هتل آپارتمان پاویون مشهد

2.7 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان پاویون مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو نفره
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوییت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو خوابه شش تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سالن همایش
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 8، نبش چهارراه سوم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
11 دقیقه
881 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
4963 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3927 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2345 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3818 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان پاویون مشهد در خیابان امام رضا 8 بعد از چهار راه دوم قرار گرفته است. این هتل آپارتمان مشهد با 8 طبقه ساختمان و 25 اتاق در یکی از بهترین نقاط مرکزی مشهد قرار دارد. این هتل آپارتمان با امکانات رفاهی خوب، پذیرای گردشگران گرامی می‌باشد. فاصله‌ هتل پاویون مشهد تا حرم امام رضا، باب الجواد و صحن جامع رضوی 5 دقیقه با خودرو است.

هتل آپارتمان پاویون مشهد در سال 1388 ساخته شده و در سال 1396 موردبازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای لابی زیبا و دنجی است که با امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و ... آراسته شده است. با اقامت در این هتل مشهد سفری ارزان را تجربه خواهید کرد.

اتاق‌های هتل آپارتمان پاویون مشهد

هتل آپارتمان پاویون مشهد دارای 25 اتاق است که به امکانات رفاهی خوبی مانند رخت آویز، روم سرویس، دراور، لوازم بهداشتی، تخت‌های استاندارد، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... مجهز می باشند. دسته بندی اتاق های هتل شامل 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان‌های 1 خوابه و 2 خوابه می‌شود.

رستوران و کافی شاپ هتل پاویون مشهد

هتل آپارتمان پاویون مشهد دارای رستورانی زیبا است که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مناسب به میهمانان خود ارائه می‌دهد. سرو غذا در این رستوران به صورت منوی انتخابی بوده و میهمانان باید غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. پرسنل رستوران رفتاری حرفه‌ای با میهمانان داشته و همین امر باعث رضایت میهمانان می‌شود.

هتل آپارتمان پاویون مشهد کافی‌شاپ خود را بسیار زیبا و مدرن طراحی کرده تا مکانی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت میهمانان باشد. در منوی این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، آیس پک‌های خوشمزه، دسرها و ... وجود دارد. جهت رزرو میز در رستوران یا کافی‌شاپ با شماره تلفن هتل تماس بگیرید.

هتل پاویون مشهد چند ستاره است؟

هتل آپارتمان پاویون مشهد ستاره ندارد اما در درجه بندی این واحدهای اقامتی، رتبه هتل آپارتمان خوب را کسب کرده است. این هتل با ارائه خدماتی نظیر اتاق چمدان، رمپ معلولین، سالن همایش، اینترنت رایگان و ... توانسته است نظرات میهمانان را به خوبی جلب کند.

فاصله هتل آپارتمان پاویون مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان پاویون مشهد تا حرم مطهر بیش از 4 دقیقه می باشد که موجب شده نزد گردشگران تور مشهد با قطار بسیار محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان پاویون مشهد چیست؟

نزدیکی به حرم مطهر، ارائه خدماتی مطلوب، قیمتی بسیار مناسب و ... از دلایل اصلی رزرو هتل آپارتمان پاویون مشهد است. ضمناً این هتل آپارتمان مشهد در میان گردشگران پر طرفدار است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان پاویون مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

160 هزار تومان تا 480 هزار تومان قیمت هر شب اقامت در هتل آپارتمان پاویون شهر بهشت است که با توجه به خدمات این هتل مشهد، معقول می باشد. هرچند این قیمت ها در زمان های مختلف دچار تغییراتی خواهد شد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان پاویون وجود دارد؟

در هتل آپارتمان پاویون شهر مشهد متاسفانه اتاقی به نام لوکس و ویژه وجود ندارد که این امر شاید برای برخی از گردشگران ناخوشایند باشد. توصیه ما به این دسته از عزیزان رزرو هتل های 5 ستاره مشهد البته با قیمت هایی بالا می باشد.

هتل آپارتمان پاویون چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از خدمات و امکانات هتل آپارتمان پاویون می توان به خدمات ویژه معلولین، سالن همایش، گشت درون شهری و برون شهری، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ؛ نمازخانه، خدمات خشک شویی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان پاویون مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان پاویون شهر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 8، نبش چهارراه سوم قرار گرفته و به مکان های بسیاری دسترسی دارد.

هتل آپارتمان پاویون به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان پاویون به بازارهایی نظیر بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت نزدیک بوده که پارک میرزاکوچک خان نیز در فاصله ی کمی از آن قرار گرفته است.

هتل آپارتمان پاویون مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

مسلماً هتل آپارتمان پاویون مشهد از نظر امکانات بسیار مکفی است، اما شاید برخی از افراد ترجیح دهند در هتل های لوکس تر مانند هتل آپارتمان آرمان اقامت گزینند. اما از دیگر پیشنهاد های ما به شما برای اقامتی ارزان، هتل آپارتمان فرات مشهد و هتل آپارتمان راسپینا مشهد می باشد.

قوانین هتل آپارتمان پاویون چیست؟

هتل آپارتمان زیبای پاویون در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان پاویون مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 1.7از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 2.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.7 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

بسیار هتل ضعیف و از هر لحاظ بیکیفیت بود لحظه ای که رسیدیم پذیرش خودشون غذای ظهر رو انتخاب کرده بودن با اینکه هنوزم وقت ناهار تموم نشده بود دوم اینکه اتاقی که رزرو کرده بودیم رو خودشون بدون اجازه تغییر داده بودن که پنجرش روبه خیابامون بود و صدای ساخت و ساز بیرون آرامشو از آدم میگرفت غذاشون فوقالعاده بی کیفت بود و اصلا حق انتخاب نوشیدنی هم نداشتیم که خواستیم نوشابه رو با دوغ عوض کنیم گفتن که امروز فقط نوشابه داریم غذایی که انتخاب کرده بودیم رو تماس گرفتن به حکم خودشون عوض کردن اتاقا خیلی گرم بود و نمیشد سرمایشی و گرمایش اتاقارو کنترل کرد اطلاع دادیم گفتمگن پنجره رو باز کنین درا و شیر آب خراب بود اطلاع دادیم درستش نکردن و برخورد کارکنانش هم خوب نبود اصلا پیشنهاد نمیکنم چون دفتر هواپیمایی خودمون انتخاب کردیم و تا حالا اون هتل نبودیم استفاده کردیم وگرنه هیچوقت پولمو دور نمیریزم و برم اونجا دوباره

تاریخ ورود : 1400/8/13
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

انتخاب گزینه ضعیف بنده در برخی موارد، من باب دریافت خسارت به ناحق و خارج از عرف بازار به ازای شکسته‌شدن سردوش حمام بنا به ضربه‌دیدگی قبلی توسط میهمانان قبلی و بدشانسی بنده و تعیین خسارت سه‌برابری نرخ بازار توسط کارشناس مربوطه اقای شهسواری در هنگام تحویل هتل میباشد. البته صداقت بنده نیز بی‌ناثیر در این راستا نبوده و بنده برای خودم متاسفم که باید به این نتیجه برسم که لااقل در شهر زیارتی و مقدس مشهد که پایتخت مذهب و ایمان ملت ایران محسوب میشود، نباید روراست بود و باید مانند بعضی مردم این شهر نه همه، متقلب و دودره‌باز بود. سردوشی که شکست، از قبل ترک داشت و و آثار رسوب آن از لابلای ترکهای قبلی گواه این ادعای من است و بنده از ان عکس و فیلم تهیه نموده‌ام، با این حال مبلغ ۱۰۰هزار تومان بابت خسارت از اینجانب به ناحق گرفته شد، درحالیکه قیمت نو ان در بازار ۳۵ الی ۴۰هزار تومان بیشتر نبود. بنده چون وقت کافی نداشتم واز جهتی نخواستم کام خود و خانواده‌ام را بابت این بی‌انصافی تلخ نمایم، مبلغ را تماما پرداخت نمودم،ولی به هیچ عنوان بابت این اخاذی راضی نمیباشم و اقای شهسواری را فقط اسمش را از دهن مسوول پذیرش شنیدم را به خدا واگذار مینمایم. بنده از سایت پرشین‌هتل هیچ گلگی نداشته، فقط امیدوارم مسوول محترم سایت نیز در این مورد اهتمام خودشون رو مبذول فرمایند تا دیگر مشتریان سایت در این مخمسه قرار نگیرند. ممنون

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

برخورد خوبی داشتن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.