هتل رضا مشهد

3.5 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رضا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
800,000 1%
قیمت 1 شب 797,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 1%
قیمت 1 شب 1,197,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,600,000 1%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم، نبش طبرسی ۱۴
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
17 دقیقه
1405 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
33 دقیقه
2777 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
57 دقیقه
4772 متر
بیمارستان جوادالائمه
1 دقیقه
6 دقیقه
477 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
57 دقیقه
4776 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رضا مشهد از جمله هتل های مشهد است که کیفیتی مطلوب داشته و نزد گردشگران تور مشهد محبوب است. این هتل مشهد به دلیل ارزان بودن، یکی از مورد توجه ترین هتل های مشهد در تور مشهد از اصفهان است. این هتل مشهد برای گردشگرانی مناسب است که می خواهند اقامتی با کیفیت را تجربه کنند.

هتل رضا مشهد، همسایه گنبد خشتی

هتل رضا مشهد در خیابانی واقع شده که به امامزاده سید محمد (ع) نزدیک است. شاید همین همسایه بودن یکی از مزیت‌های هتل ذکر شده به شمار رود. امامزاده سید محمد (ع) یکی از نوادگان موسی ابن جعفر می باشند که در خیابان طبرسی و نزدیک آستان امام هشتم واقع شده اند که گنبد خشتی لقب دیگر آن است. از هتل تا حرم مطهر 5 دقیقه فاصله وجود دارد که بعد از طی مسیر به بست شیخ طبرسی خواهید رسید. صحن انقلاب اولین صحنی است که در آن پا خواهید گذاشت.

در بدو ورود به لابی هتل رضا شهر بهشت با برخورد گرم مهمانداران و پذیرش هتل رو به رو خواهید شد. این هتل مشهد اتاق ‌های خود را به امکاناتی مانند تلفن، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، ملزومات بهداشتی و ... مجهز کرده است. جهت اطلاع از نظافت اتاق‌ها و این هتل مشهد به بخش نظرات مردم راجع به هتل رضا در پایین صفحه مراجعه نمایید.

امکانات هتل رضا مشهد

هتل 3 ستاره رضا در مشهد یک رستوران دنج و کوچک را برای صرف وعده های صبحانه، نهار و شام میهمانان خود تدارک دیده تا رفاه خوبی را برای میهمانان مقیم در هتل خود فراهم آورد. در رستوران هتل ارزان قیمت رضا مشهد می توانید غذاهای ایرانی را باکیفیتی معمولی نوش جان کنید.

از امکانات هتل رضا می توان به نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، صندوق امانات، گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ و کافی شاپ اشاره کرد. اگر به دنبال هتل های بهتری در شهر مشهد برای اقامت هستید حتماً رزرو هتل صدر مشهد و هتل اعیان مشهد را انجام دهید.

موقعیت مکانی هتل رضا مشهد به‌گونه ای است که شما به کوچه 1000 ساله نوغان، امامزاده سید محمد(ع)، راه آهن مشهد و ... دسترسی راحتی خواهید داشت. جهت اطلاعات بیشتر درباره هتل های مشهد و تور مشهد از تهران یا دیگر مبادی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

فاصله هتل رضا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل رضا مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 8 دقیقه پیاده روی است. دسترسی خوب این هتل مشهد همراه با قیمت مناسب باعث شده تا نزد گردشگران تور مشهد از اصفهان، جایگاه ویژه ای داشته باشد.

دلایل رزرو هتل رضا مشهد چیست؟

نزدیک بودن به آستان قدس رضوی مهم ترین دلیل برای رزرو هتل رضا در مشهد است. نزدیکی به بازار فردوسی (تخصصی ترین بازار پوشاک مشهد)، امکانات و خدمات مطلوب، قیمت ارزان و همچنین دسترسی به امامزاده محمد غیاث الدین (ع) از دیگر دلایل رزرو این هتل مشهد است.

هر شب اقامت در هتل رضا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل رضا شهر مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 163،500 تومان تا 250 هزار تومان می باشد که با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه های ذکر شده تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل رضا وجود دارد؟

هتل رضا در شهر مشهد سوئیت های ویژه ای ندارد و دارای اتاق های معمولی با کیفیت مطلوب می باشد که برای برطرف کردن این نیاز توصیه می کنیم هتل های 5 ستاره مشهد مانند هتل الماس 2 مشهد و هتل سی نور مشهد را مورد رزرو قرار دهید

هتل رضا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل رضا از نظر امکانات و خدمات بسیار مطلوب بوده که این امکانات و خدمات شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، صندوق امانات، گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ و کافی شاپ می شود.

آدرس هتل رضا مشهد کجاست؟

هتل رضا شهر مشهد، حد فاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم، نبش طبرسی ۱۴ قرار گرفته است.

هتل رضا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل سه ستاره رضا به کوچه 1000 ساله نوغان، امامزاده سید محمد(ع)، راه آهن مشهد، بازار فردوسی مشهد و ... دسترسی راحت دارد.

هتل رضا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل مقرون به صرفه رضا مشهد با این که جزء هتل های مشهد نزدیک حرم نیست، اما می توان پیشنهاد دیگری همچون هتل اعیان مشهد را بررسی کرد که 3 دقیقه با حرم فاصله دارد. اما ررزو هتل صدر مشهد این اجازه را به شما می دهد تا به برج آلتون، مطب پزشکان و غرفه های کیف و کفش تنها در 2 دقیقه دسترسی پیدا کنید.

قوانین هتل رضا چیست؟

هتل زیبای رضا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل رضا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل رضا مشهد اتاق های تمیز و مرتبی داشت.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل رضا مشهد به همه ی مکان های مهم مشهد نزدیکه. مخصوصا امامزاده سید محمد و حرم مطهر. از نظر کیفیت هم میشه گفت متوسطه این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.