هتل لوتوس کیش

2.3 از 5
متوسط 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل لوتوس کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با هاف بورد
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با هاف بورد
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با هاف بورد
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
نمازخانه
فضای سبز
سشوار
اتاق چمدان
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید
شهر زیرزمینی کاریز
8 دقیقه
68 دقیقه
5676 متر
شهر باستانی حریره
8 دقیقه
70 دقیقه
5829 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
202 دقیقه
16794 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
21 دقیقه
1726 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
31 دقیقه
2607 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل لوتوس کیش یک هتل قیمت مناسب است که در سال 83 به بهره برداری رسیده که برای ارتقاء کیفیت خدمات خود در سال 90 بازسازی انجام داده است. فاصله هتل لوتوس کیش تا دریا 10 دقیقه تا مراکز خرید 5 دقیقه پیاده روی می باشد. این هتل کیش 3 طبقه ساختمانی و 72 واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی خوبی مجهز هستند.

از امکانات هتل لوتوس کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، لابی، آسانسور و ... اشاره کرد. با اینکه این هتل از امکانات بسیار بالایی برخوردار نیست، ولی خدماتی همچون ناهار و صبحانه رایگان ارائه می دهد. موقعیت مکانی هتل به گونه است که بازارهای کیش نظیر مرکز خرید مروارید و مرکز خرید پردیس در مجاورت هتل قرار دارد. جهت بالا بردن آگاهی شما عزیزان، جزئیات بیشتری درباره اتاق ها، امکانات و منوی غذای هتل لوتوس کیش را در ادامه مطلب توضیح داده ایم.

اتاق های هتل لوتوس کیش

همانطور که ذکر شد هتل لوتوس کیش 72 باب واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی خوبی مجهز هستند. اتاق های این هتل شامل اتاق دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می شود. این هتل، هتلی بسیار مناسب برای خانواده ‌های پرجمعیت به شمار می رود. تمامی اتاق ‌های هتل متنوع و زیبا هستند و از نوردهی خوبی برخوردار می باشند.

در تمامی واحد های اقامتی این هتل امکاناتی همچون بالکن، آباژور، مبلمان، تخت‌های استاندارد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا و ... ایجاد شده است که خیال مهمانان را از هر لحاظ راحت خواهد کرد. لازم به ذکر است اتاق های هتل غیر سیگاری هستند.

امکانات هتل لوتوس کیش

هتل سه ستاره لوتوس کیش همانطور که گفته شد یک هتل سه ستاره با کیفیت می باشد که امکانات مطلوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. گردشگرانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در طول سفر خود انتخاب می کنند، کیفیت و امکانات هتل را در اولویت خود قرار داده اند. در ادامه با مهم ترین امکانات هتل آشنا می شوید.

رستوران و کافی شاپ

رسوران هتل یکی از اصلی ترین امکانات هتل است که با کیفیت مطلوبی غذاهای خود را به میهمانن مقیم در هتل ارائه می دهد. منوی غذای هتل لوتوس کیش شامل غذاهای ایرانی می شود که البته به صورت انتخابی است. ناهار هتل لوتوس کیش در برخی از زمان ها رایگان بوده که مزیت مهمی برای آن می باشد. ضمن اینکه قیمت غذای هتل لوتوس کیش هم متناسب با لول هتل است.

رستوران این هتل با ظرفیت 135 نفر آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. همچنین اگر علاقه مند هستید اوقات فراغت خود را در مکانی دنج و آرام سپری نمایید، می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، عصرانه های سبک و ... را در کافی شاپ این هتل صرف کنید.

دیگر امکانات و خدمات

از جمله امکانات و خدماتی که می توان در هتل به آن ها اشاره داشت نمازخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس، لاندری (خشکشویی)، لابی مجهز، فضای سبز و .... می باشند. گردشگران با انتخاب این هتل می توانند بدون هیچگونه بروز مشکل و یا نگرانی اقامت خود را سپری نمایند.

تور هتل لوتوس کیش

زمانی که شما تور هتل لوتوس کیش را رزرو می کنید در واقع یک سفر اقتصادی را به کیش تجربه خواهید کرد. زیرا قیمت این هتل بسیار ارزان بوده و خدمات خوبی نظیر صبحانه و ناهار رایگان (در برخی از زمان ها ناهار رایگان همراه صبحانه ارائه می شود) در اختیار میهمانان است.

هزینه اقامت در هتل لوتوس کیش چقدر است؟

هتل 3 ستاره لوتوس کیش یکی از هتل های 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که هزینه اقامت در آن بسیار مناسب است.

فاصله هتل لوتوس کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل تا دریا 10 دقیقه می باشد که همین موقعیت مکانی سبب شده تا بسیاری از گردشگران تور کیش، جذب رزرو این هتل شوند.

این هتل کیش چرا پر مخاطب است؟

در میان هتل های کیش، این هتل جزئی از هتل های نزدیک دریا محسوب می شود که از دلایل پرمخاطب بودن آن است. قیمت مناسب و دسترسی به مکان های تجاری هم دلیل دیگری برای رزرو این هتل می باشد.

مکان های نزدیک به هتل را نام ببرید؟

هتل 3 ستاره لوتوس در کیش به بازار مروارید، رویا مال، پارک شهر و ... دسترسی دارد. فاصله این هتل کیش تا فرودگاه 9 دقیقه و تا بیمارستان کیش 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل چیست؟

مسلماً از این هتل نمی توان توقع استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... را داشت، اما از امکاناتی که در حد لول هتل طراحی شده می توان به صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل لوتوس کیش کجاست؟

هتل زیبای لوتوس در میدان امیر کبیر، رو به روی پاساژ مروارید قرار گرفته است. این موقعیت مکانی عالی باعث شده تا بسیاری از مکان ها در دسترس هتل باشد.

این هتل کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

این هتل در کیش از نظر موقعیت مکانی و امکانات با هتل گاردنیا کیش برابری می کند. ولی اگر به دنبال اقامتی ساحلی هستید، می توانید هتل سیمرغ کیش را رزرو کنید.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل مذکور وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 2.3از 5
کیفیت غذا 1.8از 5
موقعیت 3.1از 5
ارزش خرید 2.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.3 از 5
متوسط 8 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/8/27
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام هتل قدیمی برخورد پرسنل سرد همه حرفها یی که میزدن فقط میخاستن جیبتو خالی کنن برخورد عکاسی خیلی بد تور قواصی وی ای پی فقط قیمتش فرق میکرد در عمل فرقی نمیکرد اشپز خونه مخصوصا صبحانه افتضا بود ظرف نبود چای تموم میشد نیم ساعت باید صبر میکردی خلاصه خیلی بد بود

تاریخ ورود : 1402/4/28
1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل کثیف پراز ساس که مریضی پوستی گرفتیم بوی گند

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

پولتان را با رفتن به هتل لوتوس بیرون میریزد واقعا بدترین هتل که اسمش مسافرخانه هست

2 از 5 خدمات هتل بد بود

من عمدتا هتل های سه ستاره را انتخاب می کنم تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها،بتونم مبالغ بیشتری را بابت تفریحات و جاهای دیدنی هزینه کنم اما متاسفانه این هتل واقعا در برخی موارد بد بود 1-موقع ورود به هتل علیرغم خستگی بسیار زیاد و تاخیر پرواز،کانتر گردشگری به هزار شیوه میخواد شما را فریب بده که دقت کنید(تاکید شدید شدید می کنم)دقت کنید فریب نخورید و قیمت های اونها بسیار بالاتر هستش و به قیمت های حداقل 30 درصد پایین تر به راحتی از اینترنت می تونید خرید انجام بدید 2-پرسنل هتل بسیار بسیار غیر حرفه های هستن و کاملا مشخص هستش جهت صرفه جویی در هزینه ها پرسنل سن پایین غیر حرفه ای را استخدام کردن 3-موقع ورود به اتاق دو تا سوسک به استقبال ما اومده بودن 4-ملحفه ها به هیچ عنوان تعویض نمیشن و بعد اعتراض ما ملحفه هایی اوردن که از اولی کثیف تر بود 5-اتاق ها چای ساز نداشتن،سشوار نداشتن،توالت فرنگی اب گرم نداشت و شیرالات قدیمی و کثیف بودن 6-در خصوص غذا اولا منو کلا دو تا بود که همیشه یکی را بیشتر عملا نداشت،به همراه غذا سالاد و نوشابه یا دوغ نمیدن واگر سالاد و نوشابه جدا بردارید پول اون را همونجا باید بدید؟؟؟به همراه غذا ماست و اب معدنی میدن که ماست ما در دو تا از 4 تا وعده ای که ما اونجا بودیم وقتی باز کردیم کپک زده بود 7-ربروی هتل در حال ساخت و ساز هستن و از ساعت 7 شروع میکردن و به شدت صدا به اتاق ها میومد کلا بخوام بگم بهتره به جای این هتل،هتل های سه ستاره دیگه مثل هتل آنا کیش،هتل گامبرون و....را رزو کنید.من اونها را هم استفاده کرده بودم و خیلی بهتر از این هتل می دونم.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

فاقد نظافت و امکانات در حد یک هتل سه ستاره است سرویس بهداشتی و حمام هم از نظر نظافت . شیر آلات قابل قبول نبود . شش روز آب گرم نداشتیم وضعیت ناهار و صبحانه در حد رفع مسئولیت ناشی در قبال هزینه دریافتی بدون رعایت اصول بهداشتی بود با پرداخت مبلغ شش میلیون و سیصد هزار تومان به هتل لوتوس خدمات دریافتی در حد یک مسافرخانه قدیمی بود

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام من برای تفریح و ریلکس زیاد به کیش سفر میکنم و هتلهای زیادی رفتم ولی تا الان این هتل بدترین بدترین ها بود کیفیت غذا وحشتناک و افتضاح هم صبحانه و هم نهار اتاقها داغون من همانجا برگ نظرخواهی پرکردم اصلا وابدا پیشنهاد نمیکنم تو این رنج سیمرغ و شباویز خوبند

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا تصورش رو نمیکردیم انقدر افتضاح باشه بیرون هتل رو بازسازی کردن اما داخلش به قدری کثیف داغون است که نمیشه به عنوان هتل بهش نگاه کرد، پرسنل ضعیف بوی بد داخل اتاق در و دیوارا ریخته سطلها لبریز میشد تعویض نمیکردند نه تنها ما بلکه اون روزی که ما اونجا بودیم همه جای مدیریت و پذیرش برای اعتراض رفته بودند ولی انگار صدای مارو کسی نمیشنید و اضلا کسی توجه نمیکرد واین مسئله براشون عادی بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

بهترین 3 ستاره

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.