه ستاره شهر مقدس مشهد خواهد بود که قیمت مقرون به صرفه قطعا می تواند رضایت مهمانان را جلب کند.

آدرس هتل صدر مشهد کجاست؟

با مراجعه به خیابان دانشگاه مشهد، بین دانشگاه 17 و 19 می توانید به راحتی این هتل مشهد را یافت کنید. موقعیت مکانی هتل سبب شده تا زائرینی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند، بتوانند بدون هیچگونه اتلاف وقت به طور مستقیم به آن دسترسی پیدا نمایند.

هتل صدر مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

مهمانان مقیم در این هتل مشهد در صورت علاقه به خرید سوغاتی و یا گشت در بازار های به نام شهر مقدس مشهد می توانند به با طی کمترین مسیر به متجمع تجاری آلتون و یا زیست خوار دسترسی پیدا کنند.

هتل صدر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر موضوع هزینه در انتخاب اقامتگاه مورد نظر چندان اهمیتی ندارد، شما می توانید جایگزین هتل 3 ستاره صدر مشهد، هتل هایی مانند هتل اعیان مشهد و هتل شارستان مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. این هتل اگرچه در عنوان سه ستاره فعالیت می کنند، اما اتاق هایی با تنوع و کیفیت بالا تر را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند.

قوانین هتل چیست؟

هتل زیبای صدر مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3.7از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/06/24
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کثیفی اتاق

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل صدر از همه نظر عالی بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

موقعیت مکانی عالی دسترسی آسان به مراکز مهم شهر و قیمت مناسب هتل صدر مشهد. به نظر من بهترین هتل در مشهد هست نسبت به ستاره هاش

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.