هتل آپارتمان تمدن مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان تمدن مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 1
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
1 دقیقه
4 دقیقه
297 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
53 دقیقه
4379 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
48 دقیقه
4021 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
21 دقیقه
1761 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
48 دقیقه
4022 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان تمدن مشهد یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های قیمت مناسب در مشهد است. این هتل آپارتمان از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می‌باشد که دسترسی خوبی به مرکز شهر و بازار رضا را دارد. این هتل مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های نوساز در مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا 1 قرار گرفته که تا باب الرضا و صحن جامع رضوی  فاصله ای 5 دقیقه ای دارد.

لابی و اتاق های هتل تمدن مشهد

هتل آپارتمان تمدن مشهد در لابی خود، مبلمان‌های راحتی را قرار داده تا میهمانان در بدو ورود بر روی آن‌ها بنشینند و استراحت کنند. درختچه‌های مصنوعی سبز به همراه تلویزیون صفحه تخت در داخل لابی، شکل و جمال زیباتری را به لابی هتل بخشیده‌اند. لازم به ذکر می‌باشد که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل تعبیه شده است.

هتل آپارتمان تمدن مشهد با 30 باب واحد اقامتی آماده پذیرش زائران ثامن الحجج (ع) می‌باشد. در اتاق‌های هتل آپارتمان مذکور سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی، کمد دیواری و... مهیا بوده تا هیچ کمبودی در داخل این اتاق‌ها نباشد.

هتل آپارتمان تمدن مشهد و شرح امکانات

هتل آپارتمان تمدن مشهد صبحانه را به‌صورت بوفه سلف سرویس و شام و نهار خود را با منویی انتخابی به میهمانان عرضه می‌کند. انواع غذاهای ایرانی در رستوران هتل تهیه می‌شوند و با کیفیت مناسب در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.  کافی‌شاپ هتل هم با مکانی دنج و خلوت است که برای تممد اعصاب و آرامش بهترین نقطه هتل است. جهت اطلاع از وضعیت نظافت و کیفیت غذای این هتل آپارتمان به بخش نظرسنجی در پایین صفحه مراجعه فرمایید.

هتل آپارتمان تمدن مشهد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و اینترنت رایگان را فقط در لابی هتل ارائه می‌دهد. با رزرو این هتل مشهد به بازار رضا، بیمارستان موسی ابن جعفر، خیابان خسروی، بازار فرش فروش‌ها، بازار سرشور و ... دسترسی خواهید داشت. ایستگاه بی آر تی هم در نزدیکی هتل قرار گرفته تا شما عزیزان به آسانی از اقصی نقاط شهر مشهد دیدن فرمایید

فاصله هتل آپارتمان تمدن مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان تمدن مشهد تا مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) کمتر از 3 دقیقه پیاده روی است که برای بسیاری از زائران تور مشهد این مسئله، یعنی نزدیک بودن به حرم مطهر حائز اهمیت است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان تمدن مشهد چیست؟

از جمله دلایلی که رزرو هتل آپارتمان تمدن مشهد را بین افراد محبوب کرده، نزدیکی آن به حرم مطهر می باشد. علاوه بر این که این هتل مشهد از کیفیت و خدمات معقولی برخوردار است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان تمدن مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان تمدن مشهد بسیار منصفانه بوده که شبی 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان می باشد. البته به این مسئله دقت کنید که نرخ های ذکر شده در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان تمدن وجود دارد؟

متاسفانه در هتل آپارتمان تمدن شهر بهشت هیچ اتاق خاصی وجود ندارد که نیاز افراد لوکس پسند را رفع کند. از این رو توصیه می کنیم رزرو هتل های 5 ستاره مشهد را انجام دهید

هتل آپارتمان تمدن چه خدمات و امکاناتی دارد؟

امکانات و خدمات بسیار خاصی در هتل آپارتمان تمدن مشهد وجود ندارد و تنها از امکانات هتل می توان به اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و رستوران اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان تمدن مشهد کجاست؟

آدرس هتل تمدن مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 1 می باشد که این خیابان مهم ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است و افراد می توانند از باب الرضا وارد صحن جامع رضوی شوند.

هتل آپارتمان تمدن به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان با کیفیت تمدن مشهد به بازار رضا، بازار سرشور، مسجد هفتاد و دو تن، حمام مهدی قلی بیگ؛ بازار فرش فروش ها، ایستگاه اتوبوس و ... نزدیک می باشد.

هتل آپارتمان تمدن به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان خوب تمدن مشهد با این که کیفیت مطلوبی دارد اما با هتل آپارتمان بارانا مشهد، قابل مقایسه است. از دیگر هتل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم برای اقامتی ارزان رزرو کنید، هتل آپارتمان دنا مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان تمدن چیست؟

هتل آپارتمان تمدن در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان تمدن مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.