هتل افشار مشهد

2.2 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل افشار مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,416,000 17%
قیمت 1 شب 1,180,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,124,000 17%
قیمت 1 شب 1,770,000 تومان
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,832,000 17%
قیمت 1 شب 2,360,000 تومان
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
3,540,000 17%
قیمت 1 شب 2,950,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5، کوچه چهنو 1
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
7 دقیقه
583 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
56 دقیقه
4665 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
44 دقیقه
3649 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2047 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
44 دقیقه
3653 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل افشار مشهد یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم است که شما عزیزان با پیاده روی چند دقیقه ای از این هتل به حرم مطهر خواهید رسید. کیفیت بالای هتل افشار مشهد علاوه بر موقعیت مکانی آن سبب شده تا نظر زائرین بسیاری به سمت این هتل جلب شود. شما نیز می توانید با قرار دادن این هتل در لیست انتخاب های خود، سفری مقرون به صرفه و خاطره انگیز را سپری نمایید.

اتاق های مجهز و شیک در هتل افشار مشهد

هتل افشار مشهد 20 واحد آپارتمانی دارد که در 4 طبقه گنجانده شده است. از امکانات داخل اتاق های هتل افشار می توان به یخچال، سیستم تهویه مطبوع، اجاق گاز، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی و .... را نام برد. طراحی اتاق های این هتل نیز با قرار گیری دکوراسیونی شیک، می توانند اقامتی لوکس را به شما عزیزان هدیه دهند. 

رستوران هتل افشار مشهد واقع در طبقه همکف

رستوران هتل شیک افشار مشهد در طبقه همکف قرار دارد که 40 نفر میهمان مقیم در این هتل را در خود جای می دهد. کیفیت غذایی این رستوران به نسبت بالا بوده که با منوی متنوع، پذیرای شما عزیزان در هتل می باشد. شما می توانید با مراجع به رستوران هتل و رزرو اتاق به صورت فولبرد، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

لابی و دیگر امکانات در هتل افشار مشهد

در لابی هتل زیبای افشار مشهد هم یک تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آسانسور و ... نیز وجود دارد. این هتل 1 ستاره با امکانات مناسبی که دارد محلی برای اقامت ارزان در مشهد می باشد. تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، کافی شاپ و ... از جمله امکانات در این هتل به شمار می روند. 
 

فاصله هتل افشار مشهد تا حرم چقدر است؟

اگر به دنبال هتلی با کمترین فاصله به حرم مطهر رضوی می باشد، هتل افشار مشهد پیشنهادی مناسب برای شما است. زیرا این هتل به صورت پیاده تنها 4 دقیقه با بارگا امام هشتم (ع) فاصله دارد.

دلایل رزرو هتل افشار مشهد چیست؟

هتل افشار مشهد هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر کیفیت به صورت ایده آل در نظر گرفته شده است که به همین دلیل انتخاب این هتل در تور مشهد، می تواند یکی از بهترین انتخاب های ارزان قیمت برای اقامت در طول سفر به حساب آید.

هر شب اقامت در هتل افشار مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل افشار مشهد واحد های اقامتی خود را با نرخ 180 هزار تومان تا 450 هزار تومان در اختیار زائرین و مسافران عزیز قرار می دهد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل افشار مشهد وجود دارد؟

اگر قصد دارید در هتل افشار مشهد واحد های اقامتی با امکانات کامل تر را مورد انتخاب قرار دهید، می توانید سوئیت های این هتل مشهد را رزرو کنید. زیرا در این هتل اتاقی به عنوان لوکس وجود ندارد.

هتل افشار مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل افشار مشهد تمامی خدمات و امکانات مورد نیاز مهمانان برای رفاه کامل را به آن ها ارائه می دهد. ضمن اینکه اتاق ها و سوئیت های هتل نیز به صورت فولبرد همراه با خدمات صبحانه، ناهار و شام به در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت.

آدرس هتل افشار مشهد کجاست؟

هتل افشار مشهد دارای موقعیت مکانی در خیابان امام رضا می باشد که آدرس دقیق و راحت این هتل، یکی از مزیت های عالی آن محسوب می شود. برای دسترسی به هتل افشار مشهد به خیابان امام رضای 5، کوچه چهنو، چنو 1 مراجعه نمایید.

هتل افشار مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

آن دسته از مهمانان هتل افشار مشهد که در زمان محدود به شهر مشهد سفر کرده اند و فرصت بازدید از اماکن دیدنی شهر را ندارند، می توانند با کمی پیاده روی پس از زیارت از اماکن تاریخی در اطراف حرم مانند مسجد 72 تن، حمام مهدی قیل بیگ، بازار سرشور، بازار رضا و .... دیدن نمایند.

هتل افشار مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر موضوع قیمت در انتخاب هتل برای شما اهمیت بالایی دارد، می توانید پیش از رزرو هتل افشار مشهد ابتدا این هتل را با هتلی قیمت ارزان تر مانند هتل شمس مشهد و یا با هتل دیبا مشهد با کمی هزینه بالا تر مورد مقایسه قرار دهید. اینگونه می توانید اقامتی مطابق با شرایط و سلیقه خود را سپری نمایید.

قوانین هتل افشار مشهد چیست؟

هتل زیبای افشار مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل افشار مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 1از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.2 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/27
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

فضای سرویس بهداشتی بسیار نامناسب بود و حتی تمیزی اتاقها بسیار ضعیف بود و حتی به پذیرش انتقاد کردیم با لحن تمسخرآمیز برخورد کردند.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.