هتل سیمرغ کیش

4.3 از 5
خیلی خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سیمرغ کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان
شهر زیرزمینی کاریز
15 دقیقه
132 دقیقه
11003 متر
شهر باستانی حریره
15 دقیقه
134 دقیقه
11158 متر
کشتی یونانی
18 دقیقه
197 دقیقه
16430 متر
اسکله قدیمی
9 دقیقه
58 دقیقه
4794 متر
پلاژ بانوان
13 دقیقه
89 دقیقه
7381 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سیمرغ کیش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های سه ستاره می‌باشد. این هتل کیش سال 1370 ساخته شد، اما برای ارتقاء سطح کیفی در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. مزیت هتل سیمرغ این است که از پذیرش آقایان مجرد و میهمانان عرب و خارجی معذور می باشد. این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد در بین رده‌های هتلی خود ارزان ترین هتل کیش است.

هتل سیمرغ کیش و اتاق‌ها

هتل سیمرغ کیش به‌ صورت ویلایی طراحی‌شده که دارای 85 باب واحد اقامتی می‌باشد. تمامی اتاق‌های هتل به دلیل فضای جادار و چیدمان لوکس سبب شده تا میهمانان اقامت خوبی داشته باشند. اتاق‌ها به دلیل داشتن امکاناتی مانند صبحانه، لوزام بهداشتی، کمد لباس، حمام، رخت‌آویز، دمپایی، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... باعث شده تا اقامت توأم با آرامش را برای میهمانان فراهم کند.

امکانات هتل سیمرغ کیش

امکانات هتل سیمرغ کیش متنوع می باشد. از این امکانات می توان به، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، چایخانه، امکانات ویژه معلولین، نمازخانه، بالکن قابل استفاده، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، اینترنت رایگان، فضای سبز، اجاره اتومبیل اشاره نمود.هتل سیمرغ کیش برای آسایش و رفاه میهمانان محیطی سرسبز و بسیار زیبایی را در محوطه‌ی هتلی خود نیز قرار داده است.

رستوران هتل سیمرغ درکیش

از دیگر امکانات هتل سیمرغ رستوران آن می باشد. این رستوران مکانی تمیز و شیک می باشد که ظرفیت 230 نفری دارد. همچنین سرو انواع غذاها‌ی ایرانی با منو باز و کیفیت مطلوب در آن ارائه می گردد. سرآشپز حرفه ای در این رستوران مشغول به کار می باشد که دسپخت بی نظیری دارد. 

کافی شاپ هتل سیمرغ کیش نیز انواع آبمیوه های طبیعی، نوشیدنی های گرم، بستنی، کیک های تازه را ارائه می دهد. همچنین موسیقی لایت همواره در حال پخش بوده تا میهمانان از ارامش بیشتری برخوردار شوند. کافی شاپ هتل سیمرغ بهترین مکان برای قرار های دوستانه و زوجی است.

با مشاهده تصاویری از هتل سیمرغ کیش مسلماً وسوسه به تجربه اقامت در این هتل کیش می‌شوید زیرا علاوه بر ساختار بسیار زیبایی که دارد خدمات مجموعه را به بهترین نحو ارائه می‌دهد. هتل آرامش کیش و هتل سورینت مریم کیش از هتل های برتر جزیره بوده که دارای قیمت های مناسبی نیز می باشند. گردشگران با رجوع به سایت پرشین هتل می توانند هتل کیش و تور کیش را با تخفیفات استثنائی رزرو نمایند.

هتل سیمرغ کیش چه مقدار هزینه برای اقامت می گیرد؟

هتل سیمرغ یک هتل ساحلی است که از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد. هزینه هر شب اقامت در این هتل از 160 هزار تومان تا 300 هزار تومان است ک این هزینه ها در زمان های مختلف ممکن است تغییر کند و در قیمت تور کیش تاثیر بگذارد.

فاصله هتل سیمرغ کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل سیمرغ تا دریا، کلمه ای بی فایده است، چون این هتل ساحلی بوده و 1 دقیقه تا دریا فاصله دارد. در میان هتل های کیش که ساحلی و گران قیمت هستند، تنها هتل سیمرغ است که 2 مزیت (هم ساحلی هم ارزان) را با هم دارد.

ویژگی های هتل سیمرغ کیش چیست؟

قیمت بسیار ارزان هتل سیمرغ در کیش، خدمات دهی به نسبت مطلوب، موقعیت مکانی فوق العاده و ... تنها بخشی از ویژگی های این هتل به شمار می روند.

چه اماکنی به هتل سیمرغ کیش نزدیک هستند؟

موقعیت مکانی هتل سیمرغ کیش به گونه ای است که شما می توانید علاوه بر دریای نیلگون خلیج فارس، به بازار مرجان، آکادمی غواصی، پارک ساحلی سیمرغ، باغ پرندگان، پارک نیلوفر و پلاژ آقایان از جمله مکان هایی هستند که در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند.

چه امکاناتی در هتل سیمرغ کیش وجود دارد؟

از یک هتل 3 ستاره مانند هتل سیمرغ نمی توان توقع امکاناتی نظیر مجموعه آبی یا سالن بدنسازی را داشت، اما امکانات رفاهی که در این هتل کیش برای میهمانان در نظر گرفته شده می توان به اینترنت رایگان، مینی بار، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل سیمرغ کیش کجاست؟

هتل 3 ستاره سیمرغ در ابتدای جاده جهان، بعد از بازار مرجان واقع شده است. از نظر موقعیت مکانی می توان این هتل را در لیست هتل های ساحلی قرار دارد.

چه هتلی مشابه با هتل سیمرغ کیش است؟

اگر بخواهیم هتل سیمرغ در کبش را با هتلی مقایسه کنیم، می توانیم هتل ترنحج کیش را ذکر کنیم که البته فقط از نظر موقعیت مکانی با هم مشابه هستند که صد در صد نمی توان هتل برتر خاورمیانه را قابل مقایسه با هتل سیمرغ دانست. اما از هتل هایی که مشابه سیمرغ هستند می توان به هتل گاردنیا کیش و هتل جام جم کیش اشاره نمود.

آیا قانون خاصی برای کنسلی هتل سیمرغ کیش وجود دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل سیمرغ کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی را در زمان رزرو هتل سیمرغ عرضه می کند؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4.3از 5
موقعیت 4.7از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ارائه خدمات نسبت به هزینه گرفته شده خوب و مورد قبول است.کارکنان با ادب و بانزاکت بودند و سعی میکردند تمیز و خوش برخورد باشند و تا حدود زیادی در این کارشان موفق بودند.

تاریخ ورود : 1401/1/9
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.