هتل سلام مشهد

3.4 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سلام مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
سرویس فرنگی
سونا
سرویس ایرانی
استخر
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
رستوران
سرویس حرم
کافی شاپ
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان پاسداران، نبش پاسداران 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
6 دقیقه
27 دقیقه
2266 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
72 دقیقه
6016 متر
بیمارستان قائم (عج)
6 دقیقه
24 دقیقه
1992 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
42 دقیقه
3471 متر
بیمارستان امید
4 دقیقه
24 دقیقه
1996 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سلام مشهد یکی از هتل‌ های 4 ستاره لوکس مشهد است. این هتل مشهد با 12 طبقه در سال 1383 افتتاح شد و به دلیل ارتقاء کیفیت در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سلام مشهد واقع در خیابان پاسداران، پاسداران 6 می باشد که با فاصله ی 15 دقیقه از حرم مطهر قرار دارد. این هتل برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که تور مشهد را به قصد خدمات درمانی تهیه کرده اند، زیرا به مطب پزشکان بسیار نزدیک می باشد.

هتل سلام مشهد و اتاق هایی بی نظیر

هتل سلام مشهد دارای 64 باب واحد اقامتی است که با مدرن ترین امکانات و تجهیزات رفاهی آراسته شده اند. این اتاق‌ها شامل: اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، سوئیت یکخوابه چهار نفره می شود. باشد. اتاق‌های این هتل متنوع و بسیار زیبا و شیک چیده شده و به دلیل نوردهی عالی و استفاده از رنگ‌های شاد فضایی خواستنی دارد.

در تمامی اتاق های هتل سلام مشهد امکاناتی همچون تلویزیون، خدمات روم سرویس، پاورسوئیچ، دستگاه چای ساز، لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی، کمد دیواری و ... وجود دارد. نا گفته نماند چشم انداز اتاق های هتل رو به شهر می باشد.

کیفیت عالی رستوران هتل سلام مشهد

هتل دیدنی سلام مشهد در مجموعه ی خود با داشتن سالن غذاخوری بسیار مجلل این امکان را ایجاد کرده تا میهمانان هتل برای صرف غذا دغدغه‌ای نداشته باشند. رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر به دلیل تنوع غذایی و کیفیت بالایی که دارد سبب شده تا انواع سلایق را پوشش دهد.

سالن غذاخوری هتل با سرو انواع سالادها و پیش غذاها بصورت بوفه باعث شده تا میهمانان مطابق با میل خود دست به انتخاب بزنند. این رستوران بهترین غذاها را با تازه ترین مواد اولیه طبخ کرده و برای مهمانان خود سرو می کنند. همچنین اینکه محیطی آرام را برای آرامش نیز مهیا کرده است.

هتل زیبای سلام مشهد چه امکانات عمومی دارد؟

هتل قیمت مناسب سلام مشهد در مجموعه ی خود امکانات عمومی نظیر: سونا، استخر، جکوزی(فضایی تمیز و شیک)، سرویس حرم، اتاق چمدان، خودپرداز، فضای سبز(محیطی دلباز و بسیار زیبا برای رفع خستگی)، سالن بیلیارد، مینی بار، خشکشویی و... را برای رضایت هر چه بیشتر میهمانان در مجموعه ی خود به بهترین نحو ارائه می دهد. اینگونه این هتل در تلاش است تا میزان رضایت مندی مهمانان خودرا بالابرده و در اولویت باشد.

فاصله ی هتل سلام مشهد تا مکان های مشهد

این هتل مشهد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. فاصله ی هتل تا مکان‌هایی همچون: بازار رضا مهم ترین مرکز خرید تهیه‌ ی سوغاتی(3 کیلومتر)، مجتمع تجاری زیست خاور(5/1 کیلومتر)، پارک کوهسنگی که یکی از مهم ترین تفرجگاه‌های مشهد است به دلیل 6 شهید گمنام به جبل النور هم معروف است(8/3 کیلومتر) و ... بسیار مناسب می باشد. هتل مرآت مشهد و هتل آدینا مشهد نیز از دیگر رقیبان این هتل هستند که کیفیت و قیمتی مناسب دارند.

تور هتل سلام مشهد و دسترسی به اماکن فرهنگی

زمانی که تور هتل سلام مشهد را تهیه می کنید می توانید به مراکز فرهنگی مشهد دسترسی آسانی داشته باشید. زیرا این هتل مشهد در نزدیکی سینما قدس مشهد، سینما هویز مشهد و ... قرار دارد. علاوه بر این موارد بیمارستان آریا مشهد و مطب پزشکان متخصص هم در نزدیکی هتل قرار گرفته اند.

فاصله هتل سلام مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل سلام مشهد از نظر موقعیت مکانی فاصله ای نسبتا بالا را تا حرم دارا می باشد که به صورت پیاده کمی خسته کننده خواهد بود. برای دسترسی به حرم از این هتل لوکس مشهد با پای پیاده حدود 25 تا 30 دقیقه زمان و با خودرو، حدود 15 دقیقه زمان لازم است.

دلایل رزرو هتل سلام مشهد چیست؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث جذب زائرین به سمت هتل سلام مشهد می شود، قیمت مقرون به صرفه و مناسب این هتل می باشد که با توجه به عنوان چهار ستاره و امکانات عالی، بسیار مطلوب در نظر گرفته شده است.

هر شب اقامت در هتل سلام مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل سلام مشهد را می توان در لیست هتل های چهار ستاره با قیمت مقرون به صرفه دانست که هر شب اقامت در این هتل از 240 هزار تومن آغاز و تا 850 هزار تومن هزینه را می طلبد. بنابراین شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خود و مطابق با بودجه، اتاق مورد نظر را در تور مشهد با قیمت مناسب رزرو نمایید و از یک اقامت راحت نهایت لذت را کسب کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سلام مشهد وجود دارد؟

در هتل سلام مشهد اتاق ها تقریبا تمامی در یک لِول قرار دارند که با توجه به ظرفیت، امکانات بیشتری را در اختیار مهمانان مقیم قرار می دهند. از این رو نمی توان گفت این هتل دارای اتاق های خاص و یا لوکس می باشد. شما می توانید با مشاهده عکس هایی از اتاق ها و سوئیت های این هتل به سلیقه خود عزیزان اقدام به رزرو اتاق در این هتل یا دیگر هتل های مشهد مورد نظر نمایید.

هتل سلام چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سلام مشهد با پذیر ش24 ساعته، به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائرین بارگاه مطهر رضوی می باشد. از امکانات ویژه در این هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات برای معلولین، کافی شاپ، فضای سبز و .... اشاره نمود. با توجه به فاصله زیاد هتل سلام تا حرم، سرویس ویژه به سمت حرم نیز در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد کجاست؟

هتل سلام مشهد در یکی از بهترین خیابان های مشهد به نام پاسداران قرار دارد که می توان گفت مکانی عالی برای هتل می باشد. زیرا این خیابان از نظر شلوغی و خلوتی در وضعیت متناسب می باشد که می تواند آرامش خاطر را در افراد القا بخشد.

هتل سلام به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل سلام مشهد، اماکن تفریحی و گردشگری مانند سینماهای قدس و هویزه قرار دارد. البته خانه ملک نیز از اماکن تاریخی است که به بازدید از آن می تواند برای ساعاتی وقت شما را مشغول کند و شما را مجذوب خود نماید. لازم به ذکر است اغلب افرادی که در کنار زیارت، به منظور درمان نیز به مشهد سفر می کنند، به دلیل قرار گیری مطب های دکتر متعدد در اطراف این هتل، اغلب هتل سلام را مورد انتخاب قرار می دهد.

هتل سلام مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سلام مشهد در اکثر اوقات با هتل هایی هم لِول خود مانند هتل مرآت مشهد و یا هتل آدینا مشهد مورد مقایسه قرار می گیرد. زیرا این هتل با توجه به قیمت و امکانات به طور تقریبی مشابه با هتل های ذکر شده می باشد.

قوانین هتل سلام چیست؟

هتل زیبای سلام مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سلام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 3.4از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به درد نمیخوره

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی دنج و راحت بود از قیمت خوبی هم برخوردار بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی دنج و راحت بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از لحاظ لوکیشن، موقعیت مکانی هتل سلام مشهد عالی بود و رفتار پرسنل با همون خیلی خوب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

امکانات و خدمات و قیمت هتل سلام مشهد خوب بود و ما که اقامت داشتیم راضی بودیم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.