هتل آپارتمان حکیم مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان حکیم مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۲، کوچه شهید حسنی، پلاک ۱۰
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
6 دقیقه
463 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
55 دقیقه
4545 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4093 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1927 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
48 دقیقه
3983 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان حکیم مشهد در خیابان امام رضا 2، کوچه حسنی، پلاک 10 قرار دارد. این هتل آپارتمان مشهد با کیفیت مطلوب و مناسب خود توانسته است رضایت گردشگران و زائران را به خوبی سمت خود جلب کند. هتل حکیم در سال 1382 افتتاح شده و جهت ارائه خدمات بهتر در سال 1393 موردبازسازی کامل قرار گرفته است.

هتل آپارتمان حکیم مشهد یکی از معمولی ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. کارکنان این هتل آپارتمان مشهد با رویی گشاده به میهمانان خوش آمد گویی می‌کنند. با اقامت در این هتل مشهد درب ورودی باب الرضا و صحن جامع رضوی در مقابل شما خواهد بود.

اتاق هایی مجهز در هتل آپارتمان حکیم مشهد 

هتل آپارتمان زیبای حکیم مشهد با اتاق هایی زیبا و مجهز اقامتی راحت و بی دغدغه را برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد. در اتاق های این هتل امکان پخت و پز در کنار امکاناتی دیگر مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی، اینترنت در اتاق، مبلمان راحتی و .... ایجاد شده اند.

رستوران با میز و صندلی های چوبی در هتل آپارتمان حکیم مشهد

هتل آپارتمان با کیفیت حکیم مشهد دارای رستوران با انواع غذاهای ایرانی و منوی انتخابی می باشد که بهترین مکان بریا صف غذا در وعده های مختلف برای مهمانان مقیم در این هتل خواهد بود. میز و صندلی های چوبی در رستوران این هتل به همراه فضای جادار، نمایی زیبا به آن بخشیده است که در کنار غذاهای با کیفیت قطعا رضایت شما را جلب می کند. 

امکانات ایجاد شده در هتل آپارتمان حکیم مشهد 

در هتل آپارتمان محبوب حکیم مشهد امکاناتی مانند لابی مجهزف تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ و .. وجود دارند. شما می توانید با انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت در شهر مقدس مشهد، اقامتی خاطر انگیز بدون بروز هیچگونه مشکلی را سپری کنید. 
 

فاصله هتل آپارتمان حکیم مشهد تا حرم چقدر است؟

یکی از مهم ترین مزیت های هتل آپارتمان حکیم مشهد فاصله بسیار کم این هتل با حرم مطهر رضوی می باشد که امکان دسترسی به صورت پیاده در مدت زمان 5 دقیقه را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان حکیم مشهد چیست؟

هتل حکیم مشهد یک هتل کاملا معمولی است که جزء هتل آپارتمان های مشهد با قیمت ارزان به شمار می رود. از این رو انتخاب این هتل می تواند تاثیر بسزایی بر قیمت تور مشهد داشته باشد و اغلب نیز به دلیل هزینه پایین مورد رزرو قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان حکیم مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در اتاق های هتل آپارتمان حکیم مشهد نیاز به پرداخت هزینه های بالا نیست؛ شما می توانید تنها با 166 هزار تومان تا 225 هزار تومان نرخ، با توجه به ظرفیت و زمان اقامت خود در این هتل اقامت داشته باشید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان حکیم مشهد وجود دارد؟

در بین اتاق ها و واحد های اقامتی هتل آپارتمان حکیم مشهد اتاقی به عنوان لوکس دیده نمی شود که این امر با توجه به لِول هتل دور از انتظار نیست.

هتل آپارتمان حکیم مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان حکیم مشهد در فضای خود امکانات و خدماتی در خور یک هتل آپارتمان با کیفیت معمولی را ایجاد کرده و انتظارات مهمانان در این هتل را بر طرف می کند، شما می توایند در لابی مجهز این هتل به لحظاتی انتظار و یا رفع خستگی طول راه بپزدازید و از خدمات هتل بهره مند شوید.

آدرس هتل آپارتمان حکیم مشهد کجاست؟

آدرس دقیق هتل آپارتمان حکیم مشهد در خیابان امام رضا، امام رضای 2، کوچه شهید حسنی قرار دارد که پس از ورود به این کوچه کافی است تا به پلاک 10 مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان حکیم مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان حکیم مشهد از نظر موقعیت مکانی با اماکنی مانند حمام مهدی قلی بیگ و مسجد 72 تن بسیار نزدیک می باشد که شما می توانید در صورت تمایل در مواقع اوقات فراغت با کمی پیاده روی از این اماکن بازدید کنید. همچنین بازار های قدیمی سرشور و بازار رضا در فاصله کم از هتل بهترین فرصت برای خرید سوغاتی خواهند بود.

هتل آپارتمان حکیم مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل حکیم مشهد به نسبت قیمت خود هتلی ایده آل می باشد که می تواند رضایت را در طول اقامت به دست آورد. با این حال هتلی با کیفیت بالا و نرخ پایین مانند هتل آپارتمان طاها مشهد پیشنهادی مناسب تر برای شما خواهد. اگر موقعیت مکانی هتل و نزدیکی به حرم برای شما چندان اهمیتی ندارد، هتل آپارتمان رهپویان مشهد دیگر انتخاب مناسب برای اقامت به شمار می رود.

قوانین هتل آپارتمان حکیم مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای حکیم مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان حکیم مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

ارامش فوق العاده ای داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.