هتل گلدیس کیش

4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل گلدیس کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
500,000 1%
قیمت 1 شب 497,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
700,000 1%
قیمت 1 شب 697,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
900,000 1%
قیمت 1 شب 897,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق
شهر زیرزمینی کاریز
4 دقیقه
31 دقیقه
2554 متر
شهر باستانی حریره
4 دقیقه
33 دقیقه
2720 متر
کشتی یونانی
14 دقیقه
164 دقیقه
13679 متر
اسکله قدیمی
9 دقیقه
54 دقیقه
4509 متر
پلاژ بانوان
8 دقیقه
40 دقیقه
3334 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل گلدیس کیش یکی از هتل‌های سه ستاره خوب واقع در بلوار ایران می‌باشد. هتل گلدیس یکی از قدیمی ‌ترین‌ها در عرصه‌ی هتلداری است که سال 1354 تأسیس شد اما برای ارتقاء کیفیت در سال 1395 بازسازی کامل مجموعه‌ی خود را انجام داد. این هتل کیش در عین سادگی ظاهری از مکانی تمیز و منظم برخوردار است که می‌توانید اقامت خوب و آرامی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

دسترسی هتل گلدیس کیش به چه صورت است؟

هتل گلدیس کیش به دلیل دسترسی خوبی که به نقاط مهم جزیره دارد سبب شده تا نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. فاصله هتل گلدیس کیش تا دریا چندان نزدیک نیست به همین دلیل این هتل را به کسانی که می‌خواهند دسترسی خوبی به دریا داشته باشند پیشنهاد نمی‌کنیم.

هتل گلدیس کیش تا مراکز خرید با خودرو تقریباً 7 دقیقه فاصله دارد بنابراین هتلی مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به خرید کردن هستند زیرا بافاصله‌ای مناسب تا مراکز تجاری جزیره قرارگرفته است. همین امر باعث شده تا گردشگران تور کیش اقامتی ارزان داشته باشند.

هتل گلدیس کیش و اتاق ‌های دل ‌نشین

هتل گلدیس کیش با دوطبقه دارای 75 باب اتاق دو الی چهار تخته می‌باشد. اتاق‌ها متنوع و با فضایی جادار طراحی‌شده‌اند؛ بنابراین بسیاری از افراد که اقامت خوب برایشان اهمیت دارد این سؤال در ذهنشان به وجود می‌آید که هتل گلدیس کیش خوبه؟ برای پاسخ به این عزیزان باید گفت که چیدمان شیک و امکانات رفاهی بالای تمام اتاق‌ها موجب شده تا میهمانان اقامت خوبی داشته باشند.

تورهای هتل گلدیس کیش به سبب اطلاع از امکانات رفاهی همچون: پارکینگ (ظرفیت 25 خودرو)، اجاره خودرو (بدون راننده)، خدمات باربری، اینترنت پرسرعت رایگان، کتابخانه، فضای سبز (مکانی مناسب برای بازی کودکان، رفع خستگی)، رستوران (ظرفیت 120 نفر، سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی در مکانی پاکیزه و آرام) و... با بهترین کیفیت سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

اگر می خواهید در هتل بهتری اقامت داشته باشید که در خاورمیانه بی نظیر است، آن هتل ترنج کیش می باشد. هتل ترنج کیش دریایی بوده و از گران ترین هتل های کیش محسوب می شود. ولی هتل فانوس کیش پیشنهاد ما به شما برای اقامتی ارزان تر است.

هزینه اقامت در اتاق های هتل گلدیس کیش چقدر است؟

هزینه اقامت و رزرو اتاق های هتل گلدیس کیش با توجه به ظرفیت مهمانان تور کیش، از شبی 230 هزار تومان آغاز شده و تا نرخ 335 هزار تومان ادامه دارد.

هتل گلدیس کیش از نظر موقعیت مکانی چه مقدار فاصله تا دریا دارد؟

با اقامت در هتل گلدیس کیش می توانید با کمی پیاده روی به ساحل دریا دسترسی پیدا کنید که این موقعیت مکانی هتل مهم ترین مزیت آن محسوب می شود.

چه ویژگی هایی در هتل گلدیس کیش وجود دارد؟

هتل گلدیس کیش در بین هتل های کیش با لِول سه ستاره، جایگاه بالایی از نظر محبوبیت برای گردشگران دارد که این به دلیل ویژگی هایی همچون کیفیت بالا و امکانات مناسب این هتل می باشد.

با اقامت در هتل گلدیس کیش به چه مکان هایی دسترسی داریم؟

هتل گلدیس کیش ضمن برخورداری از موقعیت مکانی نزدیک به ساحل دریا تا مرکز خرید مریم کیش نیز فاصله بسیار کمی دارد. شهر زیر زمینی کاریز یکی از اماکن تاریخی جزیره زیبای کیش هم در نزدیکی این هتل قرار گرفته است که فرصتی عالی برای گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان خواهد بود.

هتل گلدیس کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل گلدیس کیش به عنوان یک هتل سه ستاره، امکاناتی مناسب را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که از جمله این امکانات می توان به تاکسی سرویس، مینی بار، ترانسفر، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، رستوران و .... اشاره نمود.

برای دسترسی به هتل گلدیس کیش به کجا برویم؟

هتل گلدیس در جزیره زیبای کیش واقع شده است که شما می توانید پس از ورود به این جزیره به بلوار ایران، جنب اداره آب و برق مراجعه نمایید و به راحتی در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل گلدیس کیش را از نظر کیفیت با چه هتل هایی مقایسه کنیم؟

هتل گلدیس کیش یک هتل سه ستاره است که اغلب از نظر کیفیت با هتل هایی هم لِول خود مانند هتل آفتاب شرق کیش و هتل سان رایز کیش مورد مقایسه قرار می گیرد. شما می توانید با بررسی این هتل ها در کنار یکدیگر، رزروی با اطمینان کامل را انجام دهید.

برای کنسلی هتل گلدیس کیش چه قوانینی وجود دارد؟

اگر هتل گلدیس کیش را مورد رزرو قرار داده اید و قصد کنسلی آن را دارید، پیش از 72 ساعت اقدام نمایید، زیرا در این صورت تنها 1 شب از هزینه اقامت کثر شده و مابقی عودت داده می شود. اما اگر 24 ساعت پیش از ورود اقدام به کنسلی نمایید، هیچگونه هزینه ای به شما بازگردانده نمی شود.

در زمان رزرو هتل گلدیس کیش از پرشین هتل آیا خدماتی دریافت می کنیم؟

پرشین هتل برای آن دسته از گردشگرانی که هتل گلدیس مشهد را مورد رزرو قرار دهند خدماتی همچون ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی مداوم حین و بعد از سفر و .... را ایجاد کرده تا مهمانان این هتل بتوانند در نهایت آرامش، اقامت خود را سپری نمایند. ضمن اینکه شما با رزرو تلفنی از تخفیفات ویژه نیز برخوردار خواهید شد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/07/20
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام. بنده با خانواده به مدت 3 شب در هتل گلدیس در مهر 1401 اقامت داشتیم .در وهله‌ی اول از برخورد مناسب تمام کادر پرسنل هتل علی الخصوص کادر پرسنلی پذیرش و همچنین پرسنل رستوران ( آقای نبی خانی و آقای هاشمی) کمال تشکر را دارم، از لحاظ نظافت اتاق میتوان نمره‌ی خوبی به این هتل داد.از لحاظ نزدیکی به ساحل نیز مطلوب میباشد، و ساحل بسیار زیبایی دارد.و در نهایت از تمامی پرسنل هتل بابت اقامت خوبمان تشکر مینمایم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.