هتل پارس نیک کیش

3.5 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارس نیک کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
400,000 1%
قیمت 1 شب 397,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
500,000 1%
قیمت 1 شب 497,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 1%
قیمت 1 شب 2,497,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
نمازخانه
فضای سبز
اتاق چمدان
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
70 دقیقه
5855 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
72 دقیقه
6007 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
204 دقیقه
16973 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
22 دقیقه
1870 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
29 دقیقه
2426 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پارس نیک کیش یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در جزیره است که دسترسی آسانی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. این هتل کیش دارای 2 طبقه ساختمانی است که 34 اتاق در آن جا گرفته‌اند. هتل مذکور در سال 1377 احداث شده اما در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، چایخنه سنتی، آتلیه و ... می باشد که قیمت این هتل را مناسب کرده است.

هتل پارس نیک کیش موقعیت مکانی خوبی که دارد که به ساحل نیلگون خلیج فارس و بازارهای تجاری کیش نظیر پردیس 1 و پردیس 2 نزدیک می‌باشد. آدرس این هتل کیش در میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل هتل آنا کیش و هتل فلامینگو کیش است که هتل‌های نام برده کیش در رده بهترین هتل‌های کیش هستند.

اتاق های هتل پارس نیک کیش

در هتل پارس نیک کیش 34 باب اتاق و واحد اقامتی ایجاد شده است که در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. اگرچه تعداد اتاق های این هتل چندان زیاد نمی باشد، اما طراحی خاص و زیبا در نمای اتاق ها سبب شده تا گردشگران حسی خوشایند را در هنگام استراحت احساس کنند. دکوراسیون شیک به همراه دیواره های طراحی شده، زیبایی این اتاق ها را دو چندان کرده است. 

در اتاق های این هتل کیش علاوه بر طراحی منحصر به فرد، امکانات مطلوبی نیز به مهمانان ارائه می شود. از این رو شما می توانید به همراه خانواده و یا عزیزان خود اقامتی بدون دغدغه و راحت را سپری کنید. سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی، حمام، ملئزمات بهداشتی برای هر فرد مجزا، تلویزیون و .... از جمله امکانات رفاهی در این اتاق ها می باشند. نظافت های لازمه پس از خروج هر مسافر در تمامی اتاق ها انجام می شود.

امکانات هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک در کیش همانند دیگر هتل های سه ستاره تمامی امکانات را در خور عنوان و جایگاه خود برای مهمانان فراهم کرده است. مدیریت این هتل علاوه بر امکانات اصلی، امکانات ویژه را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد، تا بتواند رو به روز بر تعداد مهمانان هتل بی افزاید. از جمله امکانات ویژه در این هتل می توان به جکوزی، اتاق بازی، پارک کودکان، چای خانه سنتی، آتلیه و.... اشاره نمود.

دیگر امکانات و خدمات هتل پارس نیک کیش که می توان از آن ها نام برد  پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، آسانسور، لاندری، کتابخانه، چایخانه سنتی، خدمات کرایه اتوموبیل بدون راننده، اتاق چمدان، لابی مجهز، خدمات تور و ..... می باشند. اکثر گردشگرانی که در هتل پارس نیک اقامت داشته اند، با رضایت و خشنودی هتل را ترک کردند.

رستوران و کافی شاپ

هتل سه ستاره پارس نیک کیش دارای رستورانی است که از نظر زیبایی قابل قبول بوده و میهمانان با صرف غذا در محیط رستوران لذت بیشتری را خواهند برد. رستوران هتل پارس نیک کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای میهمانان خود سرو می‌کند. غذا در این رستوران به ‌صورت انتخابی بوده و شما عزیزان باید از منوی رستوران غذای خود را انتخاب نمایید.

این هتل مکانی بسیار دنج و دلنشین دارد که برای سپری کردن لحظه‌هایی آرام بهترین گزینه است. کافی‌شاپ هتل با عرضه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهایی خوشمزه، کوکتل، اسنک و ... آماده پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد. اگر می‌خواهید دوستان خود را غافلگیر کنید با رزرو میز در کافی ‌شاپ هتل، جشنی خاطره انگیز را برگزار نمایید.

فاصله هتل پارس نیک کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله این هتل کیش تا ساحل خلیج فارس 15 دقیقه پیاده روی است که اگر این مسیر را با خودرو طی کنید در عرض 7 دقیقه به ساحل خواهید رسید. از بازاهایی که در نزدیکی این هتل کیش قرار دارند می‌توان به بازار مروارید و بازار ونوس اشاره کرد که از بهترین مجتمع‌ های تجاری در کیش محسوب می‌شوند.

این هتل از جمله هتل های محبوب در جزیره به حساب می آید که گردشگران زیادی را از تور کیش را به سمت خود جذب می کند. زیرا در کنار قیمت مناسب امکانات نسبتا خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. البته ناگفته نماند که مقایسه این هتل با هتل هایی نظیر هتل رویان قائم کیش و هتل ستاره کیش می تواند انتخابی مطمئن تر و دلنشین تر را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

آیا هزینه اقامت در هتل پارس نیک کیش بالاست؟

هتل پارس نیک کیش یکی از هتل های محبوب در جزیره کیش است که همواره در میان تور های کیش، بسیار مورد رزرو قرار می گیرد. زیرا قیمت هر شب اقامت در آن بسیار مناسب است.

هتل پارس نیک کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

فاصله هتل پارس نیک کیش تا دریا به 7 دقیقه می رسد که همین موقعیت سبب شدت تا در لیست هتل های کیش نزدیک دریا، جایگاهی نداشته باشد.

این هتل چرا پر مخاطب است؟

قیمت بسیار مناسب، خدمات دهی و سرویس دهی به نسبت مطلوب از ویژگی های این هتل در کیش می باشد. البته بهداشت و نظافت اتاق ها هم دلیل دیگریبرای محبوبیت هتل است.

مکان های نزدیک به هتل را نام ببرید؟

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به بازار زیتون، اسکله تفریحی کیش، هایپر مارکت کیش و ... دسترسی دارد که همین امر موجبات رفاه گردشگران را تامین می کند.

این هتل دارای چه امکاناتی است؟

استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... به هیچ عنوان در هتل وجود ندارد که با توجه به لول هتل، کاملا عادی است. ولی امکانات رفاهی مطلوب هتل نیز شامل اینترنت رایگان، صندوق امانات، خدمات لاندری، گشت دور جزیره و ...می شود.

این هتل کجا قرار دارد؟

این هتل در میدان امیرکبیر، بلوار دریا، حد فاصل آنا و فلامینگو قرار گرفته است. دسترسی به بازار و ساحل از ویژگی های این هتل به شمار می رود.

هتل پارس نیک کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

هتل پارس نیک کیش با هتل آنا کیش شباهت دارد چون هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر امکانات با هم برابر هستند. اما می توان هتل گراند کیش را به نسبت دیگر هتل های ذکر شده با کیفیت تر دانست.

قوانین کنسلی هتل چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل پارس نیک کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا هتل نیست بیشتر شبیه مسافر خانه هست .باورد به هتل بوی رطوبت و نامطبوعی میداد.اتاق ها دلگیر و روشنایی کم در اتاق خراب که به سختی باز و بسته میشد داری سوسک و تلویزیون که اصلا کار نمیکرد .تلفن موجود در اتاق متاسفانه خراب و برای سفارش خود مسافر باید حضوری مراجعه به پذیرش داشت .صبحانه خیلی بی کیفت و خدمات دهی پرسنل در حد صفر حتی چندین بار توکر داده شد متاسفانه توجه ای نمیشد .نهار سرد و خیلی بی کیفیت .ملافه ها فوق العاده کثیف و بد بو معلوم بود تعویض نشده بود ....توصیه میکنم اصلا با قیمت پایین و تخفیف هم به این مکان که نمیتونم بگم هتل اقامت نداشته باشید .

تاریخ ورود : 1401/11/28
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

لطفا برای کاربران تازه کار ، دوره تکریم ارباب رجوع برگزار کنید۔

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تنها مزیت نسبی: تمیز بودن امکانات بسیار ابتدایی از جمله دمپایی، جا رختی، جا حوله ای حمام موجود نبود صبحانه بسیار بی کیفیت و بدون تنوع بود رفتار کارکنان نسبتا خوب بود در کل مسافرخانه بود نه هتل ۳ ستاره

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.