هتل آرامش کیش

3.6 از 5
خوب 6 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آرامش کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
800,000 2%
قیمت 1 شب 790,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
900,000 2%
قیمت 1 شب 890,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,000,000 1%
قیمت 1 شب 990,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس
چایخانه
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ساحل، جنب بازار زیتون
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
75 دقیقه
6224 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
77 دقیقه
6377 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
208 دقیقه
17342 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
18 دقیقه
1500 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
30 دقیقه
2519 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرامش کیش یکی از هتل‌های 3 ستاره تاپ در جزیره است که خدمات خوبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل کیش در سال 1390 افتتاح شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ذکر شده 3 طبقه ساختمانی دارد که 67 اتاق در آن‌ها جای گرفته‌اند.

هتل آرامش کیش روی نقشه، میدان ساحل را به شما نشان می‌دهد اما این هتل در بلوار دریا قرار داشته که فاصله‌ی بسیار کمی با بازار زیتون دارد. بازار زیتون یکی از مراکز خرید قیمت مناسب در کیش است که دارای طرفداران زیادی می باشد. اگر به دنبال نظرات درباره هتل آرامش کیش هستید به پایین صفحه مراجعه نمایید.

اتاق، رستوران و کافی‌ شاپ هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش 67 اتاق دارد که به 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته دسته بندی می‌شوند. تمام اتاق‌های این هتل به امکاناتی نظیر تلویزیون، تخت‌های نرم، سیستم تهویه مطبوع، آباژور، کولرگازی، حمام و ملزومات شخصی بهداشتی و ... تجهیز می‌باشد. رزرو اتاق هتل آرامش کیش را از این سایت انجام دهید تا علاه بر قیمتی ارزان تر، خدمات بیشتری را نیز دریافت کنید.

هتل آرامش کیش رستورانی در طبقه همکف دارد که 130 نفر میهمان را جای می‌دهد. رستوران این هتل کیش دارای سرآشپزهای ماهری است که غذاها را با کیفیتی مطلوب به میهمانان عرضه می‌کنند. منو صبحانه هتل آرامش کیش بوفه بوده و انواع صبحانه‌های سرد و گرم را شامل می‌شود.

هتل آرامش کیش کافی‌شاپی دارد که برای گذراندن اوقات فراغت بهترین گزینه است. در کافی‌شاپ هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه دسرهای خوشمزه و کوکتل سرو می‌شود که میان وعده‌ای مناسب برای عصرگاهان است. لازم به ذکر است تمامی پرسنل این هتل مجرب بوده و به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط کامل دارند.

موقعیت مکانی هتل آرامش کیش و اماکن نزدیک به آن

این هتل کیش موقعیت مکانی خوبی داشته و به بازار زیتون، بازار مریم، بازار ونوس و ... نیز دسترسی دارد. اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجانی کیش، کشتی یونانی و ... از دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل کیش هستند. مهم ترین مزیت هتل آرامش لوکیشن عالی آن می باشد.

این هتل کیش خدمات خوبی را به جانبازان عزیز ارائه می‌دهد که رمپ معلولین و ویلچر از جمله این خدمات است. گردشگران می توانند در سایت پرشین هتل با رزرو تور کیش، هتل پانوراما کیش و هتل فلامینگو کیش را در لیست انتخاب های خود برای اقامت در جزیره قرار دهند.

اقامت در هتل آرامش کیش چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آرامش کیش یکی از ارزان ترین هتل های کیش است که همین امر باعث شده تا در میان افراد بسیار محبوب باشد. هزینه هر شب اقامت در این هتل کیش 200 هزار تا 400 هزار تومان است.

فاصله هتل آرامش کیش تا دریا چقدر است؟

هتل آرامش کیش فاصله ی بسیار کمی تا دریا دارد به گونه ای که با چند دقیقه پیاده روی می توانید به خلیج نیلگون فارس برسید. همین مورد موجبات خشنودی افراد و رزرو این هتل در تور کیش شده است.

دلایل رزرو هتل آرامش کیش چیست؟

قیمت بسیار ارزان و دسترسی به دریا از مهم ترین دلایل برای رزرو هتل آرامش در کیش می باشند. ضمن این که خدمات مطلوب هتل با توجه به لول آن راضی کننده است.

چه اماکنی به هتل آرامش کیش نزدیک هستند؟

اسکله تفریحی کیش، بازار زیتون، دریای نیلگون خلیج فارس، پلاژ آقایان و ... از جمله مکان هایی هستند که در نزدیکی هتل آرامش قرار دارند.

هتل آرامش کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکاناتی که در هتل آرامش کیش وجود دارد می توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، نمازخانه، چایخانه و ... اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل آرامش کیش چگونه است؟

هتل آرامش کیش در میدان ساحل، جنب بازار زیتون کیش واقع شده که دسترسی آسانی به دریا و بازار دارد. موقعیت مکانی عالی این هتل سبب شده تا بسیار محبوب باشد.

کدام هتل کیش مشابه هتل آرامش است؟

از هتل های مشابه هتل ارامش در کیش می توان به هتل لوتوس کیش و هتل پارسیان کیش اشاره کرد که از هتل های 3 ستاره مقرون به صرفه در جزیره هستند.

هتل آرامش کیش چه قانونی برای کنسلی دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل ویدا کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل ویدا از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 4.2از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 3.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 6 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

من مجبور شدم به این هتل آمدم چون شرکتی که از آن تور را خرید کرده بودم نتوانست هتل اصلی انتخابی من را هماهنگ کند. به هیچ وجه استفاده از این هتل را توصیه نمی کنم.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

٥شب اقامت داشتم كه جاى ديگه رزو كرده بودم تعميرات داشتن فرستادن ارامش. اتاقا ملافه ها همه كثيف . پذيرش اصلاً زبونتو نميفهمه افتضاح.مسواك ندارن مديريت ميگه ميزاشتيم قبلاً مردم بداستفاده ميكردن برداشتيم. اينترنت فقط داخل لابى داره نه طبقات. روز اخر كسى نيومد چمدون كمك كنه.. همه چى افتضاح بود.اتاق وبا كليد بازميكرديم جاى كارت.٣تا شامپوى ايرانى گذاشتن بيشتر ميخاين بايد با اخموبرخورد بد بگيرى.اين هتل ٣ستاره كه هيچ كلاً ستاره دار نيست. يه سوييت داغونه. در كل افتضاح بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نزدیک به مراکز خرید. و رستوران های اطراف و تفریحی.اسکه تفریحی پلاژ آقایان. قیمت چون با تور میگیریم کمی قیمت زیاد است. نسبا خوب بود صبحانه عالی. ناهار استفاده نکردم.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام به صورت پیاده روی مراکز خرید نزدیک ‌‌- پاساژمریم. بولینگ مریم مرکز خرید زیتون مروارید. و.... تلکابین. اسکله تفریحی کشتی آکواریوم. رستوران اختاپوس و کافی شاپ آن .پلاژ آقایان با کمی فاصله بیشتر. _ قیمت هتل چون با تور میگیریم کمی زیاد است.صبحانه هتل عالی . نسبتا چون همه چیز اطراف هتل است خوبه.ممنون از مدیریت آرامش.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام من دفعه ی اول بود که به این هتل آمدم ،همه چیز عالی بود ،خصوصا صبحانه خوب بود و حتی منوی صبحانه تنوع بیشتری داشت ،فقط اینکه از نظر تمیزی سرویس اتاق ها و پتو ها و در کل بهداشت اتاق میتونه بهتر باشه.و در ضمن ما پیاده اسکله ی تفریحی می رفتیم و به مرکز تجاری هم خیلی نزدیک بود برخورد کارکنان هم‌ عالی بود .انشالله به همه ی شما خوش بگذره.

تاریخ ورود : 1401/4/4
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام ضمن تقدیر و تشکر از آن مدیریت و کارکنان محترم بسیار عالی بود برخودشان

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.