هتل گاردنیا کیش

3.7 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گاردنیا کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته ویلایی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته ویلایی
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت دو خوابه چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
چایخانه
نمازخانه
سشوار
فضای سبز
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
91 دقیقه
7588 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
93 دقیقه
7743 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
205 دقیقه
17105 متر
اسکله قدیمی
6 دقیقه
29 دقیقه
2398 متر
پلاژ بانوان
9 دقیقه
53 دقیقه
4436 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گاردنیا کیش یکی از هتل های قیمت مناسب کیش می باشد که در سال 87 افتتاح و برای ارائه خدماتی بهتر در سال 93 بازسازی شده است. این هتل دارای 4 طبقه ساختمانی و بیش از 80 واحد اقامتی می باشد که با بهترین امکانات مجهز شده اند. فاصله هتل گاردنیا تا دریا حدود 15 دقیقه است ولی مراکز خریدی همچون پردیس 1 و 2 به این هتل نزدیک هستند.

از امکانات هتل گاردنیا کیش می توان به رستوران و کافی شاپ، ترانسفر رایگان فرودگاهی، سالن بیلیارد، نمازخانه، کفی شاپ و ... اشاره کرد. موقعیت مکانی خوب هتل گاردنیا باعث شده تا علاوه بر مراکز خرید پردیس 1 و 2، بازارهای دیگری همچون بازار زیتون کیش و مرکز خرید تجاری کیش هم در نزدیکی آن قرار بگیرند. در ادامه به شرح جزئیات بیشتر درباره این هتل پرداخته ایم.

اتاق های هتل گاردنیا کیش

اتاق های ویلایی هتل گاردنیا کیش در فاز ویلایی و اتاق های دیگر در قسمت هتلی واقع شده اند. این موضوع باعث می شود تا شما با هر نوع سلیقه ای بتوانید اتاق های این هتل را رزرو کنید. این هتل فاز ویلایی خود را برای کسانی طراحی کرده که علاقمند به اقامت در مکانیزم خانه مسکونی هستند. اما فاز هتلی نسبت به ویلایی خیلی بهتر است.

امکانات مطلوب در اتاق های هتل به مهمانان کمک کند تا اقامتی راحت و دلنشین را تجربه کنند. از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی، حمام با تمام ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... اشاره کرد.

امکانات هتل گاردنیا کیش

در هتل سه ستاره گاردنیا کیش امکانات کامل در خور یک هتل سه ستاره در نظر گرفته شده است. در این هتل امکاناتی نظیر مجموه آبی وجود ندارد که می توانید با رزرو هتل سورینت مریم کیش یا هتل بین المللی کیش از این امکانات برخوردار شوید. در ادامه با این امکانات آشنا خواهید شد.

رستوران و لمکده سنتی

صبحانه هتل گاردنیا کیش با تنوع بسیار مطلوب صبحی با نشاط را به شما هدیه می دهد. رستوران هتل با فضایی وسیع و مرتب و پرسنلی کارآزموده، حس خوبی را هنگام غذا خوردن به میهمانان می دهد. منوی غذای هتل گاردنیا کیش شامل غذاهای ایرانی و سنتی می شود. ضمناً لمکده سنتی هتل نیز با ارائه نوشیدنی و غذاهای سنتی هم در اختیار میهمانان است. قیمت غذای هتل گاردنیا کیش نیز به صرفه است.

دیگر امکانات و خدمات

همانان می توانند لحظه ای از اوقات فراغت خود را با استفاده از امکانات تفریحی و سرگرم کننده در هتل به خوبی سپری نمایند. سالن بیلیارد، فضای سبز، چایخانه سنتی و ... از جمله دیگر امکانات هتل است. پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، لابی مجهز، تاکسی سرویس، نمازخانه، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، مینی بار با هزینه و ... ایجاد شده است.

آدرس هتل گاردنیا کیش

این هتل در بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ قرار گرفته و به مکان های بسیاری دسترسی دارد. رستوران مشهور هشتگ کیش نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد. مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 همره بازار مروارید در مجاورت این هتل کیش قرار گرفته اند. در ادامه به برخی از سوال های متداول شما عزیزان پرداخته ایم.

هر شب اقامت در هتل گاردنیا کیش چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب بوده که البته این هزینه ها در زمان های مختلف ممکن است دچار تغییر و به طبع آن قیمت تور کیش افزایش یابد.

هتل گاردنیا کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

از هتل گاردنیا کیش تا دریای نیلگون خلیج فارس حدود 15 دقیقه فاصله وجود دارد که شاید این موقعیت مکانی برای بسیاری از گردشگران خوشایند نباشد. اما این هتل کیش به فرودگاه کیش و بازارها دسترسی خوبی دارد.

هتل گاردنیا کیش چرا پر مخاطب است؟

مهم ترین دلیل برای رزرو این هتل کیش و پر مخاطب بودن آن، تنها قیمت ارزان آن می باشد که سبب توجه خیل گردشگران به سمت این هتل شده است.

چه مکان هایی به هتل نزدیک هستند؟

هتل 3 ستاره گاردنیا به فرودگاه کیش تنها 8 دقیقه فاصله و تا بازار ونوس نیز فاصله کمی دارد. البته موقعیت مکانی نه چندان مطلوب هتل باعث شده تا زیاد مورد توجه نباشد.

این هتل دارای چه امکاناتی است؟

از امکانات هتل 3 ستاره گاردنیا در کیش می توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات لاندری، امکانات ویژه جانبازان و معلولین، گشت دور جزیره و ... اشاره نمود.

هتل کجا قرار دارد؟

هتل گاردنیا در بلوار هرمز، میدان حافظ قرار گرفته است. شاید موقعیت مکانی این هتل کیش دسترسی را بسیار دشوار کند، اما قیمت ارزان آن سبب جذب گردشگران شده است.

هتل گاردنیا کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

از نظر کیفیت می توان هتل گاردنیا کیش را با هتل آفتاب شرق کیش و هتل گلدیس کیش شبیه دانست، البته برای اقامتی لوکس تر پیشنهاد می کنیم رزرو هتل های 5 ستاره کیش را انجام دهید.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله این هتل وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/9/16
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

امکانات ضعیف کثیف و اتاقها بو میداد من سوئیت رزرو کرده بودم ولی آپارتمانی تحویل دادن، دو وعده بن ناهار بهم دادن و به بهانه تخلیه هتلسون یه وعده دیگه دادن، دیگه پامو تو این هتل شما نمیذارم

تاریخ ورود : 1400/12/17
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

تاریخ ورود : 1400/05/02
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

درخواست ترانسفر از فرودگاه به هتل داشتم. اما فقط هزینه رو ازم گرفتن اما ترانسفری ندیدم!!!

تاریخ ورود : 1400/04/28
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام. هتل کلا که خوب و نسبت به قیمت نیز عالی بود. فقط اتاق ها نیاز به تعویض موکت و فرش کف داشتند که اگر نو و تمیز بود یه اتاق عالی میشد. سرمایش، خدمات، غذا و عکس رایگان بدو وزود هم عالی بود. در مورد مسافت و دسترسی به اماکن مهم، دورتر از هتل های دیگر هست اما اینو بگم که شما بجز همون چندتا هتل مرکز شهر که نزدیک مراکز شهر هست مابقی رو باید تاکسی بگیرید که کرایه اونا هم فرقی ندارن چه هتل دور چه نزدیک یه کرایه هست. البته هتل به مرکز تجاری سارینا پیاده راه داره که خیلی خوبه و نزدیک. همچنین به هتل ارم که چندتا برنامه تفریحی داره. در مورد کاربر سایت و پشتیبان هم که عالی. پیگیری کامل و اطلاع رسانی تا لحظه پرواز و حتی روز تعطیل واقعا ممنونم از خانم خسروی. کلا راضی هستم از این تور و خریدم از سایت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوبیش اینه که ناهار داره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.