هتل آفتاب شرق کیش

4.3 از 5
خیلی خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آفتاب شرق کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,000,000 35%
قیمت 1 شب 657,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 27%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 26%
قیمت 1 شب 1,497,000 تومان
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 25%
قیمت 1 شب 1,897,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
اتاق چمدان
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک
شهر زیرزمینی کاریز
8 دقیقه
44 دقیقه
3632 متر
شهر باستانی حریره
7 دقیقه
49 دقیقه
4068 متر
کشتی یونانی
7 دقیقه
95 دقیقه
7903 متر
اسکله قدیمی
15 دقیقه
122 دقیقه
10185 متر
پلاژ بانوان
14 دقیقه
108 دقیقه
9028 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آفتاب شرق کیش هتلی سه ستاره واقع در ابتدای بلوار جاسک می‌باشد. هتل فعالیت خود را از سال 1386 شروع کرد اما برای رضایت بیشتر مسافران در سال 1396 بازسازی شده است. این هتل کیش با سه‌طبقه به بهره‌برداری رسیده که دارای محیطی آرام و دل‌نشین است.

هتل آفتاب شرق کیش دارای چه امکاناتی می‌باشد؟

هتل آفتاب شرق کیش تمام سعی خود را با ارائه‌ی خدماتی همچون صندوق امانات، گشت نیم روزی (دسترسی خیلی راحت و بدون دردسر به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری جزیره)، خدمات باربری، فضای سبز (محیطی سرسبز و زیبا برای استراحت و گپ و گفت صمیمانه)، خدمات خانه‌داری (نظافت اتاق‌ها به‌صورت روزانه به درخواست میهمانان)، خدمات برای ناتوانان جسمی و... کرده است تا میهمانان مقیم هیچ مشکلی را در طول اقامت نداشته باشند.

هتل آفتاب شرق کیش و رستورانی باکیفیت

هتل آفتاب شرق کیش دارای رستورانی با ظرفیت 85 نفر می‌باشد. رستوران هتل با محیطی بسیار تمیز و دل‌باز است که سرو انواع غذاهای خوشمزه را با منو انتخابی در اختیار میهمانان قرار داده است. رستوران هتل به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، آشپز حرفه‌ای و کارکنان مسلط و خونگرم پذیرایی سبب شده تا اکثر میهمانان مقیم هتل برای صرف غذا به خارج از هتل نروند.

هتل آفتاب شرق کیش و اتاق‌ها

هتل آفتاب شرق کیش با 47 باب واحد اقامتی طراحی‌شده است. اتاق‌های هتل مرتب اما با طراحی معمولی هستند پس با انتخاب این هتل کیش نباید انتظار یک اقامت رویایی را داشت. اتاق‌ها درست است که تمیز و با نوردهی خوب هستند اما در سطح یک هتل سه ستاره دیزاین نشده‌اند.
 

چقدر هزینه برای اقامت در اتاق های هتل آفتاب شرق کیش لازم است؟

اگر در تور کیش هتل آفتاب شرق کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اید، می بایستی تا بودجه ای بالغ بر 140 هزار تومان تا 264 هزار تومان را جهت رزرو اتاق های این هتل در نظر گیرید.

اقامت در هتل آفتاب شرق کیش چه مقدار فاصله تا دریا را فراهم می کند؟

از هتل آفتاب شرق کیش تا ساحل دریای نیلگون خلیج فارس فاصله ای حدود 1.8 کیلومتر ایجاد شده است که شما پس از اقامت در این هتل، برای دسترسی نیاز به تاکسی سرویس و صرف مدت زمان 10 دقیقه را پیدا خواهید کرد.

چه ویژگی هایی در هتل آفتاب شرق کیش باعث جذب گردشگران می شود؟

هتل آفتاب شرق کیش یک هتل سه ستاره معمولی می باشد که از نظر امکانات کامل بوده و در کنار کیفیت بالای خود، قیمتی مناسب را نیز به به گردشگران ارائه می دهد. از این رو در بین هتل های کیش به عنوان سه ستاره، اغلب این هتل به گردشگران پیشنهاد می شود و علاوه بر این محبوبیت خاصی نیز دارد.

هتل آفتاب شرق کیش به چه اماکن مهمی در جزیره نزدیک است؟

شما با اقامت در هتل آفتاب شرق کیش می توانید در صورت نیاز و علاقه از مراکز خرید در نزدیکی این هتل مانند مرکز خرید دامون کیش و یا بازار های عرب ها کیش بازدید نمایید.

امکانات موجود در هتل آفتاب شرق کیش شامل چه مواردی می شوند؟

هتل آفتاب شرق کیش امکانات خود را در خور یک هتل سه ستاره ایجاد کرده و تمامی انتظارات مهمانان ارجمند مقیم در خود را بر طرف می کند. این هتل امکاناتی شامل ترانسفر، مینی بار، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لابی مجهز، فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، خدمات مناسب معلولین و .... را به بهترین شکل ارائه می دهد.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش در کجا قرار دارد؟

هتل آفتاب شرق کیش در بلوار جاسک واقع در میرمهنا قرار گرفته است که دسترسی راحت و سریعی را برای شما عزیزان فراهم می کند.

آیا کیفیت هتل آفتاب شرق کیش مناسب است؟

هتل آفتاب شرق کیش از نظر کیفیت بسیار مناسب بوده و می تواند نهایت آرامش را در طول اقامت تضمین کند. با توجه به این موضوع اگر به دنبال هتلی با موقعیت مکانی مناسب تر و یا کیفیت بالا تر در رده هتل های سه ستاره هستید ما هتل رُیان قائم کیش و یا هتل گراند کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

رزرو هتل آفتاب شرق را چگونه کنسل کنیم و به چه قوانینی توجه داشته باشیم؟

برای کنسلی هتل آفتاب شرق کیش قوانینی ایجاد شده است که در زمان انجام این امر حتما با به آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر تور کیش را به صورت چارتر رزرو کرده اید و یا 24 ساعت پیش از ورود قصد کنسل هتل را دارید، هیچگونه هزینه ای به شما بازگردانده نمی شود. اما اگرتا 72 ساعت پیش از ورود اقدام کنید تنها یک شب از هزینه کثر می شود و بقیه آن عودت داده خواهد شد.

خدمات ارائه شده از سایت پرشین هتل در صورت رزرو هتل آفتاب شرق کیش چیست؟

اگر هتل آفتاب شرق کیش را از سایت پرشین هتل مورد رزرو قرار دهید، خدماتی همچون ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته؛ نظر سنجی های مداوم حین و پس از سفر، تخفیفات ویژه نیز از سمت این سایت به شما گردشگران عزیز ارائه می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.4از 5
آرامش محیط 4.8از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.2از 5
ارزش خرید 4.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/12/03
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

در مجموع از هتل و پرسنل رضایت داشتیم ممنون

تاریخ ورود : 1401/11/19
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالییییب

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من اصلا این هتلو دوست نداشتم و هتل سارا را انتخاب رزرو کرده بودم.چون یک شب زودتر رفتم کیش و هتل سارا جا نداشت مجبور شدم یک شب این هتلو رزرو کنم که اصلا راضی نبودم. اتاق سه تخته خیلیییی کوچک کولر اصلا خنک نمیکرد مینی بار خالی خالی.دریغ از یه آب خنک و خیلی چیزهای دیگه که حتی وقت گذاشتن برای نوشتنشم ارزششو نداره

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام من به همراه خانواده ام به مدت یک هفته در این هتل اقامت داشتیم... هتل خوب ساکت و دلباز و دور از شلوغی شهر بود ... تمیز و قابل قبول نسبت مبلغی که پرداخت کرده بودیم ... من همون روز اول موتور برق اجاره کردم به مدت یک هفته که هم لذت بخش بود هم منتظر ماشین گرفتن نبودیم...با موتور حدودا یک ربع تا مرکز شهر فاصله داشت ... یه آشپزخونه بیرون بره عالی هم روبروی هتل هست که غذاهاش هم با کیفیت و هم قیمت مناسب...در کل از هتل راضی بودیم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود و واقعا راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.