هتل شایلی کیش

4.9 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شایلی کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
اتاق دوتخته ممتاز
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 46%
قیمت 1 شب 657,000 تومان
سه نفره لوکس (دو تخته+یک کاناپه)
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 58%
قیمت 1 شب 719,000 تومان
سوئیت رویال یک خوابه چهار نفره (دو تخته+دو کاناپه)
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 53%
قیمت 1 شب 949,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اتاق چمدان
سشوار
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : انتهای بلوار دریا
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
70 دقیقه
5806 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
72 دقیقه
5959 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
203 دقیقه
16925 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
22 دقیقه
1819 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
27 دقیقه
2268 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره واقع درانتهای بلوار دریا می باشد. این هتل کیش دارای محیطی آرام و دل‌نشین است بنابراین برای کسانی که به دنبال آرام بودن محیط می‌گردند این هتل انتخاب درستی است. هتل شایلی در سال 1385 احداث گردید اما برای اقامت بهتر مسافران در سال 1394 برای افزایش سطح کیفیت مجموعه بازسازی شد.

هتل شایلی کیش و تنوع اتاق‌ها

هتل شایلی کیش با ساختمانی دوطبقه شیک دارای 39 باب اتاق می‌باشد. اتاق‌ها شامل دوتخته لوکس، سوئیت رویال برای دو نفر، دوتخته ممتاز است. تمامی اتاق‌ها با دیزاین متنوع و بسیار زیبا چیده شده‌اند. فضای جادار و تمیز اتاق‌ها باعث شده تا بیشتر گردشگران از اقامت در این هتل رضایت داشته باشند.

اتاق های هتل سه ستاره شایلی کیش مجهز به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، کمد لباس، رخت‌آویز، دراور، آب رایگان، تلویزیون، تخت‌های استاندارد و .... می باشند. گردشگران می توانند با خیالی آسوده و بدون بروز هیچگونه مشکلی در این اتاق ها اقامت راحت را سپری کنند.

رستوران هتل شایلی کیش، تنوع غذاهای لذیذ و خوش مزه

در هتل شایلی کیش فضایی به رستوران بسیار شیک و زیبا اختصاص داده شده است. مهمانان هتل می توانند در صورت مراجعه به رستوران هتل، غذاهای لذیذ و خوش مزه مورد علاقه خود را صرف کنند. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه تمامی غذاهای این رستوران را با مواد اولیه تازه و با کیفیت سرو می کنند. از این رو طعم بی نظیر غذاها شما را ترغیب به صرف آن ها خواهد کرد. 

کافی شاپ هتل دوست داشتنی شایلی کیش مکانی دنج و آرامبخش در این هتل می باشد که مهمانان می توانند ساعاتی از اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، شیک های خوشمزه، عصرانه های سبک و .... در منوی این کافی شاپ سرو می شود. شما می توانید قرار های دوستانه خود را نیز در این مکان برگذار نمایید. 

امکانات هتل شایلی کیش، دلیلی برای جذب گردشگران به سمت هتل

در هتل زیبای شایلی کیش امکانات رفاهی به طور کامل در نظر گرفته شده است؛ به گونه ای که رضایت تمامی مهمانان را تضمین می کند. مدیریت هتل با ایجاد امکانات مورد نیاز گردشگران، سعی دارد تا به طور روز بر تعداد مهمانان این هتل بی افزاید. اگر قصد اقامت در هتل شایلی کیش را دارید، مطمئن باشید که با وجود خدمات دهی عالی دچار نا رضایتی یا آزرده خاطر نخواهید شد. 

از جمله امکانات هتل شایلی در کیش می توان به صندوق امانات، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، لاندری، تاکسی سرویس، کرایه اتوموبیل بدون راننده، نمازخانه، خدمات خانه داری و ..... اشاره نمود. در این هتل خدمات برای معلولین نیز به این دسته از عزیزان ارزشمند ارائه می شود که خیال شما را از هر لحاظ راحت خواهد کرد.

هتل شایلی کیش به چه مکان‌هایی دسترسی دارد؟

هتل زیبای شایلی کیش به دلیل دسترسی خیلی خوب به مکان‌هایی تفریحی و گردشگری و مراکز خرید سبب شده تا نزد بسیاری از گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. ازجمله‌ مکان‌های نزدیک به هتل شایلی می‌توان به بازار زیتون، بلوار ساحل، بازار ونوس، بازار مروارید، کوه نور (رستورانی با فضای خاص و بسیار زیبا در دل کوهی با ارتفاع 27 متر دارای آبشارهای عظیم و بی‌نظیر)، گذر هنرمندان و... اشاره کرد.

اگر قصد رزرو و اقامت در هتل جذاب شایلی کیش را دارید، می توانید این هتل را با هتل هایی نظیر هتل شباویز کیش و هتل ققنوس کیش مقایسه کنید. بدون شک مشاهده مطالب مربوطه هتل های ذکر شده می تواند انتخابی مطمئن تر و عالی تر را در تور کیش برای شما عزیزان رقم زند.

هزینه اقامت در هتل شایلی کیش چقدر است؟

هتل شایلی کیش از هتل های 3 ستاره در جزیره کیش است که برای هر شب اقامت هزینه ای منصفانه می گیرد. هزینه هر شب اقامت در این هتل کیش از 300 هزار تومان تا 400 هزار تومان است.

هتل شایلی کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

فاصله هتل شایلی کیش تا دریا کمتر از 5 دقیقه است که این موقعیت باعث محبوبیت هتل نزد گردشگران تور کیش شده است. اما باید بدانید که این هتل در کیش ساحلی نیست.

ویژگی هتل شایلی کیش چیست؟

هتل شایلی کیش دارای ویژگی خاصی نیست، اما می توان قیمت مناسب آن و دسترسی به دریا و بازارها را جزئی از ویژگی ها و مزیت های هتل دانست.

اماکن نزدیک به هتل شایلی کیش چه نام دارند؟

بازار پانیذ، رویا مال، کارتینگ کیش، اسکله تفریحی و ... از جمله مکان هایی هستند که در نزدیکی هتل شایلی کیش قرار دارند. البته پلاژ اقایان و بانوان هم در دسترس این هتل کیش می باشند.

هتل شایلی کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدماتی که در هتل شایلی جزیره کیش تعبیه شده می توان به اینترنت، صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره و ... اشاره کرد.

آدرس هتل شایلی کیش کجاست؟

هتل شایلی کیش در انتهای بلوار دریا، بلوار رودکی قرار گرفته که این موقعیت مکانی عالی باعث شده تا نظر بسیاری زا افراد را به سمت خود جلب کند.

کدام هتل کیش مشابه هتل شایلی کیش است؟

هتل 3 ستاره شایلی در کیش با هتل های هم لول خود تقریبا برابر است، اما هتل آرامش کیش و هتل سارا کیش از گزینه های مشابه برای اقامت در جزیره هستند.

هتل شایلی کیش چه قوانینی برای کنسلی دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل شایلی کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

چه خدماتی را در اِزای رزرو هتل شایلی از پرشین هتل دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.9 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام من همراه پسرم به این هتل سفر کردیم خیلی هتل خوبی بود آرامش به شدت خوبی داشت غذاها خیلی تنوع داشت برخورد مدیریت خیلی عالی بود کادر پرسنلی خیلی پر انرژی بودند و خیلی این سفر خوب و قشنگ زود تموم شد مقصد بعدیه من حتما این هتل هست چون هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ خدماتی خیلی خوب بود ممنون از مدیریت هتل و مدیریت کیشلندیار بابت مشاوره ای که برای رزرو هتل کیش به من دادند

تاریخ ورود : 1400/11/26
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

کارمند نبودم خیلی بیشتر تو هتل اقامت میگرفتم . ممنون از تمامی پرسنل

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.