هتل آپارتمان ریحانه مشهد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ریحانه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,220,000 60%
قیمت 1 شب 900,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
1,620,000 17%
قیمت 1 شب 1,350,000 تومان
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
2,160,000 17%
قیمت 1 شب 1,800,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
تازه تاسیس
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5، چهنو 3
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
8 دقیقه
672 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
57 دقیقه
4754 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3494 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
26 دقیقه
2137 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3498 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ریحانه مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خوب و با کیفیت در مشهد می‌باشد. این هتل آپارتمان مشهد در واپسین روزهای سال 97 افتتاح گشت تا آغوش خود را برای پذیرایی از زائران باز کند. این هتل آپارتمان مشهد در نزدیکی حرم مطهر حضرت رضا، باب الرضا و صحن جامع رضوی قرار گرفته است.

هتل آپارتمان ریحانه مشهد لابی بسیار شیک و زیبایی دارد که زائران را د رهمان ابتدای ورود از انتخاب خود راضی خواهد کرد. شما با رزرو هتل آپارتمان ریحانه مشهد و انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت خود در شهر مقدس مشهد می توانید نهایت آرامش و آسایش را کسب کنید و از استراحتی دلنشین نهایت بهره را ببرید. 

چه امکاناتی در اتاق های هتل آپارتمان ریحانه مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان ریحانه در مشهد دارای اتاق‌هایی استاندارد و تمیز است که با سیستم تهویه هوا، یخچال، لوازم بهداشتی شخصی، یخچال، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و .... مجهز شده است. اتاق های هتل شامل 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می‌شوند و مطابق با تعداد نفرات زائرین عزیز در اختیار آنان قرار می گیرند. 

غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع در هتل آپارتمان ریحانه مشهد

هتل آپارتمان زیبای ریحانه مشهد رستوران شیک و مجهزی دارد که لذیذ ترین غذاهای ایرانی را برای میهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ این هتل آپارتمان مشهد نیز برای رفع خستگی روزانه، بهترین مکان برای استراحت و صرف نوشیدنی های متنوع می‌باشد. لازم به ذکر است منوی غذایی هتل انتخابی و صبحانه آن بوفه سلف سرویس است.

امکانات موجود در هتل آپارتمان ریحانه مشهد

هتل آپارتمان محبوب ریحانه مشهد دارای امکانات بسیار خوبی همچون: نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، صندوق امانات و ... است. آدرس این هتل مشهد در خیابان امام رضا 5، کوچه چهنو، چهنو 3 واقع می‌باشد. با اقامت در این هتل مشهد سفری ارزان و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.
 

فاصله هتل آپارتمان ریحانه مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان ریحانه مشهد با توجه به قرار گیری در یکی از کوچه های امام رضای 5، حدود 10 دقیقه به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان ریحانه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان ریحانه مشهد هتلی با کیفیت است که مزیت هایی همچون نزدیکی به حرم مطهر رضوی و امکانات مجهز را دارا می باشد. از این رو گردشگران و زائرین بسیاری همواره این هتل را مورد توجه و رزرو برای تور مشهد قرار می دهند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان ریحانه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در هتل آپارتمان ریحانه مشهد هزینه ای بالغ بر 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان را می طلبد که این رنج قیمت با توجه به کیفیت این هتل آپارتمان مشهد، کاملا مقرون به صرفه و عالی است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان ریحانه مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان ریحانه مشهد اتاق ها و واحد های اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب و کامل می باشند. اما با توجه به فاقد بودن امکانات ویژ در این اتاق ها، می توان گفت هتل دارای اتاق لوکس نیست و امکان ارائه چنین واحد اقامتی را به مهمانان ندارد.

هتل آپارتمان ریحانه مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

رزرو اتاق در هتل آپارتمان ریحانه مشهد به همراه صبحانه، ناهار و شام می باشد که به بهترین کیفیت در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرند. همچنین پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امکانات و ... از دیگر امکانات این هتل محسوب می شوند.

آدرس هتل آپارتمان ریحانه مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان ریحانه مشهد در کوچه چهنو واقع در امام رضای 5 قرار گرفته است که در برای دسترسی به این هتل می بایستی تا به چهنو 3 مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان ریحانه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

پس از خارج شدن از هتل آپارتمان ریحانه مشهد می توانید در راه دسترسی به حرم مطهر رضوی، از اماکن دیدنی و تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار رضا و ... بازدید کنید.

هتل آپارتمان ریحانه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان ریحانه مشهد با هتلی مانند هتل آپارتمان مهر رضا مشهد از نظر نرخ و فاصله تا حرم یکسان است، اما اگر به دنبال هتلی با قیمت نسبتا پایین تر هستید ما هتل آپارتمان میزبان مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم.

قوانین هتل آپارتمان ریحانه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای ریحانه مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان ریحانه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپارتمان خوبیه نسبتا هم جدیده .نزدیک به حرم هم هست

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.