هتل آرامیس کیش

3.9 از 5
خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آرامیس کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
صندوق امانات
سرویس فرنگی
خدمات خشک شویی (لاندری)
چایخانه
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
دید شهر
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ميدان پرديس
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
80 دقیقه
6700 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
82 دقیقه
6855 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
214 دقیقه
17818 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
17 دقیقه
1445 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
42 دقیقه
3507 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آرامیس کیش یک هتل قیمت مناسب می باشد که در سال 87 به بهره برداری رسید است. فاصله هتل آرامیس کیش تا دریا حدود 7 دقیقه با خودرو می باشد. این هتل کیش 4 طبقه ساختمانی و 64 اتاق دارد که به زیبایی طراحی و به امکانات خوبی مجهز شده اند. تنوع اتاق های هتل شامل 2 تخته و 3 تخته می شود.

از امکانات هتل آرامیس کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، آسانسور و ... اشاره کرد. با اقامت در هتل آرامیس کیش شما به بازارهایی همچون رویا مال، بازار پردیس 1 و بازار پردیس 2 و مرکز خرید تجاری کیش دسترسی راحت خواهید داشت. در صورت علاقه مندی به دانستن جزئیات بیشتر درباره اتاق ها، امکانات، عکس و نظرات هتل آرامیس کیش ادامه مطلب را از دست ندهید.

اتاق‌های هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش 64  اتاق دارد که از نظر کیفیت می‌توان رتبه ای متوسط را به آن‌ها داد. البته طراحی، رنگبندی و چیدمان اتاق ها بسیار مدرن انجام شده و امکانات رفاهی مناسبی درون آن ها دیده می شود. تیپ اتاق های این هتل 4 ستاره کیش شامل 2 تخته و 3 تخته می شود.

تمامی اتاق‌های هتل 4 ستاره آرامیس کیش دارای امکاناتی نظیر کولرگازی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آباژور، حمام، وسایل بهداشتی تک نفره و ... می ‌باشند. لازم به ذکر است، اتاق‌ های این هتل کیش، چشم اندازی رو به جزیره دارند.

امکانات هتل آرامیس کیش

امکانات هتل 4 ستاره آرامیس کیش شامل مجموعه آبی و سالن تناسب اندام و ... نمی شود. اما همان امکانات هتل با بهترین کیفیت در اختیار میهمانان قرار می گیرند.

رستوران و کافی شاپ

هتل آرامیس کیش صبحانه بسیار مفصلی را به میهمانان ارائه می دهد به گونه ای که منوی صبحانه هتل شما انواع غذاهای سرد و گرم، آبمیوه و نوشیدنی های گرم می شود. رستوران این هتل نیز با فضایی بسیار لوکس و زیبا غذاهای متنوعی اعم از ایرانی و بین المللی را ارائه می دهد. منوی غذای هتل آرامیس کیش انتخابی بوده که در وعده های ناهار و شام بایداز قبل انتخاب شود. کافی شاپ این هتل مکانی دنج و راحت است که با صرف قهوه‌ای گرم یا یک نوشیدنی خنک، می‌تواند لحظاتی آرام را برای شما رقم بزند.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات هتل چهار ستاره آرامیس کیش می توان به پارکینگ و اینترنت رایگان آن اشاره کرد. اتاق چمدان، چایخانه، امکانات ویژه معلولین، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری و ... هم از دیگر خدمات و امکانات هتل هستند. از خدمات خوب هتل نیز می توان به روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،نظافت روزانه، میز گردشگری برای خرید تفریحات کیش و هماهنگی گشت جزیره، مینی بار با هزینه، استقبال رایگان و ... اشاره نمود.

آدرس هتل آرامیس کیش و اماکن نزدیک

آدرس هتل آرامیس کیش در کیش، میدان پردیس است که به خاطر موقعیت خوب خود تنها 14 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. علاوه بر سواحل خلیج فارس به بازار پردیس نیز نزدیک می‌باشد. ضمن اینکه بولینگ مریم هم با فاصله کمی از این هتل کیش قرار گرفته است. فرودگاه کیش هم فقط 13 دقیقه با هتل فاصله دارد.

هزینه اقامت در هتل آرامیس کیش چقدر است؟

در بین هتل های کیش در رده چهار ستاره، هتل آرامیس کیش یکی از مقرون به صرفه ترین هتل ها می باشد که شما می توانید تنها با پرداخت هزینه ای معقول در آن اقامت کنید.

چه مقدار فاصله از هتل آرامیس کیش تا دریا وجود دارد؟

از هتل آرامیس کیش تا ساحل دریا به صورت پیاده حدود 15 دقیقه مسیر می باشد که آن را به صورت 1.1 کیلومتر اندازه گیری کرده اند. البته شما می توانید برای دسترسی به دریا از تاکسی سرویس هتل نیز استفاده نمایید.

این هتل کیش چه ویژگی هایی را دارا است؟

این هتل در نزدیکی ساحل دریا قرار گرفته که این موقعیت مکانی هتل را می توان از ویژگی های این هتل معرفی کرد. همچنین هتل خدمات مناسبی را در کنار قیمت رضایت بخش به مهمانان ارائه می دهد و به همین دلیل نیز سبب جذب گردشگران تور کیش به سمت خود می شود.

با اقامت در این هتل کیش می توان به چه مکان های دسترسی پیدا کرد؟

هتل آرامیس کیش از نظر موقعیت با یکی از لوکس ترین مرکز خرید کیش به نام مرکز خرید رویا مال فاصله بسیار کمی را دارا است که بسیاری از گردشگران خواستار گشت و خرید از این بازار تجاری می باشند. همچنین مرکز خرید پردیس 1 نیز در نزدیکی این هتل واقع گردیده است.

امکانات این هتل شامل چه مواردی می شوند؟

این هتل کیش به عنوان یک هتل چهار ستاره و البته معمولی، امکانات مناسبی از جمله کافی شاپ، رستوران، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، مینی بار، کافی نت، چایخانه سنتی، فضای سبز و .... را در اختیار مهمانان مقیم در خود قرار می دهد.

این هتل کیش در کجا قرار دارد؟

هتل آرامیس کیش در یکی از پرجنب و جوش ترین میدان های جزیره به نام میدان پردیس قرار گرفته که در طول شبانه روز امکان تردد برای گردشگران و مهمانان این هتل را به راحتی فراهم می کند.

آیا هتل آرامیس کیش در لیست هتل های با کیفیت قرار دارد؟

هتل 4 ستاره آرامیس کیش از نظر کیفیت عالی بوده و می تواند رضایت مهمانان در طول اقامت از این نظر را جلب کند. اگرچه این هتل در لیست هتل های با کیفیت قرار دارد، اما همچنان شما می توانید آن را با هتلی لِول بالا همانند هتل کوروش کیش و یا لِول بالا تر مانند هتل میراژ کیش مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل برای کنسلی چیست؟

اگر در رزرو هتل آرامیس کیش از روش تور چارتر و یا لحظه اخری استفاده کرده اید، در صورت کنسلی هتل هیچگونه مبلغی به شما بازگردانده نخواهد شد. همچنین 24 ساعت پیش از ورود به هتل اعلام کنسلی آن شرایطی مشابه به همین تور های چارتر را دارد؛ اما اگر کنسلی را پیش از 72 ساعت اعلام کنید، تنها یک شب از مبلغ کل کثر شده و مابقی عودت داده می شود.

خدمات پرشین هتل برای رزرو هتل از سایت چه می باشد؟

پرشین هتل همواره می کوشد تا رضایت و رفاه کامل گردشگر را در طول اقامت تضمین کند. از این رو خدماتی همچون ترانسفر، پشتیبانی 24 ساعته همراه با کارشناسان حرفه ای، نظر سنجی های مدام حین و پس از سفر و ... را در اختیار گردشگران عزیز قرار می دهد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.4از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 4.4از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود اعم از برخورد پرسنل خانه داری و آشپزخانه و کافی شاپ کیفیت صبحانه صبحانه متنوع که دایم شارژ میکردن حتی در مدت اقامت ما پسرم سرما خورد و نمیخوااستیم تو سالن صبحانه بیاد، همکاری شون عالی بود و هوامونو داشتن هتل آرامیس درمرکز شهر کیش است و دسترسی به پاساژها هم بسیار خوب میباشد

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام به مدت 4 شب در این هتل اقامت داشتم، و بسیار راضی بودم هم از لحاظ برخورد هم از لحاظ سکوت از لحاظ کیفیت غذا دوستان بهتون حتما این هتل رو پیشنهاد میکنم ما بیشتر داخل هتل بودیم تا بیرون خیلی فضای زیبایی داشت غذاهاشو خیلی متنوع بود مرسی از اعضای کیشلندیار

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

مرداد1401متاسفانه هتل آرامیس رو انتخاب کردم، شدیدا بهتون پیشنهاد میکنم این اشتباه منو نکنید، اول از اینکه طبقه 4تعمیرات داشت و پرازسروصدا، تمام اشیا ووسایل کهنه وقدیمی، در سرویس بهداشتی پوسیده، یخچال خیلی کوچیک که آب معدنی خانواده نمیتونستی داخلش بذاری، در سرویس بهداشتی بسته نمیشد باید میکوبیدی تا بسته میشد، صبح که از خواب بیدار میشدی در سرویس باز بود، اگه در یخچال یا در ورودی رو باز وبسته میکردی در سرویس بهداشتی خودبه خود باز وبسته میشد، اصلا رسیدگی به این هتل انجام نشده چون 5ستاره آرامیس پلاس جایگزین شده، این هتل آرامیس 4ستاره رو گذاشتن برای آدمای مثل من که به تور اعتماد میکنن وضرر میبین، من تو نظر سنجی هتل نوشتم، واز این به بعد هم تصمیم دارم تو مجازی وهمه ی آژانس های هواپیمایی کامنت بذارم نه به آرامیس کیش ایکاش خودمون به خودمون حداقل رحم کنیم

تاریخ ورود : 1400/11/28
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

خوب بود ممنون از تمام پرسنل هتل آرامیس. به ما خوش گذشت همه چیز خوب بود دفعه بعد حتما این هتل را انتخاب خواهم کرد اگر قیمتها افزایش نداشته باشه. با سپاس

تاریخ ورود : 1400/10/7
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همکاری پرشین هتل بسیار عالی و تمامی امکانات هتل هم خیلی عالی

تاریخ ورود : 1400/7/20
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

شرایط کنسل کردن تور، قبل از دریافت هزینه‌ی تور به اطلاع مسافر رسانده شود. اگر پرواز چارتر است و امکان برگشت هزینه نیست حتما موضوع را پیش از رزرو پرواز به اطلاع ‌‌‌مسافر برسانید. جزییات تور مانند ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، گشت جزیره و... پیش از دریافت هزینه ی تور به اطلاع مسافر رسانده شود. زمان تخلیه اتاق تا تایم پرواز اگر طولانی است امکان اسکان مسافرین در اتاق فراهم شود. بیش از ۴ ساعت در لابی هتل معطل بودیم و بخاطر گرمای هوا هم امکان بیرون رفتن در اون ساعت نبود. برخورد پرسنل هتل در مجموع خوب بود ولی روز آخر بخاطر بازدیدی که قرار بود از هتل انجام شود همه جا مرتب شده بود و برخوردها خیلی بهتر شده بود و ورودی هتل گل آرایی شده بود. در صورتی که روزهای دیگر اینطور نبود.

تاریخ ورود : 1400/05/03
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اقامت ما در هتل ارامیس یود اسمش هتل بود ولی مسافرخانه بودنظافت هتل افتضاح و قیمت کافی شاپ واقعا بالا یه دونه شکلات به همراه یک عدد اب ۴۸ هزارتومان. درخواست لیوان تمیز دادیم ولی نیاوردن

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.