هتل آپارتمان الجواد مشهد

3.5 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان الجواد مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته برای یک نفر
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : فلكه اب ، ضلع جنوبي بازار رضا ، شيخ طوسي ١١ ، كوچه شمشاد ، رجب زاده 17
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
8 دقیقه
643 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
57 دقیقه
4725 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
51 دقیقه
4210 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2108 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
49 دقیقه
4100 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان الجواد مشهد شبیه به یک هتل دوستاره است که سال 1394 نزدیک به حرم مطهر و بازار رضا احداث گردید. این آپارتمان برای ارتقاء سطح کیفیت مجموعه‌ی خود سال 1396 بازسازی شد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آپارتمان الجواد نزدیک بودن به مراکز تجاری مهم مشهد همچون پاساژ آسمان، حریر و ابریشم (بهترین اقلام برای سیسمونی)، افشار و... می‌باشد.

چه امکاناتی هتل آپارتمان الجواد مشهد دارد؟

هتل آپارتمان الجواد مشهد برای رضایت میهمانان خود امکاناتی نظیر خدمات خانه‌داری (نظافت و پاکیزگی واحدها برای آسایش میهمانان)، آسانسور، لاندری، پرسنل مجرب و خوش‌رو، رستورانی شیک با بهترین کیفیت غذایی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و... را به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

اتاق‌های تمیز هتل آپارتمان الجواد مشهد

هتل آپارتمان الجواد مشهد با ساختمانی 3 طبقه دارای 18 باب اتاق شامل دوتخته الی چهار تخته می‌باشد. قیمت هتل الجواد مشهد با توجه به اتاق‌های متنوع با طراحی معمولی مناسب است. این آپارتمان اتاق‌ها را به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی و فرنگی و... مجهز کرده است تا میهمانان اقامت خوبی داشته باشند.

فاصله هتل آپارتمان الجواد مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان الجواد مشهد تا حرم مطهر تنها 6 دقیقه پیاده روی لازم است تا به آستان امام مهربانی ها برسید. موقعیت مکانی خوب این هتل موجب شده تا در زمان رزرو هتل های مشهد، یکی از گزینه های مورد توجه زائران باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان الجواد مشهد چیست؟

از دلایلی که رزرو هتل آپارتمان الجواد مشهد را نزد گردشگران تور مشهد از اصفهان محبوب کرده قیمت بسیار مناسب این هتل می باشد. علاوه بر این مورد دسترسی به مکان های تجاری و تاریخی از دیگر مزیت های این هتل آپارتمان مشهد است.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان الجواد مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در هتل آپارتمان الجواد شهر بهشت از شبی 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان هزینه خواهد داشت که با توجه به شرایط هتل، قیمتی منصفانه می باشد. دقت داشته باشید که این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان الجواد وجود دارد؟

اگر به دنبال اتاقی خاص در هتل آپارتمان الجواد شهر مشهد هستید، باید بگوییم چنین اتاقی را نخواهید یافت که توصیه می کنیم جهت رفع این نیاز به رزرو هتل های 5 ستاره مشهد بپردازید.

هتل آپارتمان الجواد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدماتی که در هتل آپارتمان الجواد ارائه می شود می توان به سرویس رنگی، نمازخانه، اینترنت در لابی و اتاق، رستوران و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان الجواد مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان الجواد شهر مشهد در میدان بیت المقدس (فلکه آب)، ضلع جنوبی بازار رضا، شیخ طوسی 11، کوچه شمشاد واقع می باشد.

هتل آپارتمان الجواد به چه اماکنی نزدیک است؟

بازارهای 17 شهریور، بازار رضا، باغ خونی مشهد، خانه توکلی و خانه تاریخی داروغه از جمله مکان هایی هستند که در نزدیکی هتل آپارتمان الجواد قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان الجواد مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان جذاب الجواد مشهد از نظر موقعیت مکانی بسیار ایده آل است، اما از نظر ارائه امکانات با هتل آپارتمان رضایی مشهد و هتل آپارتمان غدیر مشهد برابری می کند.

قوانین هتل آپارتمان الجواد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای الجواد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان الجواد مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.7از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.3از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.5 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

وضعیت نظافت خراب بود حتی پوشکهای مسافر قبل داخل دستشویی را نبرده بودند ملحفه ها هم تمیز نبود و تعویض نشده بود متاسفانه مسیول خانه داری هم برخورد خوبی نداشت و در جواب پاسخ داد اگر نمی‌خواهید میتوانید تخلیه کنید وضعیت شیر دوش نیز خراب بود اصلا ارزش اقامت ندارد

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

موقعیت هتل عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.