هتل کوروش کیش

4.4 از 5
خیلی خوب 16 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کوروش کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,501,000 34%
قیمت 1 شب 1,001,000 تومان
دو تخته دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,601,000 32%
قیمت 1 شب 1,101,000 تومان
سه تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
استخر
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
سونا
اتاق چمدان
سشوار
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان پردیس
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
81 دقیقه
6720 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
82 دقیقه
6875 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
214 دقیقه
17823 متر
اسکله قدیمی
6 دقیقه
20 دقیقه
1643 متر
پلاژ بانوان
10 دقیقه
43 دقیقه
3569 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

امکانات هتل چه چیزهایی هستند؟

سالن بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی، استخر، سونا و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند. رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری و خدمات تاکسی سرویس و اینترنت و پارکینگ رایگان هم از دیگر امکانات هتل کوروش کیش می باشند.

موقعیت هتل کجاست؟

موقعیت هتل کوروش کیش روی نقشه واقع در میدان پردیس است

قیمت هتل چقدر است؟

قیمت هتل کوروش کیش در بازه های زمانی مختلف تغییر می کند که جهت مشاهده دقیق قیمت هتل کوروش کیش باید تاریخ ورود و خروج و نوع اتاق را مشخص کنید تا قیمت واقعی نمایش داده شود.

روند رزرو هتل چگونه است؟

روند رزرو هتل کوروش کیش بسیار ساده است، کافیست وارد سایت پرشین هتل شوید، تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید، وارد درگاه بانکی شوید و پس از پرداخت وجه واچر یا سند اقامت خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

کیفیت غذا و رستوران هتل چگونه است؟

کیفیت غذایی هتل بسیار عالی است و تنوع بوفه سلف سرویس هتل کوروش کیش باعث شده تا میهمانان لذت صرف یک غذای لذیذ یا صبحانه مقوی را از دست ندهند.

محدودیت های سنی برای اقامت در هتل وجود دارد؟

محدودیت سنی هتل کوروش کیش شامل کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان، بالای 2 تا 6 سال به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل کدامند؟

کشتی یونانی کیش، روستای باغو، اسکله تفریحی، مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید میکامال و ... از جاذبه های نزدیک هتل کوروش کیش هستند.

معرفی هتل

معرفی هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش یک هتل با کیفیت و لوکس در جزیره کیش است که سال ساخت آن به 1397 می رسد و لقب تنها هتل سبز ایران را به دوش می کشد. هتل پنج ستاره کوروش کیش با ارائه امکاناتی فوق العاده یکی از بهترین گزینه ها جهت رزرو هتل در جزیره کیش به شمار می رود. مهم‌ترین مزیت هتل کوروش داشتن امکاناتی همچون حمام ترکی و دوست دار بودن محیط زیست است .

رزرو هتل کوروش کیش با تخفیف پرشین هتل

رزرو اینترنتی هتل کوروش کیش بهترین راه حل برای رزرو هتل کیش است زیرا با رزرو اینترنتی هتل کوروش کیش از پرشین هتل هم تخفیف  ویژه میگیرید و هم از پشتیبانی 24 ساعته و تخفیف تفریحات کیش برخوردار می شوید. با رزرو اینترنتی قیمت هتل کوروش کیش هم کاهش پیدا می کند که البته انتخاب تاریخ و زمان نقش مهمی را در قیمت هتل کوروش کیش یا تور کیش ایفاء می کند.

قیمت رزرو هتل کوروش کیش

قیمت رزرو هتل کوروش کیش بسته به نوع اتاق، تاریخ ورود، نوع وسیله سفر، نوع تور و ... سنجیده می شود که در فواصل خنک همچون پاییز و زمستان قیمت هتل کوروش کیش هم افرایش پیدا می کند. جهت کاهش قیمت هتل کوروش کیش بهتر است در تابستان یا اوایل اردیبهشت به جزیره کیش سفر کنید.

نما هتل کوروش کیش

 

لیست اتاق های هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش دارای 198 باب اتاق می باشد که در 20 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. تمام اتاق‌های هتل بسیار شیک و مرتب طراحی‌شده‌ اند، به ‌گونه ‌ای که متناسب باسلیقه‌ ی افراد سخت پسند است. لیست اتاق‌های هتل کوروش کیش شامل: دوتخته جزیره، دوتخته دریا، سه تخته رو به جزیره، سه تخته روبه ‌دریا، سوئیت رو به جزیره (مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت با چشم‌انداز بسیار زیبا و دیدنی) و ... می‌ باشد.

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر

مراکز خرید نزدیک هتل کوروش کیش شامل مرکز خرید میکامال، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید مریم و ... می شود که هر یک از این مراکز خرید کیش ملزوماتی اختصاصی را به فروش می رسانند. اسکله تفریحی کیش، کشتی یونانی، روستای باغو، درخت 1000 ساله کیش و آب انبارهای دوقلو کیش هم در نزدیکی هتل واقع شده اند.

امکانات اتاق های هتل کوروش کیش

کلیه‌ی اتاق های هتل کوروش کیش به امکاناتی بسیار مدرن مجهز هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می شود. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت های نرم، کمد دیواری، میزکار، حمام همراه ملزومات شخصی، دمپایی، یخچال و ... اشاره کرد. ضمن این که چای ساز و قهوه ساز نیز در دسترس می باشد.

اتاق هتل کوروش کیش

 

قوانین رزرو هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را در زمان رزرو دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار مگر در مکان های مجاز، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج و رعایت حجاب و شئونات اسلامی می شود.

قوانین درخواست کنسلی رزرو هتل پنج ستاره کوروش

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود، هزینه 2 شب اقامت تا 24 ساعت قبل ورود و سوخت کامل هزینه در زمان ورود به هتل را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

نظرات مسافران به هتل کوروش کیش خوب است یا بد؟

قبل از این که برای اقامت هتل کوروش کیش را انتخاب کنید، می توانید برای آشنایی بهتر و دقیق‌تر نظرات مسافران به هتل کوروش کیش را بخوانید و بعدا تصمیم به رزرو هتل کوروش کیش بگیرید.1-فردی با خانواده خود در این هتل اقامت داشته و گفته است: در کل همه اعضای خانواده ما هتل را پسندیدند. اتاق‌ها بزرگ، تمیز و مرتب بودند. تلویزیون و فیلم های iptv آن برای همه سنین مناسب بود.

لابی هتل کوروش کیش

 

فرد دیگری نظر خود را اینگونه بیان کرده است: 1- استخر هتل علی رغم کوچک بودنش بسیار تمیز بود. صبحانه‌اش عالی بود. فقط در حمام جا لباسی برای آویزان کردن حوله وجود نداشت، در کل هتل خیلی خوبی بود. 2. کوروش هتلی بسیار خوب است. برخورد کارکنان عالی بود. اتاق‌ها بسیار تمیز و صبحانه بسیار کامل و متنوع است. از مزیت های دیگر این هتل نوساز بودن آن است. در کل ما راضی بودیم و اقامت خوبی داشتیم.

تصاویر هتل کوروش کیش

هتل پنج ستاره کوروش از نظر زیبایی ساختمان حرف های زیادی برای گفتن دارد که تصاویر هتل کوروش کیش را برای شناخت بصری شما عزیزان گردآوری کردیم که خواهید خواند.

رستوران هتل کوروش کیش

 

اتاق هتل کوروش کیش

 

استخر هتل کوروش کیش

 

لابی هتل کوروش کیش

 

شرح امکانات تفریحی هتل کوروش کیش

هتل 5 ستاره کوروش کیش دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی می باشد که همین موضوع باعث شده تا رضایت میهمانان مقیم در هتل به خوبی جلب شود. در ادامه به شرح مهم ترین امکانات این هتل پرداخته ایم.

مجموعه آبی، ورزشی و تفریحی

هتل کوروش کیش از یک مجموعه آبی بسیار مجهز برخوردار است که بخش های مختلفی همچون ماساژ، سونای خشک و بخار، جکوزی و جویس بار دارد. حمام ترکی هتل نیز با وسایل و ماساژ های مخصوص؛ پوستی شاداب و لطیف به شما هدیه می دهد. در سالن تناسب اندام هتل نیز می توانید با پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی، عضلات خود را تقویت و پرورش دهید.

آدرس هتل کوروش کیش کجاست؟

موقعیت جغرافیایی هتل کوروش کیش به گونه ای است که فاصله کمی تا دریای خلیج فارس و مراکز خرید و اسکله تفریحی خواهید داشت. مشاهده هتل کوروش کیش روی نقشه می تواند کمک شایانی برای پیدا کردن مکان های مورد نظر شما کند که توصیه می کنیم حتما از برنامه گوگل مپ یا دیگر برنامه ها و اپلیکیشن های ایرانی استفاده نمایید.

اتاق هتل کوروش کیش

 

شماره تماس هتل کوروش کیش چند است؟

هتل کوروش کیش تلفن ثابت دارد که بیشتر برای کسب اطلاعات مورد توجه مسافران تور است که البته جهت رزرو تلفنی می توانید با شماره تلفن 021،43000020 تماس بگیرید تا کارشناسان رزرو هتل کوروش کیش شما را راهنمایی کنند.

هتل کوروش کیش اینستاگرام دارد؟

سایت هتل کوروش کیش بسیار کامل تر از اینستاگرام هتل کوروش کیش است که می توانید اطلاعات اتاق ها، امکانات، خدمات و ... را مشاهده کنید ولی توصیه ما به شما عزیزان این است که به ساتی پرشین هتل مراجعه کنید تا علاوه بر مشاهده اطلاعات و عکس های هتل کوروش کیش، رزرو اتاق هتل کوروش را انجام دهید.

رستوران هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش در رستورانش انواع غذاهای‌ ایرانی، فرنگی و دریایی (ماهی و میگو) را با کیفیت عالی سرو می‌کند. کیفیت عالی رستوران به دلیل استفاده از آشپزهای حرفه‌ای و متخصص و کارکنان مجرب و خوش‌برخورد می‌باشد. رستوران هتل کوروش با فضایی مجلل و با رعایت نکات بهداشتی، مکانی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری است.

صبحانه هتل کوروش کیش

هتل لاکچری کوروش کیش محبوب ‌ترین هتل پنج ستاره که ازنظر کیفیت صبحانه و تنوع در بهترین رده در بین هتل‌های کیش قرارگرفته است. هتل انواع خوراکی‌های گرم و سرد همچون، نیمرو، عدسی، کره و مربا، املت، آبمیوه طبیعی و... را با کیفیت خوب و به بهترین نحو سرو می‌کند. به همین دلیل صبحانه هتل کوروش انواع سلایق را در بردارد.

پذیرش هتل کوروش کیش

 

فاصله هتل کوروش کیش تا دریا

فاصله هتل کوروش کیش تا دریا کمتر از 5 دقیقه با خودرو است که می توانید به صورت پیاده مسافتی حدود 15 دقیقه را طی کنید تا به دریای خلیج فارس برسید.

مجلل بودن لابی هتل کوروش کیش

زمانی که وارد لابی هتل کوروش کیش می شوید فضایی مجلل با مبلمان های شیک نظر شما را جلب می کند، پرسنل حرفه ای داخل لابی شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند. اتاق چمدان، خدمات فکس و کپی و پرینتر، سرویس گشت درون شهری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند و ... هم از دیگر امکانات داخل لابی هتل کوروش کیش هستند.

ویو هتل کوروش کیش

ویو هتل کوروش کیش رو به دریا است که البته بیشتر اتاق های هتل چشم اندازی رو به جزیره دارند و تنها اتاق های طبقات بالا، چشم اندازی از دریا را نشان می دهند که گران تر هستند. در زمان رزرو اتاق های هتل کوروش کیش حتما به این مسئله دقت کنید تا دچار تشویش نشوید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.1از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 16 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/27
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

t

تاریخ ورود : 1401/12/29
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به دلیل تاخیر زیاد در زمان تسویه در هتل کوروش از پرواز جا ماندم.

تاریخ ورود : 1401/11/8
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا بخاطر هماهنگی هواپیما و تاخیر و جابجا کردن دائم سفر ناراضی هستم حتی زیر صفر و بخاطر همین واقعا سفر زهرمارمون شد واقعا دیگه از شما تور نمیگیرم بدترین پروازمون بود

تاریخ ورود : 1401/11/5
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی ب ود فقط بعد واریز پول از طرف دفتر اعلام هزینه بیشتر شد

تاریخ ورود : 1401/7/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوبی بود، از پرشین هتل هم ممنونم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چيز خوب بود مخصوصا تيم پذيرش برخورد خیلی خوبی داشتند، برای بار دوم دراين هتل اقامت داشتم و سوئيت بسيار تميز و با امكانات كامل بود و پرسنل هتل وخانه داری فوق العاده با احترام وسريع هرچه نيازداشتيم را برايمان فراهم ميكردند و كيفيت غذای هتل نسبت به سال گذشته كمی پايين امده بود اما دركل خوب بود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام وقت بخير. بنده به همراه خانواده اواخر ارديبهشت 1401 ميهمان هتل کوروش بوديم .همه خدمات هتل ( ائم از برخورد پرسنل هتل ، نظافت ، سکوت و آرامش هتل و ... ) خصوصا سرويس دهی و پاسخ گو بودن پرسنل بسيار عالی بود. به چندين مورد درخواست ارائه شده ، سريعا و با برخورد خوب و مناسب پاسخ داده و درجهت جلب رضايت مشتری بودند . صبحانه متنوع و بسيار خوب.

تاریخ ورود : 1401/1/31
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت غذا نسبت به بارای قبل کمتر بود

تاریخ ورود : 1401/1/31
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

باتشکر

تاریخ ورود : 1400/12/11
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون و تشکر از شما...همه چیز خوب بود و مجدد همونجا میریم دوباره

تاریخ ورود : 1400/11/29
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

راهنمایی کاملا درست بود و من با تمام سختگیریم از هتل بسیار راضی بودم

تاریخ ورود : 1400/09/21
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

در كل اقامت خيلي خوبي در هتل داشتم و به همه توصيه ميكنم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

فوق العاده

تاریخ ورود : 1400/7/24
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

تهویه در قسمت سرویس بهداشتی خوب نبود

تاریخ ورود : 1400/7/10
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

درود همه چیز خوب و عالی بود جز اینکه پک حوله یکی بیشتر نبود در حالیکه اتاق دونفره بود.و دمای اتاق قابل تنظیم نبود و فقط خاموش و روشن می شد.بقیه چیزها عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.