هتل آپارتمان شبستان مشهد

4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان شبستان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه شش تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، چهارراه دانش، شهید حنایی ۷
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
14 دقیقه
1163 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
63 دقیقه
5245 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
47 دقیقه
3949 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
32 دقیقه
2628 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
46 دقیقه
3839 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان شبستان مشهد یکی از قیمت مناسب ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است که در خیابان امام رضا، خیابان دانش، شهید حنایی 7 واقع می باشد. این هتل آپارتمان مشهد فاصله‌ی اندکی تا بازار رضا دارد که از سوغاتی ترین بازارهای مشهد به شمار می‌رود.

هتل آپارتمان شبستان مشهد با کادری مجرب و متعهد آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی می‌باشد. لابی هتل برای رفاه میهمانان دارای امکانات مناسبی است که زائران بتوانند در بدو ورود مشغول استراحت شوند. لازم به ذکر است هتل ذکر شده اکنون در حال بازسازی می‌باشد.

سرو غذاهای لذیذ در هتل آپارتمان شبستان مشهد

هتل آپارتمان جذاب شبستان مشهد از نظر تمیزی و نظافت عالی بوده و از جمله هتل آپارتمان‌های با کیفیت در مشهد محسوب می‌شود. با سرو غذا در رستوران این هتل آپارتمان مشهد شما با کیفیت بسیار خوبی از غذاها مواجه می‌شوید که در سفرهای بعدی خود هم این هتل آپارتمان مشهد را انتخاب می‌کنید. منوی غذای هتل آپارتمان مذکور انتخابی و صبحانه بوفه سلف سرویس ارائه می‌شود.

ویژگی های موقعیت مکانی و امکانات هتل آپارتمان شبستان مشهد

هتل آپارتمان زیبای شبستان مشهد دارای پارکینگ، نمازخانه و صندوق امانات می باشد. با انتخاب این هتل مشهد باب الرضا درب ورودی به حرم مطهر و اولین صحنی که در آن پا خواهید گذاشت جامع رضوی است. پارک میرزا کوچک خان مشهد و مجتمع‌های تجاری 17 شهریور از جمله اماکن نزدیک به این هتل هستند.

اتاق هایی با طراحی چوبی و شیک در هتل آپارتمان شبستان مشهد

هتل شبستان مشهد در 4 طبقه ساختمانی حدود 20 واحد اقامتی با فضایی جادار و طراحی زیبا برگرفته از چوب را ایجاد کرده که بهترین پیشنهاد برای اقامت شما عزیزان خواهند بود. در اتاق های این هتل هچنین امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، امکان پخت و پز، سرویس بهداشتی و ..... وجود دارند. 
 

فاصله هتل آپارتمان شبستان مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانان هتل آپارتمان شبستان مشهد در صورت امکان پیاده روی می توانند با مدت زمان 12 تا 15 دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی پیاده کنند. در غیر این صورت تاکسی سرویس های موجود شما را تا بارگاه امام هشتم (ع) از این هتل راهنمایی خواهند کرد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان شبستان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان شبستان مشهد مناسب برای آن دسته از زائرینی می باشد که به صورت خانوادگی به زیارت از حرم مطهر رزرو تور مشهد را انجام داده اند. زیرا این هتل دارای اتاق هایی با ظرفیتی بالا و امکانات مناسب می باشد. البته موقعیت مکانی هتل نیز دیگر دلیل برای جذب گردشگران محسوب می شود.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان شبستان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان شبستان مشهد قیمت اتاق های خود را بر اساس امکانات و ظرفیت آن ها در نظر گرفته است که به نسبت قیمت هایی منصفانه بوده و چندان تمایزی با یکدیگر ندارند. ارزان ترین واحد اقامتی هتل با نرخ 525 هزار تومان و گران ترین واحد اقامتی با نرخ 785 هزار تومان ارائه می شوند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان شبستان مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان شبستان مشهد به طور کلی دو نوع واحد اقامتی ایجاد شده که در این بین، عنوان لوکس در نظر نگرفته شده و امکان رزرو این چنین اتاق در هتل وجود ندارد.

هتل آپارتمان شبستان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

اگر هتل آپارتمان شبستان مشهد را در بین دیگر هتل های مشهد مورد انتخاب قرار داده اید، می توانید از نظر امکانات و خدمات دهی خیالی آسوده داشته باشید. پرسنل مجرب هتل به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان قرار دارند و امکانات هتل در اختیار شما خواهند گذاشت.

آدرس هتل آپارتمان شبستان مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، چهار راه دانش، شهید حنایی 7، آدرس دقیق و جامع هتل آپارتمان شبستان مشهد است که برای یافت آن با اتلاف وقت و یا سردرگمی مواجه نخواهید شد.

هتل آپارتمان شبستان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

با اقامت در هتل آپارتمان شبستان مشهد می توانید علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، از اماکن دیدنی مانند مسجد 72 تن، حمام مهدی قلی بیگ دیدن کنید و یا خرید سوغاتی های خود را از بازار های قدیمی سرشور و بازار رضا در نزدیکی هتل انجام دهید.

هتل آپارتمان شبستان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر به دنبال هتلی با تنوع اتاق و نرخ پایین هستید می توانید جایگزین هتل آپارتمان شبستان مشهد، هتل هایی با کیفیت مشابه مانند هتل آپارتمان حکیم مشهد و هتل آپارتمان طباطبایی مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان شبستان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای شبستان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان شبستان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپرتمان خوبی بوده ولی الان دیگه خیلی قدیمیف

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.