Notice: Undefined index: token in /home/epersian/public_html/epersianhotel/api/hotelinterior/v2/get.php on line 110
هتل ریان قائم کیش | رزرو آنلاین تا 50% تخفیف + آدرس

هتل ریان قائم کیش

2.3 از 5
متوسط 24 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ریان قائم کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دبل / توئين لوکس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
600,000 1%
قیمت 1 شب 597,000 تومان
سه تخته لوکس
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
750,000 1%
قیمت 1 شب 747,000 تومان
چهارتخته لوکس
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,000,000 1%
قیمت 1 شب 997,000 تومان
سه تخته استاندارد جهت دريا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دو تخته استاندارد جهت دريا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اتاق چمدان
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
73 دقیقه
6094 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
75 دقیقه
6247 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
207 دقیقه
17212 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
19 دقیقه
1569 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
31 دقیقه
2555 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ریان قائم کیش یک هتل 3 ستاره اقتصادی در کیش است. این هتل کیش در سال 76 افتتاح و در سال 97 مورد بازسازی قرار گرفته تا میهمانان بیشتری را به سمت خود جذب کند. این هتل 110 اتاق دارد که در 6 طبقه ساختمانی قرار گرفته و به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز می باشند. فاصله هتل رویان قائم کیش تا دریا حدود 5 دقیقه پیاده روی است.

رزرو یک شب مورد تایید نیست.

با رزرو هتل ریان قائم کیش امکاناتی همچون رستوران و کافی شاپ، نمازخانه، محوطه باغی پارکینگ و اینترنت رایگان رادریافت خوهید کرد. موقعیت مکانی این هتل کیش به گونه ای است که شما با چند قدم پیاده روی به بازار زیتون کیش (بازار قیمت مناسب در کیش) خواهید رسید. در ادامه، جهت بالا بردن آگاهی شما عزیزان جزئیات بیشتری از این هتل کیش را برایتان بازگو کرده ایم که بهتر است بخوانید.

اتاق های هتل ریان قائم کیش

هتل رویان قائم کیش 110 باب اتاق و واحد اقامتی دارد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. تمامی این اتاق ها با دکوراسیون بسیار شیک طراحی و به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده اند. تنوع اتاق های هتل شامل 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته جهت دریا می شود که بیشتر آن ها رو به جزیره هستند.

اتاق های هتل ریان قائم کیش مجهز به امکانات رفاهی عالی می باشند که بی شک اقامتی آرامبخش و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. از جمله امکانات داخل اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... اشاره کرد.

امکانات هتل ریان قائم کیش

در این هتل 3 ستاره کیش امکانات رفاهی بسیار خوبی تعبیه شده که با توجه به قیمت مناسب و لول هتل منصفانه است. در ادامه به شرح مهم ترین امکانات هتل می پردازیم.

رستوران و کافی شاپ

هتل ریان قائم کیش صبحانه ای مقوی را به صورت بوفه و رایگان ارائه می دهد. صبحانه هتل ریان قائم کیش از ساعت 7 صبح تا 10 صبح عرضه می گردد. اما در وعده های ناهار و شام می توانید از منوی غذای انتخابی غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. رنگ و بوی عجیب و بی نظیر غذاهای این رستوران بی شک شما را برای صرف آن ها ترغیب خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به رستوران هتل، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

کافی شاپ هتل بهترین مکان برای گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت مهمانان می باشد. فضای بسیار شیک به همراه طراحی نما زیبا، حسی دلنشین را در مهمانان القا خواهد کرد. اگر قصد دارید ساعاتی از اوقات فراغت خود را در مکانی دنج همراه با صرف نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، عصرانه های سبک و... سپری نمایید به کافی شاپ هتل مراجعه کنید.

چایخانه سنتی و دیگر امکانات

در چایخانه سنتی هتل پذیرایی ویژه ای از شما خواهد شد که آن را تبدیل به مکانی تفریحی و دوستانه کرده است. از دیگر امکاناتی که در این هتل به میهمانان ارائه می شود می توان به اتاق چمدان، نمازخانه، فضای سبز، لاندری (خشکشویی)، خدمات برای معلولین و .... اشاره نمود. همچنین پذیرش 24 ساعته این هتل به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. تاکسی سرویس، تراسفر فرودگاهی با هزینه، پارکینگ، صندوق امانات و ... از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند.

آدرس هتل ریان قائم کیش

آدرس هتل رویان قائم کیش در جزیره کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون است. این موقعیت مکانی خوب باعث شده تا با چند قدم پیاده روی به بازار زیتون کیش برسید. ضمن اینکه بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 هم در نزدیکی هتل واقع شده اند. ضمناً فاصله هتل تا ساحل دریا حدود 5 دقیقه پیاده روی است.

هتل رویان قائم کیش برای هر شب اقامت چه مفدار هزینه دارد؟

هتل رُیان قائم کیش به نسبت کیفیت خود، هزینه ای بسیار مناسب را برای رزرو در تور کیش می طلبد که این خود یکی از مهم ترین دلایل برای محبوبیت این هتل در بین گردشگران است. قیمت هر شب اقامت در اتاق های این هتل از 218 هزار تومان آغاز می شود و بر اساس ظرفیت تا 755 هزار تومان ادامه دارد؟

فاصله هتل ریان قائم کیش تا دریا چقدر است؟

هتل ریان قائم کیش تا دریا حدود 5 دقیقه فاصله دارد که ویژگی مهمی محسوب می شود.

ویژگی های هتل چیست؟

این هتل یک هتل سه ستاره با کیفیت بالا است که دارای مزیت های بسیار از جمله نزدیکی به دریا و کیفیت بالا می باشد. از این رو در زمان سفر به این جزیره اغلب به گردشگران برای اقامتی راحت و بدون دغدغه این هتل کیش پیشنهاد می شود.

در نزدیکی هتل چه اماکنی مهم وجود دارد؟

هتل رُیان قائم کیش با موقعیت مکانی عالی که برای خود ایجاد کرده، به بسیاری از اماکن مهم و مخصوصا بازار های لوکس نزدیک می باشد. از این رو شما پس از اقامت در این هتل می توانید در مدت زمانی کوتاه به بازار هایی از جمله مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پردیس 1 و 2 و ..... در نزدیکی هتل مراجعه نمایید و نیاز های خرید خود را بر طرف کنید.

چه امکاناتی در هتل وجود دارد؟

هتل رویان قائم کیش با دارا بودن پرسنلی مجرب و خوش برخورد به همراه مدیریتی مسئولیت پذیر، همواره می کوشد تا رفاه مهمانان خود را در طول اقامت تضمین کند. از این رو امکانات و خدمات در این هتل به طور کامل شامل ترانسفر،تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران، مینی بار، روم سرویس و .... ایجاد شده و جای هیچگونه نا رضایتی و انتقادی برای شما عزیزان باقی نمی گذارد.

آدرس هتل رویان قائم کیش کجاست؟

هتل رُیان قائم کیش را می توانید در بلوار ساحل جزیره مقابل بازار زیتون کیش یافت کنید و پس از آن برای اقامت در طول سفر به آن مراجعه نمایید.

آیا کیفیت هتل رُیان قائم کیش رضایت بخش است؟

بدون شک هتل رویان قائم کیش یکی از با کیفیت ترین و بهترین هتل های سه ستاره در جزیره کیش است که اکثر مهمانان خود را از هر لحاظ راضی خواهد کرد. از این رو این هتل به دلیل محبوبیت بالا ممکن است گاهی با تکمیل ظرفیت مواجه باشد، در چنین صورت شما می توانید هتل هایی مانند هتل گامبرون کیش و هتل تماشا کیش را با نرخی مشابه جایگزین این هتل قرار دهید.

قوانین برای کنسلی هتل چیست؟

هتل رُیان قائم کیش دارای قوانینی می باشد که قوانین کنسلی یکی از مهم ترین آن ها به شمار می رود؛ پس حتما به آن ها توجه داشته باشید. برای کنسلی هتل پیش از 72 ساعت ورود به آن اقدام نمایید. زیرا در صورت 72 ساعت تنها یک شب از هزینه رزرو کثر می شود، اما در زمان 24 ساعت پیش از ورود هیچگونه هزینه ای بازگردانده نخواهد شد.

با رزرو هتل از سایت پرشین هتل چه خدماتی را دریافت می کنیم؟

با رزرو هتل رُیان قائم کیش از سایت پرشین هتل می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی و خدمات دهی این سایت استفاده نمایید. ضمن اینکه در تمام طول سفر و پس از سفر به صورت مداوم نظر سنجی هایی ضمن اطمینان از رضایت مهمان انجام می شود و به همراه این موارد ترانسفر و تخفیف نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1.6از 5
آرامش محیط 2.5از 5
کیفیت غذا 1.7از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 1.9از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.3 از 5
متوسط 24 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1 از 5 خدمات هتل بد بود

وقتی داشتیم اتاقو رزرو میکردیم نوشته بود ویو دریا وقتی که وارد بالکنش میشدیم یذره از دریا معلوم بود سرویس بهداشتیش گرفته بود و به هتل گفتیم اصلا پیگیری نکردن وقتی اتاقو تحویل دادن ملحفه ها کثیف بود و عوض نکرده بودن در کل با قیمت این هتل،هتلای بهتری میتونید رزرو کنید

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح ترین هتل بود توی گوگل ما نظراتو خوندیم دیدیم بد نبود نظرات بقیه اما واقعیت افتضاح افتضاح افتضاح داخل اتاقا یه بوی خیلی بدی داشت صبحانه هتل که افتضاح داخل یخچال هتل ۲تا اب معدنی بود که موقع تحویل هتل پولشو ۲برابر گرفتن نه حوله دادن نه مسواک حتی واسه ی فقط استراحتم خوب نبود درکل گول نظرات مثبت بقیرو نخورید و این هتلو انتخاب نکنید

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام وقت بخیر بسیار کثیف و غیر قابل تحمل واقعا هر کس بخواهد برای سفر به این هتل رو انتخاب کنه اشتباه محض انگار پولتو دور ریختی خواهش میکنم در هیچ شرایطی از این هتل برای سفر به کیش استفاده نکنید از هر لحاظ که فکر کنی بد بود

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

در یک کلمه افتضاااااااااح جارو برقی ساعتها ۸.۳۰ یخچال خاموش کولر و سیفون صدا میده کولر دور انداختنی پر مگس بدون مگس کش ملافه ها مشخصه تعویض نشده دمپاییها پاره درب ورودی با لگد باید بسته بشه موکتها به شدت و افتضاح کثیف بدون پتوی اضافه صبحانه بسیار محدود و اونم فقط توسط کارکنان سرو میشه چایی جوشیده و بد رنگ بدون هیچ نوشیدنی برای بچه ها نبودن هیچ حوله ای اعم از حمام یا دست و صورت اتاق سه نفره ولی سرویس صابون و شامپو فقط برای یک نفر یک چوب لباسی کوچک حتی در سرویس برای گذاشتن حوله یا لباس نصب نشده وای فای هتل هم که در مدت اقامت کلا قطع بود

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل بد و افتضاح صبحانه وحشتناک اتاقها کثیف و ملافه و حتی حوله مایع دستشویی کلا صفر یعنی کلمه بد واقعا کم است

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا مسافر خانه بهتر از این هتل بود پیش خانواده ام با هزینه ای ک دادم شرمنده شدم همه چیز افتضاح بود ......

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

بسیار بسیار افتضاح و بد صبحانه تو یک سینی پلاستیکی کثیف دو نفر ایستاده‌اند انگار جیره غذایی می‌دهند یک تیکه پنیر یک ۱ تخم مرغ ای پز و یک پیاله عدسی و یک روز لوبیا بسیار کثیف اتاقها اصلا نظافت نمی‌کنند مایع دستشویی ندارد موکت اتاق بسیار بد اصلا ارزش رفتن این هتل از بد هم بدتر است اتاق حوله ندارد درخواست کردم گفتند الان خانه داری نیست فردا و .... در کسی که موقع آمدن چمدان را آورد بالا موقع برگشت هیچ کمکی نکرد و رو مبا لابی نشسته بو د نسبت به هتل سه ستاره های دیگر این بدترین هتلی بود که رفتم برای مدیریت متاسفم

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اول اینکه هزینه اتاق لوکس یک تخته رو گرفته بودند ، یک اتاق سه تخته بسیار کثیف تحویل دادند . دوم مشکل فاضلاب داره و طوری که نم در وردی به اتاقها قابل رویت هست ، و هوای اتاقها خفه چون مشکل لوله کشی داشت داخل اتاق نمی تونستی راحت نفس بکشی چطور بگم ،انگار بوی ماهی مرده میداد . آبش زود زود قطع میشد ، می خواستی صبح اول وقت صورتت رو بشوری بعد از اولین آب زدن به صورت ، ادامه آب گل آلود میومد و مجبور میشدی با آب معدنی دست و صورت بشوری . نظافت صفر . آشغالها رو خودمون داخل نایلون می بستیم و می گذاشتیم روی سطل آشغال راهرو اتاقمون . از اونجا میومدن میبردن ولی بجای اینکه شهرداری بیاد ببره ، در سالن کنار دستشویی ایرانی تلمبار کرده بودن و بوی بدش همه جا پیچیده بود . البته روز آخری گفتیم حداقل این آشغالها رو بیان ببرن ،کادرشون گفتن؛ کادر نظافت و خدمات اخراج شدن و فعلا کادر نداریم و کار ما نظافت نیست ،مدیر هر وقت صلاح دونست آشغالها حل میشه و مورد اتاق هم روز اول گفتیم که حداقل اتاق لوکس یک تخته نمی‌دید، اتاق تمیزتر لطفا . که گفتن همه اتاقها اینطوری هست و اتاق یک تخته نداریم در حد سه ستاره نبود و حتی یک ستاره . نیاز به بازسازی داره ،ولی از سه ستاره بودنش فعلا کسب درآمد می کنند جهت ثبت نظر چون در گزینه ها اتاق سه تخته بسیار بد نبود،یکی از گزینه های سه تخته لوکس یا رو به دریا را انتخاب می‌کنم، صرفا جهت ثبت نظر. وگرنه نه اتاق لوکس بود و نه هتل آنچنانی.

تاریخ ورود : 1402/5/29
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه صبحانه هتل کیفیت جالبی نداشت

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل بسیار قدیمی است و تمام دیوارها ترک خورده است موکت کف کثیف بود امکاناتی مانند هوله حمام و حتی حوله دست خشک کنی نداشت و علیرغم درخواست ما هوله برایمان نیاوردن سرویس حمام و دستشویی کثیف بود سرو صبحانه بسیار بد بود و مثل سلف دانشگاه باید از کامندان سلف تقاضا میکردی که پنیر بده ، تخم مرغ بده و ... و باید شانس داشته باشی که مثلا نیمرو تموم نشه وگرنه دیگه از اون خبری نبود ظرف و ظروف سالن صبحانه معمولا ناقص بود مثلا سینی صبحونه اکثرا شکسته بود و برای اینکه وسایل ازش نریزه دولایه اش کرده بودن و تازه ، زود تموم میشد و باید بشقاب و فنجون صبحونه رو با دست یکی یکی میبردی سر میز معمولا برای خوردن صبحانه باید دو سه بار از سر میز پا میشدی و میرفتی به سالن سلف در کل حیفه ستاره که به این هتل بدن

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

افتضاح ترین هتلی بود که توی عمرم دیدم،به جز دزدی پرسنلش کار دیگه ای بلد نیستن،به نظر من یک دونه مربع هم زیاده به این هتل بی ارزش بدن،مدیریت که شکر خدا نداره ببینه پرسنلش چه غلطی دارن میکنن،توصیه میکنم از هتل حتی یک آبجوش هم نگیرین موقع تسویه حساب من اصلا چایی 60 تومنی نداشتم ولی پولش رو ازم گرفتن و کسی هم جواب گو نبود،از بابت نظافت اتاق متوسط بود ولی از بابت امکانات اتاق زیر صفره،پرسنلش ماشاالله انقدر اطلاعات قوی ای دارن که هنوز فرق بین مایع دست و صابون سر رو نمیدونن چیه میگی مایع دست داخل سرویس بهداشتی نیست میگن صابون شارژ میکنیم،اندازه یک چادر مسافرتی هم ارزش نداره،واقعا برای همچین مدیر بی لیاقتی که نمتونه جلوی دزدی های پرسنلش رو بگیره متاسفم،پولتون رو الکی توی گلوی این دزدها نریزین.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل در حد مسافرخانه بود،واقعا افتضاح و کثیف بود.در اتاق بزور بسته میشد،اهرم شیر دستشویی زنگ زده و چندش آور بود،در دستشویی فرنگی شکسته بود،نور کافی نداشت،موکت کف اتاق واقعا کثیف بود،لیوان و بشقاب نداشت،ملحفه ها کثیف بود،حوله نداشت،دو تا آب معدنی داخل یخچال بود که توصیه می کنم استفاده نکنید چون چندبرابر قیمتش پاتون حساب میکنند،قیمت های کافی شاپ خیلی گرون هست،یه آب جوش را ۵۰ تومان حساب میکنند،کیفیت غذای رستوران خوب هست و خوب قیمتش بالاست،دسترسی هتل به مرکز خرید و ساحل خوب هست.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل ۳ ستاره هست و من با اگاهی به اینکه ۳ ستارس این هتل رو انتخاب کردم و انتظاری که از هتل ۵ ستاره دارم از این هتل ندارم ولی این هتل یک ستاره هم براش زیاده چون من هتل های ۳ ستاره زیادی رفتم و با ۵ ستاره مقایسش نمیکنم. ما ۵ شب و ۶ روز تو این هتل اقامت داشتیم و اصلا راضی نبودم از هیچیش. اصلا تمیز نبود ملافه ها چرک بود ابتدایی ترین وسایل مثل حوله رو نداشت دستمال کاغذی ۳ تا دونه گزاشته بود دلشون نیومده بود بیشتر بزارن تی وی کنترلش نبود و نیاوردن برامون از کولرش اب میریخت رو تخت که چندش اور بود تمامی شیر الات زنگ زده و رسوب گرفته بود بطوریکه دستاتو میشستی بوی اهن میگرفت توی خدمات نوشته بود وای فای داره که اونجا رمزشو بهت نمیدادن ترانسفر گفته بودن داره و میاد دنبالت ما ۱۰ صبح رسیدیم دیدیم هیچکی نیمده دنبالمون و وقتی زنگ زدیم ب هتل طلبکارم بودن رسیدگیشون اصلا خوب نبود مثلا بعد ۳ روز باید میومدن نظافت ما خودمونو کشتیم هرچی زنگ زدیم ب خانه داری ب لابی ب پذیرش میگفتن چشم اما نمیومدن و اخرم نیمدن توالتش فرنگی بود و خیلی کثیف موکت ها کثیف صبحانش خیلی خیلی تکراری بود تنوع نداشت و خیلی بی کیفیت بود هر روز فقط شربت البالو حتی به شربت یه تنوع نمیدادن. همون صبحونه رو هم عین گداها بهت میدادن. بعد ما اتاقمون رو به دریا انتخاب کرده بودیم که بابتش پول بیشتری دادیم و مامانم اینا معمولی انتخاب کرده بودن که اتاق ها هیچ فرقی نداشت تازه مال اونا بهترم بود ینی بابت پول بیشتر هیچ خدمات بهتری ارائه نمیدن الکی گول نخورید اصلا هم دریا دیده نمیشد روبه رو یه ساختمان در حال ساخت بود. ۲ تا اب معدنی کوچیک تو یخچال رو ۳۸ تومن حساب کردن... اصلا مدیریتی نداشت سرویس دهی افتضاح بود امکانات خیلی ضعیف بود خلاصه که افتضاح بود و هیچکس پاسخگو نبود و من این هتل رو دیگه اصلا انتخاب نمیکنم و به هیچکس پیشنهاد نمیدم چون تو این قیمت هتل های خیلی بهتری هست

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه این هتل سرویسدهی خوبی نداره و از نظره نظافت خیلی ضعیفه صبحانه که یک فاجعه اس تویه اتاق ها حتی لیوان نیست و اگر درخواست بدید به راحتی میگن ما تو اتاق ها لیوان نمیدیم باد کافی شاپ سفارش چای یا اب جوش بدید تا فنجون بیارن براتون خلاصه بگم این هتل نیست و یک مسافرخونه داغون هستش

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با توجه به 5 روز اقامت در هتل ، برخورد پرسنل هتل بسیار مناسب و شایسته بوده و تمیزی اتاق ها نیز مناسب بود . موقعیت هتل نسبت به نزدیکی به بازارها و دریا بسیار عالی می باشد. در کل برای دفعات بعد هم من همین هتل را انتخاب می کنم.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

افتضاح ترین هتل که تا به الان رفتیم. صبحانه افتضاح و بی کیفیت بود خدمات هتل در سطح خیلی پایین بود و من اصلا این هتل را پیشنهاد نمیدهم. به نظرم هتل های خیلی بهتری در جزیره هست. این هتل هیچ امکاناتی ندارد

تاریخ ورود : 1400/11/27
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

تشکر از خانم احمدی من چند بار زنگ زدن و ایشون با خوش رویی و حوصله جواب میدادن

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

باسلام. من دراین سفرم به هتل قایم کیش رفتم.سینک دستشویی شل بود و دورش کنده شده بود.موقع تحویل اتاق اومدیم پایین که زنگ زدن به رسپشن که سینک افتاده و شکسته.نمیدونم کی بهش فشار داده اماتاما بودیم سالم بود.اینقدر شل بود که افتاده و البته مسلما خودشون محکم نبستن اما از ما 800هزارتومان پول زور گرفتن.اخه مگه ما اویزونش شدیم که افتاده این خسارت تقصیرمانبود اما پولشو از ماگرفتن.واقعا شاکی هستیم

2 از 5 خدمات هتل بد بود

به معنای واقعی کلمه افتضاح، نظافت صفر،صبحانه افتضاح،عدم پاسخگویی مدیریت، بدترین هتلی که می تونی انتخاب کنید،البته بهتره بگیم مسافرخانه قایم و حتی بدتر از مسافرخانه،خیلی مواظب باشید در انتخاب این مسافرخانه،

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

برای اینکه بالکن رو به دریا داشته باشیم مبلغ بیشتری از ما پول گرفتن وقتی وارد اتاق که شدیم ویو دریای ما یک دریای ۱۶ طبقه اسکلت آهن بود. وقتی میگیم چرا وقتی ویو دریا ندارین دروغ میگیم که روبه دریاست میگه مقصر ما نیستیم که جلوی ما تون ساخته شده و دریا دیده نمیشه الان هم که برای رزرو نگاه کنید نوشته اتاق رو به دریا همینقدر بگم که پولتون و توی چاه نریزین چون حتی اگر پست بام هم درب محال که بتونی دریا و ببینی

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح ترین هتلی که تا به حال دیدم اندازه هتل یک ستاره هم نبود. اتاق وحشتناک کثیف و چرک بود. ابتدایی ترین امکانات اتاق مثل حوله لیوان مایع دستشویی نداشت. برای مایع دستشویی میگه چون کرونا هست مایع دستشویی نذاشتیم واقعا خنده دار بود ملحفه ها اینقدر کثیف بودن که احتمالا شیوع کرونا از همون جا بوده. به هر کدوم از پرسنل می‌گفتیم جواب سربالا میدادن اینقدر همه چی کثیف بود که مجبور شدیم زنگ بزنیم گردشگری و از هتل شکایت کنیم تا اینکه بالاخره ملحفه تمیز بگیریم. از صبحانه هم که اصلا نگم این همه پول دادی بعد تو این هتل مزخرف انگار میخوان به گدا غذا بدن. به دوستانی که قصد سفر به کیش و دارن پیشنهاد میدم حتی از جلوی در این هتل هم رد نشن واقعا برای مدیریت هتل متاسفم

1 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح ترین جایی که تو عمرم دیدم اینجا بود،خیلی کثیف و آشغال بود،اتاق کثیف به ما تحویل دادن،حتی یک کارگر تو هتل نداشت برای نظافت،اصلا مدیر نداره،سه تا زن بی ادب هستن که هیچی نمیفهمن.صبحانه ها هم که املت فاسد،تخم مرغ فاسد داشت،حتی ی دونه چاقو نداشتن. چایی نداشتن،هیچکسی از مسافرین هتل راضی نبودن. اتاق ها همه کثیف. من اتاق دو تخته لوکس گرفتم ولی آشغال و کثیف بود.حمام و دستشویی تمام کاشی و سرامیک پر از لجن بود. یعنی هر چی از افتضاح بودن هتل بگم بازم کم گفتن.من نمیدونم چرا این هتل رو پلمپ نمیکنن.یعنی آدم تو خیابون بخوابه تمیز تر از هتل بود.خیلی کثیف و داغون بود

تاریخ ورود : 1400/7/9
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

بدترین و افتضاح ترین و چندش اور ترین هتل اتاق‌ها از مسافرخانه هم بدتر دستگیره درب سرویس در اولین با استفاده کنده شد لامپهای اتاق سوخته راهروها دقیقا مدل فیلم ترسناک از صبحانه نگم واقعا که باور کردنی نبود افتضضضضضضاح نفری یک دونه تخم مرغ یک سوم خیار کوچک تروخدا یکی پیگیری کنه اخه وحشتناکه این هتل

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود و راضی بودیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.