هتل آنا کیش

4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آنا کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته دوبلکس
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
چایخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ميدان اميركبير، جنب پاساژ پارس نيك
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
71 دقیقه
5898 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
73 دقیقه
6050 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
204 دقیقه
17016 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
23 دقیقه
1910 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
30 دقیقه
2470 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آنا کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره است که از نظر فضای سبز بسیار عالی بوده و یکی از هتل‌های برتر کیش در رده خود محسوب می‌شود. این هتل کیش در سال 1377 احداث شده و در طی سال های گذشته موردبازسازی قرار گرفته است. برای آگاهی از نظر در مورد هتل آنا کیش می‌توانید به بخش نظرسنجی در پایین صفحه مراجعه نمایید.

هتل آنا کیش از امکانات خوبی برخوردار می باشد و با این که یک هتل 3 ستاره است خدمات خوبی را ارائه می دهد. ورودی این هتل کیش بسیار زیبا بوده و شما عزیزان را محو خود می‌کند. لابی هتل نیز با امکانات خوبی همچون: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان های راحت و ... مجهز شده است.

آیا اتاق‌ها و رستوران هتل آنا کیش تمیز هستند؟

هتل سه ستاره آنا کیش 68 اتاق دارد که هر روز توسط خانه داران هتل تمیز می‌شوند. این امر نشان می‌دهد که تمیزی و نظافت اتاق‌ها یکی از اولویت‌های این هتل کیش است. تمامی 68 اتاق این هتل کیش دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند.

هتل محبوب آنا کیش رستورانی را در طبقه همکف جا داده است که ظرفیتی بالغ بر 250 نفر دارد. رستوران این هتل کیش از چیدمان خوبی برخوردار بوده و فضایی دل انگیزی دارد که بسیار تمیز است. در این رستوران فقط غذای ایرانی به‌صورت بوفه سرو می‌شود که از نظر کیفیت مطلوب می‌باشند. پرسنل رستوران بسیار حرفه‌ای، مرتب، تمیز و خوش برخورد هستند. 

هتل آنا کیش به چه بازارهایی نزدیک است؟

هتل آنا در کیش به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به اماکن بسیاری همچون: رستوران کوه نور، بلوار ساحل، مرکز خرید مروارید و اسکله تفریحی کیش بسیار نزدیک می باشد. شهربازی هایلند کیش نیز فاصله‌ی بسیار کمی با این هتل کیش دارد. این شهر بازی برای کودکان بهشتی در جزیره کیش محسوب می‌شود.
 

هزینه لازم برای اقامت در اتاق های هتل آنا کیش چه مقدار است؟

هتل آنا کیش اتاق های خود را بر اساس ظرفیت به گردشگران عزیز از نرخ 244 هزار تومان تا 1 میلیون و 150 هزار تومان ارائه می دهد.

فاصله هتل آنا کیش تا دریا چقدر می باشد؟

برای دسترسی به ساحل دریا از هتل آنا کیش می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل و یا خودرو شخصی استفاده کنید تا مسیری حدود 1.1 کیلومتر را در کمترین زمان طی نمایید. البته به صورت پیاده از این هتل کیش تا ساحل حدود 20 دقیقه زمان می باشد.

چه مزیت هایی باعث جذب گردشگران به هتل آنا کیش می شود؟

هتل آنا کیش در بین واحد های اقامتی خود، سوئیت دوبلکس با امکانات رفاهی عالی را ایجاد کرده که بهترین پیشنهاد برای خانواده ها می باشد. البته وجود این سوئیت ها یکی از مزیت ها و ویژگی های هتل بوده و عواملی مختلف دیگری باعث انتخاب این هتل و رزرو آن توسط گردشگران در تور کیش می شود.

چه مکان هایی در نزدیکی هتل آنا کیش قرار گرفته اند؟

هتل آنا کیش از نظر موقعیت مکانی به مراکز خریدی همچون مرکز خرید مروارید، بازار دامون و ... نزدیک می باشد. می توانید از این هتل با کمی پیاده روی به این بازار ها دسترسی پیدا کنید و خرید سوغاتی های خود را در کمترین زمان انجام دهید.

آیا امکانات در هتل آنا کیش کامل است؟

امکانات هتل آنا کیش نسبت به لِول این هتل در رده ی سه ستاره، بسیار کامل و رضایت بخش در نظر گرفته شده است که شامل تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روم سرویس، ترانسفر، کافی شاپ و ... می شوند. ضمن اینکه هتل نیز خدمات مناسب معلولین را در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

برای اقامت در هتل آنا کیش به چه آدرسی مراجعه نماییم؟

هتل آنا کیش از جمله هتل های واقع در میدان پر جنب و جوش امیر کبیر می باشد که دسترسی راحت برای شما مهمانان ارجمند را به راحتی میسر می کند. پس از ورود به این میدان می توانید پاساژ پارس نیک را درست در جنب هتل آنا مشاهده کنید و برای اقامت به این هتل مراجعه نمایید.

هتل آنا کیش از نظر کیفیت چگونه است؟

هتل آنا کیش از نظر کیفیت مناسب بوده و می تواند انتظارات شما را از یک هتل سه ستاره به خوبی بر طرف کند. البته شما می توانید برای اطمینان کامل از کیفیت این هتل به قسمت نظرات در انتهای صفحه مراجعه نمایید و یا این هتل را با دیگر هتل های سه ستاره مانند هتل سان رایز کیش و هتل گلدیس کیش مورد مقایسه قرار دهید.

هتل آنا کیش برای کنسلی چه قوانینی ایجاد کرده است؟

برای کنسلی هتل آنا کیش حتما 72 ساعت پیش از ورود به هتل اقدام نمایید. زیرا در این صورت تنها یک شب از هزینه کل پرداختی کثر می شود. اما در مواقعی که تور را به صورت چارتر رزرو کرده اید و یا به زمان ورود هتل تنها 24 ساعته باقی مانده باشد، هزینه ای به شما بازگردانده نخواهد شد.

آیا سایت پرشین هتل برای رزرو هتل آنا کیش خدماتی ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل همواره به جهت راحتی و آسایش مهمانان در طول سفر می کوشد. از این رو خدماتی همچون ترانسفر، تخفیفات ویژه، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم حین و پس از سفر و .... را همراه با رزرو هتل آنا کیش به گردشگران ارائه می دهد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آنا به جز کیفیت غذاش که پایین بود هیچ مشکل دیگه ای نداشت و واقعا ما که راضی بودیم ، فقط قیمت خوراکی های توی یخچال کمی بالا بود، ولی درکل خوب بود پیشنهاد می کنم برید.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.