هتل پانوراما کیش

4.1 از 5
خیلی خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پانوراما کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 13%
قیمت 1 شب 2,197,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 11%
قیمت 1 شب 2,697,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
دید شهر
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
71 دقیقه
5906 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
73 دقیقه
6062 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
204 دقیقه
17024 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
18 دقیقه
1463 متر
پلاژ بانوان
6 دقیقه
33 دقیقه
2776 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

برای اقامت در هتل پانوراما کیش چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

هتل پانوراما کیش یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس جزیره کیش است که برای هر شب قامت هزینه ای معقول از گردشگران تور کیش دریافت می کند. هزینه هر شب اقامت در این هتل از 800 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است که این قیمت ها در بازه های زمانی مختلف تغییر خواهد کرد.

از هتل پانوراما کیش تا دریا چقدر فاصله است؟

با اقامت و رزرو هتل پانوراما کیش شما تنها 5 دقیقه فاصله تا دریا خواهید داشت، ضمن این که بازارهای بی شماری در نزدیکی این هتل کیش واقع شده اند.

این هتل کیش چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین ویژگی هتل ساختمان آن است که شبیه کشتی نیمه شکسته تایتانیک می باشد. علاوه بر این مورد امکانات عالی و خدمات مناسب هتل هم از دیگر ویزگی ها این هتل محسوب می شود.

هتل پانوراما کیش به چه مکان هایی نزدیک است؟

هتل 5 ستاره پانوراما به بازار پردیس 1 و 2، کلوپ ورزشی کیش، مرکز خرید کیش و ... دسترسی بسیار خوبی دارد. از این هتل تا فرودگاه نیز تنها 7 دقیقه فاصله وجود دارد.

چه امکاناتی در هتل وجود دارد؟

وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... در هتل زیبای پانوراما سبب شده تا یکی از بهترین انتخاب های گردشگران باشد. صندوق امانات، اینترنت، تاکسی سرویس، گشت درون شهری و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل زیبای کیش وجود دارند.

هتل پانوراما کیش کجا قرار دارد؟

هتل زیبای پانوراما در بلوار رودکی، رو به روی برج دیپلمات قرار گرفته است که همین موقعیت مکانی عالی سبب شده تا به بازارهای بسیاری دسترسی داشته باشد.

آیا به راستی هتل پانوراما کیش یک هتل کیفیت است؟

بله، هتل پانوراما کیش یکی از بهترین هتل های کیش محسوب می شود که با هتل آرامیس پلاس کیش مشابهت دارد. اما امکانات و خدمات خوب این هتل 5 ستاره باعث شده تا در لیست 10 هتل برتر کیش جای داشته باشد. برای اقامتی قیمت مناسب تر همراه با کیفیت مطلوب توصیه می کنیم هتل ارم کیش را رزرو کنید.

قوانین کنسلی این هتل کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله این هتل کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی در زمان رزرو این هتل کیش ارائه می دهد؟

سایت پشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

معرفی هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش در اردیبهشت ماه 1398 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که همین اتفاق باعث شد در میان گردشگران تور کیش سریعاً محبوب شود. مالک این هتل کیش جناب آقای محمود مادرشاهیان است که هتل‌ های بسیاری را اداره می‌ کند. همچنین گروه هتل‌های زنجیره‌ای هلیا نیز مربوط به آقای مادرشاهیان می‌ باشد.

هتل پانوراما کیش ساختمانی شبیه به کشتی تایتانیک نصف شده دارد که در نوع خود بی نظیر است. این هتل کیش15 طبقه ساختمانی و 267 اتاق را دارا می باشد. یکی دیگر از زیبایی‌ های این هتل کیش، لابی مجلل آن است که چشم هر بیننده‌ ای را در بدو ورود به خود خیره می‌کند. در لابی هتل مبل های سلطنتی، آکواریوم آب شور، تلویزیون LED و ... نیز وجود دارند.

اتاق های هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش همانطور که ذکر شد دارای267  اتاق است که هرکدام از آن ها متراژ و ابعادی متفاوت دارند. برخی از اتاق های این هتل کیش ویژه و برخی دیگر استاندارد هستند. این اتاق ها شامل اتاق 2 تخته و 3 تخته، سوئیت‌های 2 تخته رو به دریا و جزیره، سوئیت‌ های 3 تخته رو به جزیره، سوئیت کانکت و اتاق کانکت می‌شود که با بهترین طراحی روز آراسته شده‌ اند.

هتل پانوراما کیش در تمامی اتاق‌ های خود امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، تخت ‌هایی نرم، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد دیواری، آینه دراور و ... وجود دارد. جهت رزرو اتاق های این هتل با بهترین قیمت می توانید به سایت پرشین هتل سر بزنید.

امکانات هتل پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما جزیره کیش دارای امکانات بسیار خوبی می باشد که شاید برخی هتل های 5 ستاره از آن محروم باشند. امکانات عالی این هتل کیش همراه با نوساز بودن هتل سبب شده تا میان گردشگران بسیار پرطرفدار باشد. در عنوان های ذیل به شرح مهم ترین امکانات پرداخته شده است.

رستوران

هتل پانوراما کیش رستورانی دارد که در طبقه همکف هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی باکیفیتی عالی، تهیه می‌شوند. این غذاها توسط سرآشپزهای ماهر و دوره دیده طبخ می گردند. فضای رستوران هتل کاملاً لوکس و مدرن بوده که همین امر باعث می‌ شود قرار ملاقات ‌های مهم خود را بتوانید در رستوران این هتل کیش برگزار نمایید. جهت رزرو میز در رستوران، شماره تلفن هتل کارآمد خواهد بود.

مجموعه آبی و ورزشی

مجموعه آبی این هتل کیش به قدری عالی و زیبا است که نیاز میهمانان از بابت سونای خشک و بخار، جکوزی و استخر را به خوبی رفع می کند. از دیگر امکانات خوب این هتل سالن تناسب اندام آن می باشد که با پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی مجهز شده تا مهمانان هتل همواره سلامت باشند.

دیگر امکانات

آسانسور، سالن بیلیارد، کافی شاپ، اتاق چمدان، بلمن و ... از دیگر امکانات این هتل هستند. اما خدمات این هتل بسیار عالی بوده که می توان به گشت درون جزیره، لاندری، دستگاه ATM، صندوق امانات و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی اشاره کرد. لازم به ذکر است استفاده از خدمات و مجموعه آبی این هتل کیش مشمول هزینه می‌شود.

هتل فلامینگو کیش و هتل ویدا کیش از دیگر گزینه هایی هستند که می توانید برای اقامت در جزیره کیش، آن ها را از طریق سایت پرشین هتل رزرو کنید. البته با رزرو هتل پانوراما کیش از سایت پرشین هتل، بلیط جنگ دینامیت شو به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دینامیت شو یکی از جنگ های شبانه محبوب در جزیره کیش است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4.6از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/8/23
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

اصلا و ابدا هتل پنج ستاره نبود . در حد ۳ستاره بود سرویس دهی . از ضعف هتل همین بس که اگه فنجان تمیز برای اطاق میخواستی میومدن فنجان های کثیف رو میبردن همونارو میشستن و خیس میاوردن . برای صبحانه فقط ۴۵ دقیقه منتظر بودیم تا فنجون تمیز بیاد . اصلا یه وضعی هتلش. بالشا کثیف. حوله ها اصلا وکیوم نبود . پرسنل همه بی تجربه . واقعا نمیدونم کی به اینا ۵ستاره داده. اگه این ۵ستارس قصر طلایی مشهد ۱۰ستارس.

تاریخ ورود : 1401/10/03
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

۱

تاریخ ورود : 1401/10/26
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام متاسفانه اصلا تميزي اتاقها مخصوصا پنجره ها بسيار ضعيف و بد بود وتناسبي با هتل پنج ستاره نداشت انقدر پنجره ها كثيف بود كه ديد بيرون را مختل ميكرد . اطلاع هم داديم اما ترتيب اثر ندادند گفتند همينه كه هست

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل مجرب و عالي - هتل پاكيزه هتلی لوکس و تمیز، رفتار مناسب کارکنان، صبحانه عالی تنها ایراد هتل از نظر من استقرار کادر عکاسی در لابی بود که با اصرار عکس های متعددی از شما در موقعیت تکراری میگیرند و با قیمت گذاف با کمترین ادیت میفروشند.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

۱. دسترسی عالی به مرکز تجاری کیش، پانیذ( بازار چینیها) و زیتون ۲. صبحانه عااالی، ما از هر مدلی که گذاشته بودن یه کوچولو خوردیم، تا ۴ بعداز ظهر سیر بودیم. تنوع زیاد بود. ۳. غذای رستوران خوشمزه بود ما جوجه کباب و قلیه ماهی و مرغش رو خوردیم خوب بود. یعنی به صرفه هست که توی هتل غذا بخورید، چون ما بیرون از هتل یه ساندویچ کوچیک کباب ترکی ۱۰۰ تومن بود و خیلی بیمزه ۴. فقط امیدوارم گیر این مسئول گردشگری هتل نیفتید، یه خانومیه که مغزت رو میخوره، یه کم بی‌اعصابه. الکی میگن پاراسل و شاتل و ... اینا تخفیف دارن، موقع کارت کشیدن ۳۰ تومن مالیات به بلیط اضافه میکنن.

تاریخ ورود : 1400/10/18
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

خدا را شکر همه موارد عالی بود .از زحمات گروه سپاسگزارم. کیفیت و تنوع صبحانه عالی بود . شام هتل خوب بود اما بهتر ازین مورد توقع بود .

تاریخ ورود : 1400/7/30
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

موفق و پیروز یاشید

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

مزایا : رفتار کارکنان . اتاق های تمیز با فضایی خوب و ویو عالی . لاکچری بودن راهرو طبقاتی اتاق ها . صبحانه خیلی خوب . تشک و ملافه های تمیز و راحت ‌. رسیدگی کارکنان معایب : لابی هتل خیلی خوبه اما لوکس نیست و در حد پنج ستاره شاید نباشید مخصوصا مبل های لابی سشوار داخل اتاق ها بود اما روی دیوار نصب نشده بود و توی کشو بود دیوار های اتاق کثیف بود که باید تمیز بشه ولی خیلی هتل راحت و عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.