هتل مرآت مشهد

4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مرآت مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، ابتدای امام رضا 19
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
16 دقیقه
1336 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
65 دقیقه
5418 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
41 دقیقه
3386 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
34 دقیقه
2800 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
39 دقیقه
3276 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مرآت مشهد یکی از نوساز ترین هتل‌های مشهد است که در خیابان امام رضا، امام رضا 19 قرار دارد. این هتل مشهد در فروردین ماه 1398 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان هتل 6 طبقه بوده و دارای 85 باب واحد اقامتی می باشد. لازم به ذکر است این هتل، زیر نظر شرکت توسعه مرآت کیش فعالیت می‌کند.

هتل مرآت مشهد با این که  به تازگی وارد عرصه هتلداری در مشهد شده است، توانسته نظر بسیاری از زائران و گردشگران تور زمینی مشهد را به سمت خود جلب کند. این هتل لابی فوق العاده زیبا و مجللی دارد و کارکنان خوشآمدگویی هتل با رویی باز، از میهمانان در بدو ورود استقبال می‌کنند.

هتل مرآت مشهد و تنوع اتاق ها

هتل زیبای مرآت مشهد 85 واحد اقامتی دارد که به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و آراسته شده تا میهمانان در زمان استراحت، نهایت لذت و آرامش را داشته باشند. اتاق‌های این هتل 4 ستاره مشهد شامل 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته می شود که با بهترین امکانات رفاهی مجهز شده اند.

از امکانات داخل اتاق‌ های هتل مرآت شهر بهشت می ‌توان به تلویزیون LED، اتو، سشوار، ماکروویو، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آینه دراور، تلفن، مبلمان‌های زیبا و ... اشاره کرد. چشم انداز اتاق های هم رو به خیابان می باشد.

رستوران ‌های هتل مرآت مشهد را بشناسید

هتل دیدنی مرآت مشهد 2 رستوران مجزا و متفاوت را در نظر گرفته تا میهمانان با هرسلیقه‌ و ذائقه ای که دارند، بتوانند در رستوران این هتل مشغول میل کردن غذا شوند. در رستوران اصلی هتل 200 نفر میهمان پذیرایی می شوند که از فضایی فوق العاده لوکس برخوردار است. در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیتی عالی طبخ و به‌ صورت سلف سرویس تقدیم میهمانان می‌شود.

هتل جذاب مرآت مشهد از سنت اصیل ایرانی و مشهدی، غافل نمانده و با طراحی یک رستوران سنتی توانسته، غذایی باب طبع ذائقه‌ی میهمانان مشکل پسند را تهیه کند. دکوراسیون داخلی رستوران سنتی هتل همانند میز و صندلی‌های قدیمی بوده و با رنگ‌های آبی و سفید نقاشی شده‌اند. لازم به ذکر است کافی شاپ هتل هم مکانی دنج و رمانتیک برای قرار ملاقات‌های دوستانه و کاری می‌باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل مرآت مشهد

از امکانات و خدماتی که در این هتل مشهد ارائه می‌ شود می‌ توان به: سالن‌ های کنفرانس، سالن اجتماعات برای مجالس، خشک شویی و اتوشویی، آسانسور، پارکینگ و ... اشاره کرد. همین عوامل سبب شده تا این هتل مشهد به یکی از محبوب ترین هتل ‌های مشهد در میان زائران، تبدیل شود.

از دیگر مزیت‌های هتل مذکور نزدیک بودن به ایستگاه قطار شهری مشهد، فرودگاه و پایانه مسافربری است. شرایط ثبت نام هتل مرآت مشهد بسیار سخت بوده و متقاضیان باید گزینش‌های فراوان شوند. ناگفته نماند هتل مرآت مشهد نظرات مردم را بسیار ارج می‌نهد و در خدمات هتلداری خود بکار می‌بندد. هتل کیان مشهد و هتل نگین پاسارگاد مشهد از دیگر گزینه های ارزان برای اقامت در مشهد هستند.

تور هتل مرآت مشهد و اقامتی با بهترین امکانات

هتل مرآت مشهد یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در سطح شهر است که دسترسی خوبی به مکان های مهم شهر و امکانات بالایی برخوردار است. با خرید تور هتل مرآت مشهد علاوه بر این که اقامتی با کیفیت را تجربه خواهید کرد، قیمتی منصفانه را خواهید پرداخت که سبب می شود از تفریحات بیشتری در شهر مشهد لذت ببرید.

فاصله هتل مرآت مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل مرآت مشهد تا حرم مطهر کمتر از 20 دقیقه پیاده روی و 10 دقیقه با خودرو است. شاید کمی این فاصله تا حرم زیاد باشد، اما دسترسی به ایستگاه قطار شهری، اتوبوس بی آرتی و دیگر خطوط سبب شده تا دسترسی گردشگران تور مشهد به تمامی اماکن شهر به راحتی انجام گیرد.

دلایل رزرو هتل مرآت مشهد چیست؟

یکی از دلایل رزرو هتل مرآت مشهد توسط گردشگران این است که دسترسی خوبی به قطار شهری و متعاقب آن به ییلاقات دارد. با این که در میان هتل های مشهد، هتل مرآت 4 ستاره ای با کیفیت شناخته می شود اما باز هم در میان زائران مشهور نیست. از دیگر دلایل رزرو این هتل مشهد توسط زائران وجود مجموعه آبی و کیفیت غذایی مطلوب می باشد.

هر شب اقامت در هتل مرآت مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل مرآت شهر بهشت از شبی 145 هزار تومان تا شبی 400 هزار تومان هزینه در بر دارد. این هزینه برای هتلی لوکس و با کیفیت بالا، بسیار منصفانه بوده و اقامتی ایده آل را به گردشگران ارائه می دهد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل مرآت وجود دارد؟

هتل مرآت در شهر مشهد سوئیت های خاصی ندارد اما گران ترین اتاق این هتل مشهد، کانکت 2 خوابه فول برد (صبحانه، نهار و شام رایگان) نام دارد که از امکالناتی بیشتر و متراژی وسیع تر به نسبت دیگر اتاق ها برخوردار است.

هتل مرآت چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی مرآت امکانات بسیار خوبی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه، سالن همایش، رستورزان و کافی شاپ و ... را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

آدرس هتل مرآت مشهد کجاست؟

هتل مرآت شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، ابتدای امام رضا 19 قرار دارد. اما اگر این هتل مشهد برای شما دور از حرم است، می توانید هتل کیان مشهد که 3 ستاره است را رزرو کنید.

هتل مرآت به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره مرآت به مکان های تاریخی نزدیک نیست، اما بیمارستان موسی بن جعفر (ع)، میدان 15 خرداد (فلکه ضد)، پایانه مسافربری، فرودگاه شهید هاشمی نژاد و ... در نزدیکی آن قرار گرفته اند.

هتل مرآت مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب مرآت مشهد از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار بوده که می توان آن را با هتل هایی همچون هتل الماس مشهد، هتل الماس نوین مشهد، هتل نگین پاسارگاد مشهد و هتل کیانا مشهد شباهت داد. البته بریا اقامت هایی لکس تر؛ هتل های 5 ستاره پیشنهاد می شود.

قوانین هتل مرآت چیست؟

هتل زیبای مرآت در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل مرآت مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

یک هتل شیک داخل کوچه پس کوچه حیف این هتل واقعا

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.