هتل آپارتمان تبسم مشهد

2.2 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان تبسم مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دوتخته دبل
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، امام رضا 3، کوچه دوم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
7 دقیقه
608 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
56 دقیقه
4690 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3603 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
25 دقیقه
2072 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3606 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان تبسم مشهد یکی از آپارتمان‌های نوساز که سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. این آپارتمان علاوه بر تازه‌ساخت بودنش به دلیل دسترسی سریع و آسان به حرم سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. آپارتمان تبسم با توجه به طراحی تمیز و مرتبی که دارد و به دلیل فاصله‌ی پنج‌دقیقه‌ای تا حرم بسیار مناسب برای کسانی است که باهدف زیارت به مشهد سفرکرده‌اند.

هتل آپارتمان تبسم مشهد و اتاق‌ها

هتل آپارتمان مشهد با ساختمانی 3 طبقه دارای 21 باب اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌ها با فضایی تمیز و شیک چیده شده‌اند. واحدهای هتل شامل سوئیت دوتخته الی پنج تخته و آپارتمان دوخوابه می‌باشد همین امر سبب شده تا میهمانان هتل متناسب ظرفیت خود دست به انتخاب بزنند به‌گونه‌ای که اقامتی توأم با آرامش داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان تبسم مشهد

هتل آپارتمان تبسم مشهد برای آسایش و رفاه میهمانان امکاناتی مانند پارکینگ (ظرفیت 10 خودرو رایگان)، رستوران (سرو انواع غذاهای خوش‌طعم و لذیذ)، لابی (ظریف 20 نفر مکانی دنج و آرام برای رفع خستگی و ملاقات دوستانه و صمیمی)، گشت نیم روزی و... را در مجموعه خود قرار داده است.

نظرات در مورد هتل آپارتمان تبسم مشهد

هتل آپارتمان تبسم مشهد را می‌توانید با مشاهده نظرات مردمی به زبان خودشان با آگاهی کامل رزرو کنید. 1. کارکنان خوب بهتر از همه خانمی که در پذیرش انجام‌وظیفه می‌نمایند. 2. اتاق‌ها تمیز و مرتب بود، منوی غذای هتل تبسم مشهد هم بد نبود.
شماره تماس هتل تبسم مشهد به گردشگران کمک می‌کند تا قبل از رزرو اتاق اطلاعات کامل و لازم را در مورد مجموعه به دست بیاورند
 
فاصله هتل آپارتمان تبسم مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان تبسم مشهد تا حرم مطهر بسیار اندک است به گونه ای که با 3 دقیقه پیاده روی به آستان امام هشتم خواهید رسید. فاصله کم این هتل مشهد سبب شده تا در زمان رزرو هتل مشهد، بسیار مورد توجه همگان باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان تبسم مشهد چیست؟

هتل آپارتمان تبسم با ارائه امکاناتی ایده آل و قیمت مناسب همواره مورد توجه گردشگران در میان تور های مشهد بوده است. ضمن این که اتاق های این هتل آپارتمان مشهد بسیار تمیز و با کیفیت هستند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان تبسم مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه ای که برای اقامت در هتل آپارتمان تبسم شهر بهشت باید بپردازید 160 هزار تومان تا 360 هزار تومان است. البته این هزینه ها در زمان های مختلف نیز تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان تبسم وجود دارد؟

هتل آپارتمان تبسم شهر مشهد متاسفانه اتاق لوکس ندارد و نمی تواند نیاز میهمانان اینچنینی را برطرف کند که توصیه ما به این عزیزان رزرو هتل های 4 ستاره مشهد مانند هتل الماس نوین مشهد و هتل الماس مشهد است.

هتل آپارتمان تبسم چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات و خدماتی که در هتل آپارتمان تبسم مشهد وجود دارد می توان به رستوران، پارکینگ؛ خدمات لاندری، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان تبسم مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، امام رضا 3، کوچه دوم آدرس هتل آپارتمان تبسم شهر مشهد است که به مکان های بسیاری هم دسترسی دارد.

هتل آپارتمان تبسم به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان تبسم به بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت دسترسی دارد ضمن این که حمام مهدی قلی بیگ، بازار فرش فروش ها، مسجد هفتاد و دو تن و ... هم در فاصله ی کمی از هتل قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان تبسم مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان تبسم مشهد چشم شما را نمی گیرد، پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان آراکس مشهد را رزرو کنید. البته از دیگر گزینه های ارزان برای اقامت نیز، هتل آپارتمان مودت مشهد می باشد.

قوانین هتل آپارتمان تبسم چیست؟

هتل آپارتمان زیبای تبسم در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان تبسم مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.2 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/12/28
1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

اصلا خوب نیست حیف اون پول که دادیم غذاهای خیلی بد نظافت صفر برخورد پرسنل صفر اول و آخرم شد

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نظافت اتاق ها ضعیف بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.