هتل گراند کیش

3.8 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گراند کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با هاف بورد
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با هاف بورد
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اینترنت در اتاق
سونا
کتری برقی
فضای سبز
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
72 دقیقه
5979 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
73 دقیقه
6087 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
205 دقیقه
17104 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
18 دقیقه
1471 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
25 دقیقه
2048 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گراند کیش یکی از هتل های 3 ستاره در جزیره است که دارای ساختمانی زیبا و لوکس می باشد. این هتل کیش در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد که به بازارها و اماکن بسیاری نزدیک است. این هتل کیش دارای خدمات خوبی بوده که همین علت سبب شده تا یکی از هتل‌های محبوب کیش شود.

هتل گراند کیش دارای 4 طبقه ساختمانی است که 60 اتاق در این طبقات جای دارند. نمای داخل هتل بسیار شیک بوده و با لوازمی لوکس و مدرن چیده شده است. این هتل در سال 1388 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، اما در طی سال‌های اخیر برای سطح ارتقاء خود، مورد بازسازی قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل گراند کیش

هتل سه ستاره گراند کیش 60 اتاق خود را بسیار زیبا طراحی کرده تا میهمانان در هنگام استراحت آرامش بیشتری داشته باشند. اتاق‌های این هتل کیش به 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته تقسیم می‌شوند که هر کدام از متراژهای مختلفی برخوردار هستند. در داخل اتاق‌ها امکاناتی مانند تلویزیون LED، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تخت‌های استاندارد، حمام به همراه ملزومات بهداشتی و ... وجود دارد.

رستوران هتل گراند در جزیره کیش

هتل گراند جزیره کیش رستوران بسیار شیکی دارد که با میز و صندلی‌های مدرنی چیده شده‌اند. در رستوران هتل گراند کیش انواع غذاهای ایرانی و سنتی عرضه می‌شود. از نظر کیفیت غذایی رستوران، طبق نظرسنجی میهمانان، کیفیت غذای رستوران این هتل کیش رتبه متوسطی داشته است. پرسنل مجربی در این بخش نیز مشغول به کار هستند.

خدمات وامکانات هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل گراند در کیش تصاویر خود را در اختیار سایت پرشین هتل قرار داده تا مخاطبان این سایت محبوب، با کیفیتی بالا ناظر عکس‌های هتل باشند. از خدماتی که این هتل کیش ارائه می‌دهد می‌توان به: رمپ معلولین، نمازخانه، پارکینگ، اتاق چمدان، بلمن و ... اشاره کرد.

امکانات هتل شیک گراند کیش همانند، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، چایخانه، نمازخانه، بالکن قابل استفاده، صندوق امانات، لاندری، اینترنت رایگان، فضای سبز و ... می باشد. جهت رزرو این هتل کیش و تورکیش با شماره 09198906504 تماس حاصل فرمایید. هتل کوروش کیش و هتل ارم کیش نیز با قیمت های عالی در سایت پرشین هتل جهت رزرو قابل نمایش هستند.
 

قیمت اتاق های هتل گراند کیش برای اقامت چه مقدار است؟

در هتل گراند کیش ارزان ترین واحد اقامتی با نرخ 290 هزار تومان برای هرشب و گران ترین واحد اقامتی را با قیمت 445 هزار تومان در اختیار گردشگران تور کیش قرار داده می شود.

طول راه از هتل گراند کیش تا دریا چقدر محاسبه شده است؟

فاصله هتل گراند کیش تا ساحل دریا بسیار کم می باشد که به صورت 0.82 کیلومتر محاسبه و اعلام شده است. با وجود این نزدیکی به دریا، مهمانان مقیم در این هتل می توانند دسترسی به صورت پیاده را نیز انجام دهند.

آیا در هتل گراند کیش ویژگی وجود دارد؟

مهم ترین ویژگی هتل گراند کیش موقعیت مکانی عالی آن می باشد که علاوه بر دسترسی به دریا، بهترین فرصت برای پیاده روی را فراهم می کند. البته ناگفته نماند که این هتل کیش نسبت به دیگر هتل های سه ستاره امکانات ویژه تری را به مهمانان خود ارائه می دهد که همین دلیلی برای جذب گردشگران به سمت آن شده است.

موقعیت مکانی هتل گراند کیش دسترسی به چه مکان هایی را فراهم می کند؟

هتل گراند کیش یک پیشنهاد عالی برای علاقه مندان به خرید و گشت در بازار های مختلف می باشد. زیرا این هتل درست در مقابل بازار ونوس قرار گرفته و حتی می تواند خرید سوغاتی را در کمترین زمان برای شما عزیزان فراهم کند. بازار مریم نیز در فاصله بسیار کم از هتل واقع می باشد.

آیا در هتل گراند کیش امکانات ویژه ایجاد شده است؟

هتل گراند کیش علاوه بر ارائه امکانات اصلی با بهترین کیفیت، امکانات ویژه ای مانند سونا را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. آن دسته از گردشگرانی که با خودروی شخصی به جزیره سفر کرده اند هم می توانند از نظر پارکینگ خیالی آسوده داشته باشند.

هتل گراند کیش در کدام مقطه از جزیره قرار گرفته است؟

برای دسترسی و اقامت در هتل گراند کیش پس از ورود به جزیره، به بلوار موج و دریا مراجعه کنید. پس از آن این هتل درست در رو به روی بازار ونوس قابل رویت می باشد.

هتل گراند کیش از نظر کیفیت تضمین شده است؟

هتل گراند کیش، هتلی با کیفیت مناسب است که آسایش مهمانان در طول اقامت را تضمین می کند. با این وجود اگر علاقه مند هستید پیش از رزرو خود اطمینان کامل را از کیفیت این هتل به دست آورید، آن را با هتل هایی هم لِول و با کیفیت در جزیره مانند هتل رُیان قائم کیش و یا هتل آنا کیش مورد مقایسه قرار دهید.

چه قوانینی برای کنسلی هتل گراند کیش اعلام شده است؟

برای کنسلی هتل گراند کیش پیش از 72 ساعت اقدام کنید تا از نظر هزینه با حداقل ضرر ممکن مواجه شوید. زیرا در کنسل پیش از 72 ساعت ورود به هتل تنها یک شب از هزینه اقامت کثر می شود اما در 24 ساعت هیچ هزینه ای به شما بازگردانده نمی شود.

رزرو هتل گراند کیش از پرشین هتل همراه با چه خدماتی است؟

شما در زمان رزرو هتل گراند کیش از پرشین هتل از خدماتی همچون ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی حین و پس از سفر، تخفیفات ویژه و باور نکردنی و ... برخوردار خواهید شد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

من مهر ۹۹ سه شب تو این هتل بودم وقتی میخواستم این هتلو بگیرم نظرات خوبی نخواندم و از روی اجبار گرفتم ولی وقتی رسیدم و هتلو دیدم برخلاف نظرات منفی هتل واقعا در حد یک هتل ۳ ستاره و با توجه به قیمتش یکی از بهترین گزینه ها بود

تاریخ ورود : 1400/8/26
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نسبت به قیمت هتل خوبی بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوب بود و راضی بودیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.