هتل آپارتمان آلتون مشهد

2.4 از 5
متوسط 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آلتون مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
792,000 17%
قیمت 1 شب 660,000 تومان
آپارتمان یکخوابه سه نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,188,000 17%
قیمت 1 شب 990,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهار نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
1,584,000 17%
قیمت 1 شب 1,320,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

استقبال و بدرقه
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی 21
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
22 دقیقه
1829 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
53 دقیقه
4381 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
39 دقیقه
3253 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2080 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
39 دقیقه
3256 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آلتون مشهد از دیدگاه مسافران رتبه‌ای متوسط رو به پایین گرفته است. این هتل مشهد فاصله‌ی 10 دقیقه ای از حرم مطهر، بست شیخ طوسی و صحن جمهوری دارد. هتل آپارتمان مذکور در سال 1389 افتتاح شده و جهت خدمت رسانی بهتر در طی سال‌های گذشته مورد بازسازی قرار گرفته است.

تعداد اتاق‌های هتل آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون مشهد 5 طبقه بوده و 30 اتاق را درون خود جای داده است. آدرس این هتل آپارتمان مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی 21 می‌باشد. هتل آلتون مشهد طبق نظر سنجی‌های مردمی، هتلی ارزان و کیفیت مناسب شناخته شده است.

هتل آپارتمان آلتون مشهد 30 واحد آپارتمانی دارد که به اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان‌های 1 خوابه دسته بندی می‌شوند. در تمامی این اتاق‌ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، تخت‌های نرم، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان آلتون

هتل آپارتمان آلتون مشهد دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، لاندری، اتاق چمدان، گشت درون شهری و برون شهری، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، خدمات جانبازان و معلولین، تاکسی سرویس و ... می باشد. منوی غذایی این هتل مشهد به‌صورت انتخابی بوده و صبحانه بوفه سلف سرویس است. کافی‌شاپ هتل هم برای سپری کردن اوقاتی آرام بهترین مکان هتل محسوب می‌شود.

فاصله هتل آپارتمان آلتون مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان آلتون مشهد تا حرم مطهر بیش از 10 دقیقه پیاده روی است که گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب هتل های نزدیک حرم، این امر را آسان کنند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آلتون مشهد چیست؟

قیمت بسیار مناسب هتل آپارتمان آلتون مشهد از اصلی ترین دلایل رزرو این هتل در مشهد است که می توان خدمات و کیفیت به نسبت مطلوب را نیز از دیگر عوامل موفقیت رزرو این هتل آپارتمان دانست.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آلتون مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان آلتون مشهد برای هر شب اقامت 250 هزار تومان تا 500 هزار تومان از میهمانان دریافت می کند. البته این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آلتون وجود دارد؟

هیچ اتاق لوکسی در هتل آپارتمان آلتون شهر بهشت متاسفانه وجود ندارد که برای یک هتل آپارتمان چنین امری طبیعی است. اما اگر به دنبال اتاق هایی لوکس هستید، هتل های 5 ستاره مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان آلتون چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل آپارتمان آلتون مشهد می توان به رستوران، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، تاکسیب سرویس، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان آلتون مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان آلتون مشهد در بست بالا خیابان، خیابان شیرازی، شیرازی 21 قرار گرفته و به مکان های تجاری و تاریخی نیز دسترسی دارد.

هتل آپارتمان آلتون به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آلتون مشهد به مکان های تاریخی همچون آرامگاه و باغ موزه نادرشاه افشار، ایستگاه راه آهن مشهد و بازار مرکزی دسترسی دارد، ضمن این که عرصه میدان شهدا نیز در نزدیکی هتل آپارتمان ذکر شده واقع شده است.

هتل آپارتمان آلتون مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

با این که هتل آپارتمان آلتون مشهد امکانات و خدمات شایسته ای را ارائه می دهد اما در ادامه چند پیشنهاد دیگر برای اقامتی ارزان به شما خواهیم گفت. هتل آپارتمان آرین مشهد و هتل آپارتمان سفرا مشهد از دیگر اقامتگاه های مطلوب برای زائران می باشند.

قوانین هتل آپارتمان آلتون چیست؟

هتل آپارتمان آلتون در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آلتون مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.8از 5
آرامش محیط 2.8از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 2.3از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

اگر لذت سفرتون براتون مهمه به هیچ وجه سمت هتل آلتون مزخرف نرید چون هم خدماتشون افتضاحه هم غذا به بدترین شکل ممکن تبخ میشه

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

کیفیت فوق‌ العاده پایین غذا و فضای بسیار قدیمی رستوران و داخل اینترنت زده شده وای فای و کافی شاپ دارن ولی اصلا نیس و تنها امکان این هتل یه کولر گازی بود که اونم خراب بود به مسئول پذیرش گفتم به جای اینکه بیان درست کنن دارن راجب آب و هوا بهم توضیح میدن و موقعی که دکمه آسانسور رو می زدم با زمان طولانی آسانسور می رسید

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

دور از حرم ولی در مسیر اتوبوس های حرم هست

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان آلتون مشهد برای ما خوب نبود. راضی نبودم از غذاها ولی از نظافت اتاق ها خوشم اومد. در کل نسبت به قیمتش خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.