هتل سان رایز کیش

3.4 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سان رایز کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مقابل بازار پردیس ۲
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
86 دقیقه
7171 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
88 دقیقه
7326 متر
کشتی یونانی
18 دقیقه
213 دقیقه
17750 متر
اسکله قدیمی
7 دقیقه
25 دقیقه
2094 متر
پلاژ بانوان
10 دقیقه
48 دقیقه
4020 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سان رایز کیش یکی از بهترین و زیبا ترین هتل های سه ستاره جزیره استوایی کیش است. این هتل کیش در سال 1382 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت اما به دلیل فرسودگی مدیران این هتل تصمیم گرفتند بازسازی بسیار خوبی را انجام دهند که این امر در سال 1397 عملی شد و هتل مجدداً وارد عرصه هتلداری شد.

هتل سان رایز کیش روی نقشه در بین 2 بلوار خیام وخلیج واقع شده است که همین اتفاق باعث شده تا به مجتمع تجاری پردیس 1 و 2 نزدیک باشد. هتل مذکور بر طبق نظر سنجی‌های انجام شده توسط مردم، رتبه هتلی متوسط را گرفته است. موقعیت مکانی این هتل کیش به گونه‌ای است که پارک جزیره کیش، رو به روی این هتل قرار دارد.

تنوع در اتاق های هتل سان رایز کیش

هتل زیبای سان رایز کیش 4 طبقه ساختمانی دارد که 61 اتاق در این طبقات جای گرفته‌اند. این هتل کیش علاوه بر اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته دارای سوئیت 1 خوابه هم می‌باشد. فضای زیبا به همراه امکانات مطلوب در تمامی اتاق های این هتل، بی شک حسی خوشایند را در شما الغا خواهد کرد. 

مهمانان هتل سه ستاره سان رایز کیش می توانند به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه ای، اقامتی راحت را در اتاق های این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات در اتاق های این هتل، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، ملزوامات بهداشتی برای هر فرد مجزا و .... می باشند. 

رستوران سان رایز کیش، سرو غذاهای مورد علاقه مهمانان

هتل جذاب سان رایز کیش دارای یک رستوران شیک با فضایی زیبا است که در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان عزیز در هتل می باشد. در منوی غذایی این رستوران، انواع فست فود و غذاهای ایرانی به صورت انتخابی سرو می شود. گردشگران می توانند در یک فضای دلنشین و پاکیزه به صرف غذای مورد علاقه خود همراه با خانواده و عزیزان، بپردازند.

در هتل دوست داشتنی سان رایز کیش علاوه بر رستوران، یک کافی شاپ دنج با فضایی آرامبخش نیز تعبیه شده است. مهمانان می توانند ساعاتی با آرامش را در این کافی شاپ به گفت و گو با یکدیگر بپردازند و یا قرار های دوستانه خود را در این مکان برگذار نمایند. کارکنان کافی شاپ هتل، با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، عصرانه های سبک و ....آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود. 

چه امکاناتی در هتل سان رایز کیش ایجاد شده است؟

هتل سان رایز کیش یک هتل سه ستاره معمولی است و از امکانات چندان ویژه ای برخوردار نمی باشد. اما با این حال مدیریت این هتل، تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان خود را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. لازم به ذکر است بدانید امکانات این هتل یکی از عوامل مهم برای گرشگران می باشد که بررسی آن ها می تواند کمک بسزایی برای انتخاب هتل به عمل آورد. 

در هتل سان رایز کیش امکانات و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، لاندری (خشکشویی)، خدمات کرایه اتوموبیل بدون راننده، آسانسور و .... ایجاد شده است. وجود امکانات رفاهی و خدمات دهی عالی در هتل، قطعا رضایت مهمانان را جلب خواهد کرد.

هتل سان رایز کیش و گشت تفریحی

هتل سان رایز در کیش دارای گشت تفریحی است که می‌توانید از دلفین‌های بازیگوش و زیبا، کشتی یونانی، پرندگان زیبا و... دیدن فرمایید واز سفرتان در دور جزیره کیش لذت ببرید. آدرس هتل سانرایز کیش بسیار ساده است، کیش مقابل بازار پردیس 2. این هتل کیش به عقیده ی کارشناسان این سایت یک هتل تمیز و قیمت مناسب است.

هتل شیک سان رایز کیش را می توانید با هتل هایی همانند هتل پارس نیک کیش و هتل رُیان قائم در کیش مقایسه کنید. مقایسه این هتل های سه ستاره با یک دیگر می تواند هتل برتر را در تور کیش به خوبی معرفی کند. اقامتی راحت با قیمتی مناسب از ویژگی های های هتل سان رایز کیش می باشد که سبب شده گردشگران زیادی به سمت آن جذب شوند.
 

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل سان رایز کیش باید بپردازیم؟

هتل سان رایز کیش یک هتل قیمت مناسب است که هزینه هر شب اقامت در این هتل از شبی 170 هزار تومان تا 300 هزار تومان است که این هزینه ها در زمان های مختلف دچار تغییرات می شود.

از هتل سان رایز کیش تا دریا چقدر فاصله وجود دارد؟

فاصله هتل سان رایز کیش تا دریا کمتر از 5 دقیقه است که همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا بسیاری از گردشگران در زمان خرید تور کیش، رزرو این هتل را انجام می دهند.

ویژگی های هتل سان رایز کیش چیست؟

مهم ترین ویژگی هتل سان رایز در کیش، موقعیت مکانی نزدیک به دریا می باشد که سبب شده در لیست هتل های کیش محبوب قرار گیرد. ضمن این که خدمات و سرویس دهی مطلوب نیز از ویژگی های آن هم به شمار می رود.

چه اماکنی به هتل سان رایز کیش نزدیک است؟

بازار پردیس 2، بازار پردیس 1، پلاژ اقایان، پارک شهر و ... تنها جزئی از مکان های نزدیک به هتل سان رایز جزیره کیش است. از این هتل کیش تا فرودگاه هم فاصله ای حدود 9 دقیقه با خودرو وجود دارد.

چه امکاناتی در هتل سان رایز کیش وجود دارد؟

از یک هتل 3 ستاره مانند هتل سان رایز کیش مسلماً نمی توان توقع استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... را داشت. اما از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره و ... اشاره نمود.

آدرس هتل سان رایز کیش کجاست؟

هتل سان رایز جزیره مرجانی کیش در میدان پردیس، مقابل بازار پردیس 2 قرار گرفته است. این موقعیت جغرافیایی باعث شده تا در لیست هتل های کیش نزدیک دریا باشد.

کدام هتل کیش با هتل سان رایز کیش مشابه است؟

از نظر کیفیت می توان هتل سان رایز کیش از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی نظیر هتل جام جم کیش و هتل گلدیس کیش مشابه است. اما برای اقامتی نزدیک به دریا با خدماتی بهتر توصیه می کنیم رزرو هتل سیمرغ کیش را انجام دهید.

قوانین کنسلی هتل سان رایز کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل سان رایز کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل سان رایز از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نسبتا تمیز بود. درب حمام و دستشویی بسته نمی شد- رفتار پرسنل مخصوصا کافی شاپ خوب نبود- اتاق وی آی پی در پشت بام حشره داشت- صبحانه نسبتا خوب- بعد از رزرو اتاق و حضور در هتل گفتند اتاق آماده نیست و فقط یک اتاق روی پشت بام است.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سان رایز یکی از هتل های خوبی بود که ما چند دفعه ازش استفاده کردیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.