هتل خیام مشهد

2.7 از 5
متوسط 13 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خیام مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی، نبش شیرازی 20
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
20 دقیقه
1649 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
53 دقیقه
4423 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
38 دقیقه
3127 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
23 دقیقه
1921 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
38 دقیقه
3131 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خیام مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. با این که هتل مذکور، یک هتل قدیمی است، اما به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و آغوش خود را برای پذیرایی از زائران امام هشتم باز کرده است. این هتل مشهد 5 طبقه ساختمانی دارد که اتاق های این هتل مشهد، در طبقات مختلف جای گرفته اند.

هتل خیام مشهد مسافتی 10 دقیقه ای تا بست شیخ طوسی دارد. به محض وارد شدن به حرم، صحن جمهوری مقابل شما خواهد بود. این هتل مشهد ورودی بسیار زیبایی دارد که گلدان هایی سبز، در طرفین آن دیده می شود. لابی وسیع و زیبای هتل نیز با مبلمان هایی راحت و تلویزیون ال ای دی آراسته شده است. مهمانان تور مشهد می توانند لحظاتی را به گفت و گو و یا انتظار در لابی این هتل بپزدازند.

تلفن هتل خیام در مشهد دیگر کاربردی برای رزرو هتل ندارد، زیرا با وجود اینترنت، رزرو هتل به صورت آنلاین، و قیمتی مناسب تر انجام می شود. با این تفاسیر در می یابیم که هتل ذکر شده، هتل خوب و قیمت مناسب در مشهد بوده و می توان به راحتی آن را از طریق پرشین هتل رزرو کرد.

تنوع در اتاق های هتل خیام مشهد

هتل دیدنی خیام مشهد چندین نوع اتاق دارد که شامل: یک تخته، دو تخته، سه تخته و ... می شود. تمامی این اتاق ها با رنگ هایی مختلف طراحی شده اند. از نظر تمیزی و نظافت اتاق ها، می توانید به نظر سنجی مردم درباره هتل خیام، در پایین همین صفحه نیز سری بزنید.

تمامی اتاق های هتل زیبای خیام در مشهد امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، ملزومات بهداشتی برای هر نفر، تلفن و .... را دارا می باشند. در کلیه اتاق ها خدمات خانه داری و روم سرویس ارائه می شود که سبب رفاه و آسایش میهمانان می شود.

رستوران و کافی شاپ در هتل خیام مشهد

هتل اقتصادی خیام در مشهد رستورانی دارد که با چیدمانی زیبا طراحی شده است. رستوران هتل غذاهای خود را به صورت منو بوفه سلف سرویس ارائه می دهد. سرآشپز های زبده رستوران این هتل، غذاهایی با کیفیت مطلوب و بهداشتی را طبخ می کنند تا رضایت میهمانان به خوبی جلب شود.

کافی شاپ هتل نیز فضای بسیار زیبایی دارد که صرف یک فنجان قهوه، می تواند خستگی روز را از تن شما بیرون کند. علاوه بر این نوشیدنی های خنک و سرو دسرهای لذیذ می تواند روز شما را فوق العاده کرده و مکانی عالی برای قرار های دوستانه باشد.

خدمات هتل خیام در مشهد و ابنیه های تاریخی نزدیک

این هتل مشهد خدماتی همچون: گشت درون و برون شهری، نمازخانه، خدمات ویژه جانبازان و معلولین و ...ارائه می دهد. همین عوامل دست به دست هم داده اند تا این هتل مشهد، یک انتخاب ارزان و با کیفیت باشد. آدرس این هتل مشهد به گونه ای است که شما به ابنیه های تاریخی، دسترسی آسانی خواهید داشت.

هتل محبوب خیام به باغ موزه نادری بسیار نزدیک است. این ابنیه تاریخی، یکی از مهم ترین مکان های مشهد می باشد. قبر نادرشاه افشار و موزه ای از سلاح های دوره افشاریه، از مکان های موجود در این باغ موزه هستند. بازار مرکزی مشهد نیز، در مجاورت این هتل قرار دارد که انواع البسه زنانه، مردانه و بچه گانه را نیز عرضه می کند. این هتل مشهد در چهارراه شهدا واقع شده است.

تور هتل خیام مشهد از اصفهان

تور هتل خیام مشهد از اصفهان به دلیل قیمت بسیار مناسب این هتل مورد استقبال و محبوبیت شهروندان اصفهانی قرار دارد. با این حال هتل هایی دیگر مانند هتل فانوس دریا مشهد و هتل با کیفیتی مانند هتل آپادانا مشهد نیز در اختیار شما عزیزان قرار دارند و می توانند انتخابی مناسب برای اقامت در شهر مشهد به حساب آیند.

فاصله هتل خیام مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانان هتل خیام مشهد با اقامت در این هتل می توانند پس از طی مدت زمان 15 دقیقه به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنند. این فاصله تا حرم را می تواند موقعیت مکانی مطلوب دانست که قطعا از مزیت های هتل محسوب می شود.

دلایل رزرو هتل خیام مشهد چیست؟

هتل خیام مشهد کیفیتی نسبتا بالا را به مهمانان خود ارائه می دهد که رضایت آنان در نظرسنجی های مزبوط به هتل سبب شده تا مسافران اقدام به ررزو این هتل قیمت مناسب مشهد نمایند. البته قیمت هتل نیز با توجه به لِول آن کاملا منصفانه و بدون هیچگونه انتقادی می باشد.

هر شب اقامت در هتل خیام مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل خیام مشهد با توجه به ظرفیت نفرات حدود 260 هزار تومان تا 520 هزار تومان را می طلبد. اقامت در اتاق های این هتل قطعا می تواند اقامتی راحت و بدون مشکل را برای زائران تور مشهد با قطار رقم زند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل خیام مشهد وجود دارد؟

هتل خیام مشهد اتاق های خود را با توجه به ظرفیت موجود دسته بندی می کند. از این رو می تواند گفت این هتل فاقد اتاق لوکس است و تنها دلیل تمایز قیمت ها، تعداد نفرات در آن خواهند بود.

هتل خیام مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل خیام مشهد به عنوان یک هتل سه ستاره امکانات و خدمات خود را به گونه ای در نظر گرفته است که بتواند انتظارات مهمانان خود را بر طرف کند. شما می توانید در زمان اوقات فراغت برای گذراندن وقت در داخل این هتل از امکاناتی مانند کافی شاپ دنج هتل خیام استفاده کنید.

آدرس هتل خیام مشهد کجاست؟

هتل خیام مشهد در خیابان شیرازی، یکی از خیابان های معروف مشهد منتهی به حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. برای مراجعه به این هتل کافی است تا به نبش شیرازی 20 سری بزنید.

هتل خیام مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل خیام مشهد از نظر موقعیت مکانی به اماکنی تاریخی مانند باغ نادری کیش نزدیک می باشد. همچنین بازار مرکزی کیش، ایستگاه راه آهن، میدان شهدا و ..... نیز در فاصله بسیار کمی از هتل قرار گرفته اند که دسترسی را برای مهمانان مقیم در هتل آسان می کنند.

هتل خیام مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل خیام مشهد را می تواند از نظر امکانات با هتل هایی مانند هتل آپادانا مشهد و یا هتل فانوس دریا مشهد مورد مقایسه قرار داد. اگرچه بررسی این هتل ها و مقایسه آن ها با یکدیگر مدت زمان کوتاهی از وقت شما را خواهد گرفت، اما با این حال انتخابی برتر را رقم می زند که قطعا در انتها با رضایت همراه خواهد بود.

قوانین هتل خیام مشهد چیست؟

هتل زیبای خیام مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل خیام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.8از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2.2از 5
موقعیت 3.2از 5
ارزش خرید 2.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.7 از 5
متوسط 13 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

پرسنل برای منفعت مدیر هتل از سر و ته همه خدمات میزنند.عکاس زرنگ هتل هم اگر سفارش بالا بخواهید عکس رایگان میده وگرنه بهونه میاره و عکس رایگان رو چاپ نمیکنه.

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

من سالهای قبل سال 97.99 رفته بودم خوب بود ولی سال1402 بشدت افتضاح از هر لحاظ

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

همه چیش خوب بود.بجزغذا هم کیفیت افتضاح همم انگاربرابچه غذامیاری اندازه کف دست..ماکه همش سیرنشدیم کیفیتم خیلییی بد...ولی صبونه عالی.نظافتم خوب بود‌..روغذاکارکنیدعالی میشید

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

دیروز ۱۳ مهرماه از هتل خیام مشهد خارج شدیم تنوع غذایی وجود داشت ولی کیفیت تمام این تنوع غذایی افتضاح بود برنج باقیمونده هر وعده رو رب میزدن واسه وعده بعدی میدادن به خورد ملت گوشت همه غذاها بوی بد میداد باقیمونده رو ریز میکردن کوفته درست میکردن واسه شام هتل رو با پارکینگ رزرو کردیم ولی دم در هتل بهانه آوردن در پارکینگ خرابه، ناچار شدیم ببریم پارکینگ عمومی با کلی هزینه هوای اتاق شبیه گرمخونه بود مهرماه عرق از سر و صورتمون سرازیر بود کولرش در نقش بخاری بود فقط سر و صدا داشت نمیزاشت آدم بخوابه ولی گرماش بی نظیر بود پرسنلش خوش اخلاق بودن نظافت هتل و اتاق خوب بود اگه بخوام یکبار دیگه این هتل رو انتخاب کنم این یه حماقت محضه

تاریخ ورود : 1401/6/19
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

لطفا در رستوران برای میزها از سفره ی یه بار مصرف برای هر خانواده استفاده شودو کمی هم فرش اتاق ها را بشویند

تاریخ ورود : 1401/5/31
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کلا افتضاح بود

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

بطور کلی افتضاح همراه با خاطره بد از سفر

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

از نظر نظافت و تهویه خیلی بد داخل اتاقهاوکیفیت خیلی خیلی بد غذا

2 از 5 خدمات هتل بد بود

از نظر من غذاش عالی بود از نظر نظافت اصــــلا خوب نبود برخی کارکنان بسیــــار رفتار بــــدی داشتن(بسیار بد قول بودند)

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خیلی خوبیه

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خیام مشهد از همه نظر برای اقامت خوب بود اما تنها مشکلش کیفیت متوسط غذایش بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خیام مشهد متوسط ترین هتل مشهد هست. نه میشه بگی عالیه، نه مشه بگی افتضاحه من راضی بودم از این هتل مشهد موقعیت مکانی خوبی هم داشت

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خیام مشهد کیفیت غذایی خوبی داشت اتاق ها هم تمیز بودن من راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.