هتل سارا کیش

4.1 از 5
خیلی خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سارا کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته لوکس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 70%
قیمت 1 شب 619,000 تومان
سه تخته لوکس
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه نفره رویال لوکس
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته لوکس
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
اینترنت با سرعت بالا
سالن همایش
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
79 دقیقه
6586 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
81 دقیقه
6742 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
212 دقیقه
17704 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
17 دقیقه
1436 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
41 دقیقه
3393 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سارا کیش از بهترین هتل‌‌های سه ستاره جزیره کیش در خیابان رودکی می‌باشد. این هتل کیش در سال 1388 فعالیت خود را شروع کرد و دارای ساختمانی 3 طبقه است که 72 باب اتاق و سوئیت در داخل این طبقات می ‌باشد. برای اقامت با تخفیف ویژه در این هتل کیش همین الان از سایت پرشین هتل اقدام کنید.

فاصله هتل سارا کیش تا دریا 100 متر است که همین امر سبب شده تا این هتل نزد گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار باشد به گونه‌ ای که هتلی بسیار مناسب برای علاقه‌ مندان به دریا می‌باشد زیرا فاصله چندانی تا دریا ندارد. در ادامه با این هتل کیش بیشتر آشنا می شوید.

اتاق های هتل سارا کیش

هتل سارا کیش دارای اتاق ‌های متنوع، زیبا و دنج می ‌باشد که قیمتی بسیار منصفانه داشته و از نظر تیپ اتاقی، تنوع خوبی دارند. تیپ اتاق های هتل شامل 2 تخته لوکس، 3 تخته لوکس، 4 تخته لوکس و سوئیت لوکس می شود که هر یک متراژ های مختلفی دارند.

اتاق‌ های هتل سارا کیش علاوه بر چیدمان شیک و مرتب، به امکاناتی همچون آباژور، رخت‌آویز، بالکن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... مجهز می باشد. توجه داشته باشید که این هتل کیش چشم اندازی رو به دریا ندارد.

امکانات هتل سارا کیش

هتل سارا کیش برای آسایش و رفاه میهمانان امکاناتی نظیر کافی (سرو انواع نوشیدنی‎ها، خوراکی‌های خوشمزه در مکانی دنج و آرام)، لاندری، چایخانه سنتی (مکانی مناسب برای رفع خستگی و عصرانه‌ای دلپذیر)، ترانسفر، تاکسی‌سرویس، لابی (ظرفیت 15 نفر مکانی مناسب برای دروهمی‌های کوچک)، اینترنت پرسرعت رایگان و... را در مجموعه‌ی خود در نظر گرفته است.

رستوران هتل

هتل سارا کیش دارای رستورانی با ظرفیت 120 نفر می باشد. این هتل به دلیل ارائه غذاهای ایرانی با منو باز این امکان را به میهمانان داده تا مطابق با میل خود غذا را طبخ کنند. هتل در همین رستوران صبحانه را با کیفیت مطلوب سرو می‌کند. منو صبحانه این هتل کیش بسیار متنوع است و همین امر موجب شده تا کسانی که به صبحانه، علاقه‌ ی چندانی ندارند وسوسه به ‌صرف صبحانه در هتل شوند.

اگر با تور کیش به این جزیره فوق العاده سفر کرده اید، حتما می دانید که هتل های بسیاری برای اقامت در کیش ایجاد شده اند. از این رو شما می توانید در کنار این هتل کیش هتل هایی نظیر هتل سان رایز کیش و یا هتل شایگان کیش را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

هر شب اقامت در هتل سارا کیش چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل سارا کیش شما باید هزینه ای بالغ بر 260 هزار تومان تا 460 هزار تومان باید پرداخت کنید. گردشگران تور کیش به این موضوع توجه داشته باشند که این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

فاصله هتل سارا کیش تا دریا چقدر است؟

از هتل سارا کیش تا دریا تنها 6 دقیقه فاصله وجود دارد که این امر زمینه ساز جذب گردشگران به سمت این هتل در کیش می شود. ضمن این که قیمتی بسیار مناسب دارد.

هتل سارا کیش چرا پر مخاطب است؟

از ویژگی های هتل 3 ستاره سارا می توان به قیمت ارزان، موقعیت مکانی مطلوب و خدمات دهی و سرویس دهی به نسبت مطلوب اشاره کرد که موجبات توجه افراد را جلب نموده است.

مکان های نزدیک به هتل سارا کیش را نام ببرید؟

هتل 3 ستاره سارا در کیش به بازار پردیسان بسیار نزدیک است چون در مجاورت آن قرار دارد. اما اماکن دیگری نظیر رویا مال، کارتینگ کیش و اسکله تفریحی هم در دسترس هتل قرار دارند.

هتل سارا کیش دارای چه امکاناتی است؟

با این که هتل قیمت مناسب سارا دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... نیست، اما از امکاناتی نظیر صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره، لابی و ... نیز برخوردار است.

این هتل کیش کجا قرار دارد؟

هتل سارا در بلوار رودکی، جنب بازار پردیسان کیش قرار گرفته است. دسترسی به بازارها، اماکن تفریحی و دریا از ویژگی های این موقعیت مکانی می باشند.

این هتل از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

هتل زیبای سارا از نظر کیفیت با هتل هایی همچون هتل آرامش کیش و هتل فانوس کیش شبیه می باشد که 3 ستاره هستند. اما برای اقامتی با کیفیت تر توصیه می کنیم هتل های 5 ستاره کیش را رزرو کنید.

قوانین کنسلی این هتل کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل سارا کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تمیز و خیلی خوبی بود..ما یک شب اقامت داشتیم..واقعا پیشنهاد میکنم به همه...فقط نمیدونم سه ستاره هست یا ۴ ولی تمیز یش اندازه ۴ بود یه نکته منفی اینکه کارت ورودی اتاق که یک کارت سفید بدون هیچ شماره و نامی بود را ما گم کردیم.و برای این کارت مسخره ۴۰۰ توماک دز ما خسارت گرفتن چای ساز نداشت و خیلی بد بود باید پول میدادیم اب جوش بیارن

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام ما ۲۶ دیماه بمدت سه شب در هتل سارا بودیم شب اول بما یک اتاق دادن که توی تختخوابمون نمیدونم ساس یا کنه پیدا کردیم فردا صبح اعلام کردیم اتاق ما رو عوض کردن و در ضمن ظروف هتل لب پریده بود ب نظر من هتل پارسیان خیلی خیلی بهتر از ساراس

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل بسیار عالی بود . ولی اگه درخواستی داشتید کسی پیگیری نمی‌کرد به نظرم یه ناظر یا سرپرست خوب و قوی برای پرسنل لازمه تا پرسنل رو خوب مدیریت کنه . تنوع صبحانه خوب بود ولی کیفیتش تعریفی نداشت البته سعیشون رو میکردن که بهترین سرویس رو بدن .

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

چون در آستانه ی تعطیلات نوروز هستیم تجربیات سفرم رو در اختیارتون می گذارم که لذت بیشتری از سفرتون ببرید. از تمام قسمتهای هتل راضی بودم از پاسخگویی و رسیدگیشون، بجز عکاسی که علاوه بر برخورد نامناسبشون باید خیلی هم مراقب باشید که عکس تکراری و اضافه به حسابتون ننویسن چون اگر کارت بکشید دیگه پولی بهتون برگردونده نمیشه. و اینها به کنار وقتی وارد جزیره میشید اینقدر عکاس دوربین به دست هستن و لوکیشن های زیبا و جذاب خصوصا لوکیشنهای دریا و ساحل که به نظرم حیفه اون بودجه ی مشخصی که برای عکاسی کنار گذاشتید رو با لوکیشن هتل که اصلا هم خاص نیست هدر بدید. توصیه میکنم برای گردشگری جزیره عجله نکنید و از فرودگاه تهیه نکنید بلیط ها رو چون توی جزیره تخفیف های بهتری میتونید بگیرید و البته بهتره از هتل و با آژانسهای گردشگری که مکان ثابت دارن تهیه کنید چون به راحتی در دسترس شما هستن. سفر خوبی داشته باشید????

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

رفتار کارکنان بسیار محترمانه بود دسترسی به مراکز خرید بسیار عالی صبحانه خیلی ساده و معمولی بودو داخل اتاق دسترسی به اینترنت امکانپذیر نیست

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما دوشب این هتل اقامت داشتیم و راضی بودیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.