هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

3.6 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان تعطیلات مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
دید حرم
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان اندرزگو 15
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
11 دقیقه
954 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
56 دقیقه
4686 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
42 دقیقه
3522 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2068 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3523 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد که در نزدیکی حرم قرار گرفته در سال 1385 تاسیس شده است. مدیریت هتل جهت ارتقاء خدمات هتلداری و بهبود کیفیت در سال 1397 بازسازی کاملی را انجام داد. این هتل دارای 6 طبقه ساختمانی است که 27 واحد در این طبقات پراکنده شده‌اند.

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد و اتاق ها

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد به دلیل نوساز بودن باعث شده تا علاقمندان خاص خودش را داشته باشد. لابی هتل دارای امکانات رفاهی مطلوبی است که میهمانان در بدو ورود آرامشی کامل را دریافت خواهند کرد. جهت ورود به حرم مطهر باید از درب باب الجواد و صحن جامع داخل شوید.

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد 27 واحد خود را که شامل اتاق‌های 2 تخته و 3 تخته و آپارتمان‌های 1 خوابه و 2 خوابه می‌شوند را با طراحی زیبایی آراسته کرده است. یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام، دمپایی، ملزومات بهداشتی، کولرگازی، شوفاژ، مبل و ... از جمله امکانات موجود در داخل اتاق‌ها هستند.

امکانات هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد از امکانات خوبی مانند: کافی‌شاپ (محیطی دنج و آرام برای رفع خستگی)، رستوران (سرو غذاهای خوش طعم ایرانی در یک محیط تمیز)، صندوق امانات، اینترنت، پارکینگ، خدمات باربری، نمازخانه، خدمات خانه داری و... برخوردار می‌باشد. از اماکن دیدنی نزدیک به این هتل مشهد می‌توان به حمام مهدی قلی بیگ، بازار فرش فروش‌ها، باغ ملی و ... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان تعطیلات مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله ی هتل آپارتمان تعطیلات مشهد تا حرم مطهر به 10 دقیقه پیاده روی می رسد که همین امر موجب شده تا یکی از محبوب ترین هتل های مشهد نزد زائران باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان تعطیلات مشهد چیست؟

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد به این دلیل رزرو می شود که هم دسترسی خوبی به حرم مطهر دارد هم از نظر قیمت بسیار منصفانه است. خدمات دهی مطلوب و کیفیت مناسب این هتل آپارتمان از دیگر دلایل رزرو این هتل آپارتمان نزد افرادی است که قیمت تور مشهد برای آن ها حائز اهمیت است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان تعطیلات مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هر شب اقامت در هتل آپارتمان تعطیلات برای شما هزینه ی سنگینی در بر نخواهد داشت زیرا این هتل از شبی 220 هزار تومان تا 660 هزار تومان هزینه دریافت می کند که این نرخ ها در زمان های پیک و غیر پیک تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان تعطیلات وجود دارد؟

در هتل آپارتمان تعطیلات مشهد به دنبال اتاق لوکس نباشید؛ چون هیچ اتاقی به این عنوان وجود ندارد و شما می توانید برای رفع نیاز خود، اتاق هتل های 5 ستاره را رزرو کنید.

هتل آپارتمان تعطیلات چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد با توجه به لول خود امکانات بسیار معقولی دارد که رضایت نسبی مسافران را در بر داشته است. رستوران، نمازخانه، اینترنت رایگان، صندوق امانات و ... از جمله امکاناتی هستند که در این هتل آپارتمان وجود دارند.

آدرس هتل آپارتمان تعطیلات مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد در خیابان اندرزگو، اندرزگو 15 واقع می باشد که دسترسی راحتی به باب الجواد و صحن جامع رضوی دارد.

هتل آپارتمان تعطیلات به چه اماکنی نزدیک است؟

مسجد هفتاد و دو تن، حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و ... از جمله اماکن نزیدک به هتل آپارتمان تعطیلات در شهر مشهد هستند.

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد با این که از امکانات بسیار بالایی برخوردار نیست، اما با هتل هایی همچون هتل آپارتمان آوین مشهد و هتل آپارتمان پارمین مشهد برابری می کند. هتل آپارتمان های ذکر شده از نظر کیفیت و قیمت مشابه یکدیگر هستند.

قوانین هتل آپارتمان تعطیلات چیست؟

هتل آپارتمان تعطیلات در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان تعطیلات مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 3.6از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/8/4
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

امکانات هتل ستره داررانداشت آب معدنی دراتاق ها نداشت حوله نداشت غذای شبش شنیسل شون ناگت پهن شده بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

متاسفانه هتل تعطیلات هماهنگی لازمروبرای ترانسفرانجام نداده بودن ومجبورشدم خودم تاکسی بگیرم تاهتل،واینکه به جای اتاق دابل اتاق تویین دادن چون من بچه کوچیک داشتم این یه معضل بود به خاطرهمین ازپرسنل خواستم اتاقمو عوض کنن که گفتن اتاق خالی دیگه نداریم ومن تخت هارو به هم چسبوندم ومشکلمو خودم حل کردم،ولی صبحانه هتل بدنبود،موقعیت مکانی هتل هم نزدیک به دریا ومراکزخریدبود،ازبرخوردکارشناس رزرمون هم رضایت کافی داشتیم.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

راضی نبودم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تعطیلات مشهد از همه نظر عالی بود و در طول اقامت مشکلی نداشتیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل تعطیلات مشهد از همه نظر خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.