هتل آپارتمان  دنا مشهد

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان  دنا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان بهار، چهارراه بیسیم، خیابان جهاد
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
21 دقیقه
1739 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
70 دقیقه
5821 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
34 دقیقه
2782 متر
بیمارستان جوادالائمه
7 دقیقه
38 دقیقه
3203 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
32 دقیقه
2672 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان دنا مشهد یکی از هتل آپارتمان های معمولی درسطح مشهد است که خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می‌کند. لابی زیبا و اتاق‌های مختلف این هتل آپارتمان مشهد، انتخاب را برای آن دسته از مسافرانی که جمعیت زیادی به همراه دارند بسیار آسان می سازد.

هتل آپارتمان دنا مشهد و اتاق هایی مناسب برای خانواده ها

هتل آپارتمان دنا مشهد دارای چندین اتاق است که به اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته دسته بندی می‌شوند. این اتاق ها با فضایی جادار و ظرفیت مناسب بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای خانواده های عزیز خواهند بود که امکاناتی همچون: کولر گازی، سیستم تهویه مطبوع، بسته لوازم آرایشی و بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه مجهز و ... در خود جای داده اند. وجود آشپزخانه این امکان را به مسافر می‌دهد تا با میل و سلیقه خود غذاهای خوشمزه‌ای را طبخ کنند.

هتل آپارتمان دنا مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان دنا در مشهد امکانات و خدماتی مانند پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، لاندری و ... را در فاضای خود ایجاد کرده تا مهمانان بتوانند در نهایت آراشم و آسایش اقامت خود را سپری نمایند.  طبق نظر سنجی های انجام شده توسط مردم درباره این هتل مشهد دریافتیم که هتل آپارتمان مذکور رتبه‌ای متوسط رو به پایین گرفته است.

آیا کیفیت رستوران هتل آپارتمان دنا مشهد رضایت بخش است؟

در هتل آپارتمان معمولی دنا مشهد رستوران و کافی شاپی ایجاد شده که دارای طراحی زیبایی می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی با منوی انتخابی به میهمانان عرضه می شود که به نسبت کیفیت غذایی مناسب بوده و می توانند رضایت مشتریان عزیز را جلب کنند. کافی‌شاپ هتل نیز مکانی دنج و آرام است که همراه با صرف قهوه‌های خوش طعم، اوقاتی خوش را برای میهمانان رقم می‌زند.
 

فاصله هتل آپارتمان دنا مشهد تا حرم چقدر است؟

مهمانانی که در هتل آپارتمان دنا مشهد اقامت یافته اند می بایستی تا برای دسترسی به حرم مطهر رضوی، زمان زیادی بالغ بر 30 دقیقه به صورت پیاده در نظر گیرند. از این رو اگر برای شما مقدور نمی باشد تا این مسیر را به صورت پیاده طی کنید، می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده نمایید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان دنا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان دنا مشهد اغلب به دلیل قیمت پایین خود توسط زائرین عزیز مورد ررزو قرار می گیرد که این امر سبب شده تا قیمت تور مشهد نیز کاهش یابد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان دنا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان دنا مشهد با توجه به ظرفی اتاق و تعداد نفرات زائرین و مسافرین گرامی، حدود 140 هزار تومان تا 340 هزار تومان به صورت الحساب می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان دنا مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان دنا مشهد در بین اتاق های موجود برای اقامت زائرین اتاقی به عنوان لوکس را ایجاد نکرده که البته این موضوع با توجه به کیفیت و لِول هتل کاملا درست می باشد.

هتل آپارتمان دنا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان دنا مشهد از جمله هتل های مشهد است که گاهی از نظر کیفیت ضعیف بوده و نمی تواند رضایت مهمانان در خود را جلب کند. با این وجود تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز و خدمات دهی در این هتل انجام شده و از جمله امکانات آن نیز می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات و ... اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان دنا مشهد کجاست؟

آدرس دقیق هتل آپارتمان دنا مشهد خیابان بهار، چهار راه بیسیم، خیابان جهاد می باشد که علی رقم کیفیت هتل، موقعیت مکانی آن باعث جلب توجه زائرین عزیز خواهد شد.

هتل آپارتمان دنا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان دنا مشهد با موقعیت خوبی که دارد دسترسی شما را به بیمارستان سینا، حرم مطهر، باب الجواد و صحن جامع رضوی بسیار آسان می‌کند. همچنین اماکن دیگری مانند زیست خاور، بیمارستان بنت الهدا، کوهسنگی، سینما آفریقا، اداره پست مرکزی و ... نیز در فاصله کم از هتل قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان دنا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید هتل آپارتمان دنا مشهد را پیش از رزرو خود با هتل هایی تقریبا هم لِول و یا بالا تر از آن مانند هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد و یا هتل آپارتمان الهیه مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان دنا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای دنا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان دنا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

توسیه نمیکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.