هتل میراژ کیش

4 از 5
خوب 15 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل میراژ کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
کابانا دوبلکس چهار نفره در محوطه
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
3,500,000 17%
قیمت 1 شب 2,917,000 تومان
دبل استاندارد رو به جزیره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دبل استاندارد رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کابانا استاندارد دو تخته در محوطه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
کابانا استاندارد سه تخته در محوطه
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
استخر
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
سونا
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
اینترنت با سرعت بالا
سالن همایش
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار دریا
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
73 دقیقه
6042 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
74 دقیقه
6150 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
206 دقیقه
17167 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
18 دقیقه
1490 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
25 دقیقه
2111 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

چه مقدار هزینه باید برای هتل میراژ کیش پرداخت کرد؟

این هتل از دیگر هتل های 5 ستاره جزیره است که از نظر هزینه بسیار مناسب بوده و هر فردی با هر مقدار پول، می تواند تور کیش این هتل را خریداری کند. به طور میانگین هزینه اقامت در این هتل کیش بین 1 میلیون تا 3 میلیون تومان است.

هتل میراژ کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

فاصله هتل میراژ کیش تا دریا بسیار اندک است به گونه ای که می توان با 7 دقیقه پیاده روی به دریای نیلگون خلیج فارس رسید. همین امر سبب شده تا در میان هتل های کیش، گزینه ای خوب باشد.

خصوصیات این هتل کیش چیست؟

سوئیت های رویال هتل 5 ستاره میراژ کیش بسیار وسیع بوده که از ویژگی های بارز هتل به شمار می رود. قیمت مناسب، امکانات رفاهی بالا و ... هم از دیگر دلایل رزرو این هتل در کیش می باشند.

اماکن در دسترس هتل چه نام دارند؟

از جمله مکان های در دسترس هتل 5 ستاره میراژ می توان به اسکله تفریحی کیش، بازار ونوس و ... اشاره کرد. از این هتل کیش تا فرودگاه نیز 14 دقیقه با خودرو فاصله وجود دارد.

چه امکاناتی در این هتل کیش وجود دارد؟

وجود استخر، سونا، سالن بدنسازی، خدمات معلولین و ... سبب شده تا میهمانان مقیم در این هتل کیش رفاه بیشتری داشته باشند. اما از دیگر امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، آسانسور، سالن همایش، فضای سبز و ... اشاره نمود.

این هتل کیش کجا قرار دارد؟

هتل 5 ستاره میراژ جزیره کیش آدرسی بسیار ساده دارد و آن هم حاشیه بلوار دریا می باشد. همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا گردشگران را به سمت خود جذب کند.

هتل لوکس میراژ کیش چه جایگاهی دارد؟

جایگاه هتل مجلل میراژ کیش در برابر دیگر هتل های 5 ستاره مانند مارینا یا داریوش شاید پایین باشد، اما مسلماً از دیگر هتل های 5 ستاره مانند هتل پانوراما کیش با کیفیت تر است. اما برای اقامتی مشابه با هتل میراژ کیش توصیه می کنیم هتل کوروش کیش را مورد رزرو قرار دهید.

قوانین کنسلی این هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله این هتل کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو این هتل کیش از پرشین هتل چه خدماتی می گیریم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

معرفی هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از هتل های با کیفیت کیش می باشد که در سال 1397 به بهره برداری رسیده است. از امکانات رفاهی هتل میراژ کیش می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام و ... اشاره کرد. تعداد اتاق های هتل میراژ کیش 177 واحد می باشد که به بهترین امکانات رفاهی مجهز می باشد.

با رزرو هتل میراژ کیش شما به مکان های بسیاری نظیر اسکله تفریحی کیش، ساحل خلیج فارس، مرکز خرید مریم و بولینگ مریم، مرکز خرید ونوس و ... دسترسی خواهید داشت. جهت بالا بردن آگاهی شما عزیزان جزئیات بیشتری درباره اتاق، نظرات، امکانات و استخر هتل میراژ کیش را توضیح داده ایم که بهتر است ادامه مطلب را از دست ندهید.

اتاق های هتل میراژ کیش

هتل 5 ستاره میراژ کیش همانطور که گفته شد 177 اتاق و سوئیت دارد که در 8 طبقه جای گرفته اند. هر کدام از این اتاق ها و سوئیت ها دارای خصوصیات و تنوع بسیاری هستند که در ادامه ذکر می شود. این حجم از تنوع اتاق باعث می شود تا تمامی سلیقه ها و نیاز های گردشگران تور کیش به خوبی فراهم شود. تمامی اتاق های این هتل با دکوراسیونی زیبا و مدرن آراسته شده اند.

هتل میراژ کیش از اتاق های 2 تخته، 3 تخته، سوئیت جونیور با بالکن های دنج و کوچک شامل دو نوع رو به جزیره و رو به دریا، سوئیت های کابانا یا همان ویلاهای ساحلی دسته بندی شده اند. بدون هیچگونه نگرانی می توانید در اتاق ها و سوئیت های این هتل به سلیقه ی خود اقامت داشته باشید و از آرامش موجود در اتاق نهایت لذت را ببرید. نظافت و خدمات دهی در اتاق ها به گونه ای است که هیچ فردی ناراضی از آن بیرون نیامده است.

هتل میراژ کیش با ایجاد سوئیت های ساحلی که از وسعت زیادتری نسبت به بقیه اتاق ها برخوردار هستند؛ امکان اقامت راحت و آسوده خانواده ها در این سوئیت ها را فراهم کرده است. خانواده های محترم می توانند با انتخاب سوئیت های ساحلی اقامتی آرامش بخش همراه خانواده خود داشته باشند.

اگر به دنبال اتاقی با کیفیت به همراه قیمت مناسب در این هتل هستید، پیشنهاد پرشین هتل به شما که سایت تخصصی رزرو تور و رزرو هتل است، اتاق های کابانا می باشد. اتاق های کابانا نسبت به بقیه اتاق های این هتل بسیار ارزان تر هستند. مشاهده عکس اتاقهای هتل میراژ کیش کمک می کند تا درک بهتری از زیبایی اتاق ها داشته باشید.

امکانات هتل میراژ کیش

مسلما از یک هتل 5 ستاره انتظارهای بسیاری خواهید داشت که این هتل نیز با ارائه امکاناتی در شان ستاره هایش، تمامی میهمانان مقیم در هتل خود را راضی نگه داشته است. در ادامه به شرح مهم ترین امکانات این هتل 5 ستاره در جزیره کیش خواهیم پرداخت.

لابی

لابی هتل میراژ کیش دارای نمایی فوق العاده و بسیار زیبا است که با لوستر های لوکس و مبلمان شیک آراسته شده اند. این موارد سبب شده تا مکانی زیبا برای استراحت و نشستن میهمانان در لابی فراهم شود. سنگ فرش های لابی این هتل بسیار زیبا و فوق العاده طراحی شده که باعث زیبایی بیشتر این بخش شده است.

مجسمه های زیبایی در لابی هتل وجود دارد که شکل آنها شبیه به سربازان هخامنشی بوده و ارتفاع قد آن ها از قد یک انسان نیز بلند تر می باشد. لابی هتل دارای نور گیر های بسیار عالی است که در طول روز روشنایی و فضایی دل باز را ایجاد می کنند. این هتل با کمک طراحان با تجربه و عالی خود نمایی زیبا و سر سبز همراه با آلاچیق هایی را طراحی نموده که در محوطه ی باغی ایجاد شده اند.

مجموعه آبی و تناسب اندام

استخر هتل، یکی از زیبا ترین مجموعه های آبی در جزیره محسوب می شود که مورد پسند بسیاری از میهمانان بوده است. استفاده از استخر، سونا و جکوزی این هتل کیش برای میهمانان هتل رایگان می باشد. سالن تناسب اندام نیز با دستگاه هایی مجهز آماده ارائه خدمات به میهمان می باشد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران که در طبقه همکف هتل قرار دارد با سرو غذاهای متنوع و فوق العاده از جمله غذاهای دریایی، ایرانی، عربی و ... در وعده های ناهار و شام پذیرای میهمانان می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر اهل شکم گردی هستید، غذاهای دریایی این رستوران را حتما امتحان کنید و از آن لذت کافی را ببرید. لازم به ذکر است سرو غذا در رستوران این هتل به صورت بوفه ارائه می شود.

همچنین سالن صبحانه هتل میراژ کیش از ظرفیت 200 نفری تشکیل شده که در طبقه اول هتل قرار دارد و با تنوع بسیار زیاد پذیرای میهمانان در وعده صبحانه نیز می باشد. کافی شاپ این هتل کیش از دکوراسیونی کلاسیک و شیک ایجاد شده است که شما می توانید ساعاتی بی دغدغه همراه با آرامش خاطر را سپری کنید.

در کافی شاپ این هتل کیش متنوع ترین نوشیدنی های گرم و سرد، کیک های خوشمزه، دسر های متنوع و ... عرضه می شود. همچنین جهت رزرو برای تدارک مراسمات خود نظیر تولد و قرارهای رمانتیک در کافی شاپ، می توانید با شماره تلفن این هتل تماس حاصل فرمایید.

دیگر امکانات رفاهی هتل میراژ کیش

از دیگر امکانات رفاهی هتل پنج ستاره میراژ کیش که در این هتل زیبا و خاص ارائه می شود می توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس، گشت درون جزیره، پذیرش 24 ساعته، سالن اجتماعات، اتاق چمدان و ... اشاره کرد. هتل مذکور محوطه زیبای باغی را طراحی کرده تا هر گردشگری که وارد هتل می‌ شود زبان به تحسین بگشاید. از دیگر محاسن این هتل کیش، نزدیک بودن آن به دریای نیلگون خلیج فارس است که با کمی پیاده روی به ساحل خواهید رسید.

آدرس هتل میراژ کیش

آدرس هتل میراژ کیش در بلوار ساحل و در کنار خیابان دریا واقع شده است که شما می توانید به اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید. همین امر برای تفریحات آبی کیش از جمله غواصی، قایق سواری و اسکوتر های زیر آب که در این مکان برای تفریح گردشگران ایجاد شده است استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین می توانید در کمترین زمان به مراکز خریدی مانند مرکز خرید مریم یا بازار ونوس به راحتی دسترسی پیدا کنید و نهایت استفاده از مزایای ذکر شده را ببرید.

لازم به ذکر می باشد این هتل، فاصله ای 10 دقیقه ای با مرکز همایش بین المللی کیش دارد که از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. کسانی که به قصد شرکت در سمینار ها و همایش ها به کیش سفر کرده اند، می توانند با اقامت در این هتل کیش زمان رفت و آمد خود را به حداکثر برسانند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4.1از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 15 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/9
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظر برخورد پرسنل و نظافت ویو و دسترسی عالی بود ولی متاسفانه یخچال سرد نبود و فقط برای اندازه فضای مینیبار خود هتل بودش و نمیتونستیم چیزی داخلش بزاریم ، نور اتاقا کم بودن ، و مهمتراز همه صبحانه هتل اصلا خوب و قابل انتظار 5 ستاره نبود، نون ها سفت و مونده سوسیس سیبزمینی قابل خوردن نبودن حس موندگی میدادن شیر و شیر کاکائو‌ بیمزه ...

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از اول می نویسم ترانسفر فرودگاه به اندازه مهمانان نیست بوی نامطبوع و مشمئز کننده اتاق غیرقابل تحمله صدای کولر اسپلیت روی مخ هست ملحفه های سرویس خواب هرکدام یک مدل و به لحاظ بهداشتی شرایط مناسبی ندارند نمی دونم این نظرات رویایی رو کیا می نویسن

2 از 5 خدمات هتل بد بود

این هتل در حد یک مسافر خانه است

2 از 5 خدمات هتل بد بود

با سلام ما در مورخ ۱۴۰۲۸۲۵ وارد هتل شدیم .،با توجه به هتل ۵ ستاره ما این هتل رو انتخاب کردیم اما متاسفانه اصلا در این حد نبود به نظرم فقط در حد ۳ ستاره بیشتر نبود نظافت ساعت ۳ تا ۵ بعدازظهر موقع استراحت یا ساعت ۱۰ و نیم شب انجام شد در این حد که فنجان برای چای از دیروز تا امروز عصر کاملا کثیف مانده بود که اصلا امکان استفاده از چایی نبود و پر از مورچه میشد. نظافت صرفا شامل جارو برقی کف اطاق میشد و و سرویس باید اصرار میکردی که ملحفه ها رو عوض کنن. چایی و نسکافه و ابمعدنی جز مینی بار محسوب می‌شد. اطاق آب گرمکن نداشت و ۴ شبی که ما اقامت داشتیم اصلا از حمام نشد استفاده کرد. مطمئنا که این هتل رو به کسی پیشنهاد نمی‌دهم. و تجربه خوبی نبود

تاریخ ورود : 1401/8/4
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

در مجموع خوب بود

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

من نظرات منفی را خواندم وکمی پشیمان شدم از رزرو ولی واقعا شبیه نظرات نبود . صبحانه خوب ناهار عالی و متنوع ، شارژ مناسب اتاق ، دسترسی خوب به دریا و همچنین ویو خیلی عالی رو به دریا (اتاقمون طبقه هفتم بود) همه به نظرم خیلی خوب و مناسب بود.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

من نظرات منفی را خواندم وکمی پشیمان شدم از رزرو ولی واقعا شبیه نظرات نبود . صبحانه خوب ، شارژ مناسب اتاق ، دسترسی خوب به دریا و همچنین ویو خیلی عالی رو به دریا (اتاقمون طبقه هفتم بود) همه به نظرم خیلی خوب و مناسب بود.

تاریخ ورود : 1401/3/21
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چيز عالي بود

تاریخ ورود : 1401/2/1
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود.

تاریخ ورود : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هواپیما یک ونیم ساعت تاخیر داشت و هتل برای ما ترانسفر نداده بود.اعلام کردیم گفتند دیر اومدید.هواپیما تاخیر داشت ما جریمشو دادیم.حالا چرا هتل که استخرش وچکوزی اماده نبود توی امکانات هتل قید شده بود. خلاصه سر ما کلاه گذاشتید

تاریخ ورود : 1401/01/01
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

این هتل را به شدت به دوستان توصیه میکنم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

من نیومدم تو این هتل ولی چون آدمی مث گرشا رضایی با رفقاش اومده اینجا میگم که عالیه حتما که یه هنرمند خفن اومده اینجا ...

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام و احترام هتل بسیار تمیز و مرتب با پرسنلی بسیار خوش برخورد من خودم قبل رفتن خیلی تحقیق کردم در مورد هتل ها بنظرم این هتل ارزش اقامت داره

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط دوستان مراقب باشید در ابتدای ورود حتما لوازم رو چک کنید چون بعد اتمام ازما درخواست خسارت حوله دستی کردند، در اتاق طبقه بالا پسرم اقامت داشت و حوله ها رو که باز کرده گفت حوله دستی نبوده و بعد از تحویل اتاق بابت هر دو حوله از ما ۳۰۰ هزار جریمه گرفتند نمیدونم مشکل از خانه داریست یا کجا ولی هتل بشدت مشکل مدیریتی داره، مثلا طرفی که کلی هزینه میکنه که بیاد مسافرت و میدونه که لوازم در انتها تحویل گرفته میشه با حوله دستی میخواد چیکار کنه؟ این یه توهین بزرگ به هر مسافریه که از راه دور برای اقامت این هتل میاد در کل من به هیچ عنوان توصیه نمیکنم.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.