هتل آپارتمان سبحان مشهد

3.1 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان سبحان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
مینی بار
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا،امام رضا ۱۵، تقاطع اول سمت چپ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
16 دقیقه
1336 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
65 دقیقه
5418 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
45 دقیقه
3736 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
34 دقیقه
2801 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
44 دقیقه
3626 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان سبحان مشهد در خیابان امام رضا واقع شده که به باب الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر، منتهی می شود. این هتل در سال 1387 افتتاح شده و جهت ارتقاء بهتر خدمات در سال 1393 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل مشهد فاصله‌ی اندکی با ایستگاه مترو، بی آر تی و بازارها دارد.

هتل آپارتمان سبحان مشهد دارای 4 طبقه ساختمانی و 30 اتاق است که در این طبقات پراکنده شده‌اند. هتل مذکور اتاق‌های دلباز و نسبتاً بزرگی دارد که هر چند به زیبایی بسیاری از هتل‌های لوکس و مدرن نیست اما با توجه به موقعیت مکانی خوب و خدمات معقول، از مقرون به صرفه ترین هتل‌ها در مشهد می‌باشد.

اتاق‌ها و رستوران هتل سبحان مشهد

هتل آپارتمان سبحان مشهد 30 اتاق دارد که شامل واحد‌های آپارتمانی 1 خوابه، سوئیت‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می‌شود. در داخل این واحدهای آپارتمانی، امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، سیستم تهویه مطبوع، کولرگازی، یخچال، تخت، مبل، حمام، پتو، آینه دراور و ... موجود می‌باشد. لازم به ذکر است چشم انداز اتاق‌ها رو به خیابان بوده و پنجره‌ها دوجداره هستند.

هتل آپارتمان سبحان مشهد رستورانی دارد که از نظر کیفیت غذایی معمولی بوده و غذاهای خود را به‌صورت منو انتخابی ارائه می‌دهد. طبق نظرسنجی‌های انجام شده رستوران این هتل کیفیت متوسط رو به پایین را گرفته است. متاسفانه هتل فاقد کافی شاپ بوده و میهمانان می‌توانند برای رفع نیاز خود به کافی‌شاپ‌های مجاور هتل مراجعه کنند.

هتل سبحان مشهد چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

هتل آپارتمان سبحان مشهد خدماتی شامل مینی‌بار، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... را ارائه می‌دهد. از این هتل آپارتمان معمولی در مشهد، توقع بیشتری نمی‌رود زیرا قیمتی بسیار ارزان دارد. اما جهت اقامت شبانه در مشهد می‌توان این هتل را انتخاب کرد.

نظرات در مورد هتل آپارتمان معمولی سبحان

طبق نظرسنجی‌های انجام شده دریافتیم این هتل مشهد سطح کیفی خوبی نداشته و نظرات میهمانان نیز گواه بر این مسئله است. اما از نظر هزینه بسیار ارزان بوده و برای اقامتی کوتاه مدت، گزینه خوبی می‌باشد. آدرس هتل مذکور خیابان امام رضا، تقاطع اول سمت چپ است.

فاصله هتل آپارتمان سبحان مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان سبحان مشهد تا مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) بیش از 14 دقیقه پیاده روی راه وجود دارد که مسلما در زمان رزرو هتل مشهد، در نظر گردشگران برای انتخاب چنین اقامتگاهی تاثیر خواهد داشت.

دلایل رزرو هتل آپارتمان سبحان مشهد چیست؟

تنها مزیتی که می توان برای هتل سبحان مشهد نام برد، قیمت ارزان آن می باشد که سبب جلب توجه گردشگران تور مشهد از اصفهان به سمت این هتل آپارتمان شده است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان سبحان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامتی بسیار ارزان را با رزرو هتل آپارتمان سبحان شهر بهشت تجربه کنید که از شبی 180 هزار تومان تا 400 هزار تومان قیمت دارد. البته این قیمت ها در ایام مختلف دچار تغییرات می شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان سبحان وجود دارد؟

به هیچ وجه اتاقی لوکس را در هتل آپارتمان سبحان شهر مشهد پیدا نخواهید کرد. زیرا این هتل تنها یک آپارتمان 1 خوابه 5 تخته دارد که لوکس نیست و برای اقامت های خانوادگی مناسب می باشد.

هتل آپارتمان سبحان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدماتی که در هتل آپارتمان سبحان مشهد وجود دارد می توان به مینی بار، رستوران، صندوق امانات، مینی بار و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان سبحان مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، امام رضا 15، تقاطع اول سمت چپ آدرس هتل آپارتمان سبحان مشهد می باشد که به نسبت از حرم مطهر دور می باشد.

هتل آپارتمان سبحان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان سبحان مشهد به باغ خونی مشهد، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، بازارهای 17 شهریور، سراهای سنتی 17 شهریور و بیمارستان امدادی دسترسی دارد.

هتل آپارتمان سبحان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان سبحان مشهد شما را راضی نمی کند، می توانید به رزرو هتل آپارتمان ایلیا مشهد بپردازید. البته گزینه دیگر برای اقامتی با کیفیت تر هتل آپارتمان آبی مشهد می باشد.

قوانین هتل آپارتمان سبحان چیست؟

هتل آپارتمان زیبای سبحان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان سبحان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نسب قیمت کیفیت خوبی داشت

2 از 5 خدمات هتل بد بود

بسیار کثیف و غیر بهداشتی، مو توی دستشویی و اتاق ها پر بود، صابون مایع و دستمال های کاغذی تاریخ انقضا گذشته بود، دیوار ها بسیار چرک. باورم نمیشه چنین جای کثیفی مکانی برای اقامت مسافران وجود داشته باشه...مفت هم دادند نروید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.