هتل آپارتمان آدینه مشهد

2.9 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آدینه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان نواب صفوی، خیابان نواب 9، کوچه عسکریه 1
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
9 دقیقه
756 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
49 دقیقه
4085 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
55 دقیقه
4559 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
18 دقیقه
1468 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
55 دقیقه
4560 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان آدینه مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خوب مشهد است که فاصله ی اندکی با حرم مطهر رضوی، بست نواب صفوی و صحن کوثر دارد. این هتل آپارتمان در سال 1394 احداث شده و دارای امکانات بسیار مطلوبی بوده که طبق نظرات میهمانان راضی کننده بوده است.

هتل آپارتمان آدینه مشهد دارای 8 طبقه ساختمانی است که 21 سوئیت زیبا در این طبقات جای گرفته‌اند. در بدو ورود به لابی هتل با روی گشاده مسئول پذیرش مواجه خواهید شد که شما را به نحو احسن سمت سوئیت راهنمایی می‌کند. تلویزیون صفحه تخت، مبلمان وسرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله امکانات داخل لابی هستند.

هتل آپارتمان آدینه و معرفی سوئیت‌ها

هتل آپارتمان آدینه مشهد 21 سوئیت دلباز و دیدنی خود را با ترکیب رنگ‌های گرم، پرده‌ها و مبلمان‌های شکیل آراسته کرده است. در تمامی این سوئیت‌های اقامتی امکانات رفاهی همچون: تلویزیون، مینی‌بار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارد. لازم به ذکر است اینترنت در این هتل مشهد مشمول هزینه می‌شود.

رستوران و کافی‌شاپ هتل آدینه در مشهد

هتل آپارتمان آدینه مشهد مانند دیگر رقیبان خود رستورانی زیبا و تمیز دارد که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب به میهمانان عرضه می‌کند. صبحانه این هتل مشهد بوفه سلف سرویس بوده و منوی غذایی نهار و شام به‌صورت انتخابی می‌باشد. کافی‌شاپ هتل مذکور نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه تبدیل به مکانی محبوب در هتل شده است.

امکانات و مکان های نزدیک به هتل آپارتمان آدینه

هتل آپارتمان آدینه مشهد دارای امکاناتی نظیر نمازخانه، لاندری، صرافی، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، اتاق چمدان، صندوق امانات و... می‌باشد. همین عوامل سبب شده تا این هتل آپارتمان مشهد یکی از واحدهای اقامتی محبوب در مشهد باشد.

این هتل آپارتمان مشهد در خیابان شهید نواب صفوی رو به روی ورودی صحن کوثر واقع شده است. هتل آپارتمان مذکور با نزدیک بودن به حرم مطهر مکان مناسبی برای زائران امام هشتم می‌باشد. از دیگر اماکن نزدیک به این هتل می‌توان به بازار عباسقلی خان، سرای عزیزاله اف و ... اشاره کرد

فاصله هتل آپارتمان آدینه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان آدینه مشهد تا حرم 14 دقیقه پیاده روی است. شاید این مسیر برای برخی از گردشگران تور مشهد، که سالمند با خود به همراه دارند مناسب نباشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آدینه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان آدینه مشهد بنا به دلایل مختلف رزرو می شود که برخی از این دلایل کیفیت و خدمات خوب و عده ای دیگر قیمت مناسب این هتل مشهد را از دلایل رزرو آن می دانند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آدینه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان آدینه مشهد با توجه به خدماتی که ارائه می دهد از هزینه ای منصفانه برخوردار می باشد. هر شب اقامت در این هتل از شبی 240 هزار تومان تا 840 هزار تومان می باشد که این هزینه ها با توجه به زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آدینه وجود دارد؟

هیچ اتاق خاصی در هتل آپارتمان آدینه شهر بهشت وجود ندارد و تنها اتاق آن که از همه گران تر است، آپارتمان 1 خوابه 7 تخته به صورت فولبرد می باشد.

هتل آپارتمان آدینه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل آپارتمان آدینه مشهد می توان به دستگاه خودپرداز، رستوران و کافی شاپ، اتاق چمدان؛ اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، گشت درون شهری و برون شهری و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان آدینه مشهد کجاست؟

آدرس هتل آدینه مشهد در پایین خیابان، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 9، کوچه عسگریه می باشد که بسیاری از مکان های تاریخی در دسترس آن هستند.

هتل آپارتمان آدینه به چه اماکنی نزدیک است؟

بوستان وحدت، مرکز خرید آرمان، مرکز خرید ضامت، سراهای 17 شهریور، بازار مرتضوی و ... از اماکنی می باشند که در مجاورت این هتل آپارتمان قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان آدینه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان آدینه مشهد از نظر امکانات و خدمات با هتل های بسیاری مشابهت دارد، اما هتل آپارتمان مهر رضا مشهد و هتل آپارتمان تمدن مشهد از دیگر گزینه های اقامت در مشهد هستند.

قوانین هتل آپارتمان آدینه چیست؟

هتل آپارتمان آدینه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آدینه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.3از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/01/03
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

با توجه به نزدیکی هتل به حرم واماکن که انتخاب اول اکثر زوارهست اما وضعیت غذا اصلا خوب نیست همین باعث می شود از گزینه های سال بعد حذف شود

1 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا هتل افتضاحی بود بدترین هتلی هست که وجود داره از کثیفی، از نظافت، از خدمات، از کوچک بودن اتاق ها از همه چی منو همسرم بعد مدت ها اومده بودیم مشهد که مدام دعوا داشتیم سر جایی که رزرو کرده بود.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت غذا خوب نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.