هتل آپارتمان بهاران مشهد

2.3 از 5
متوسط 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان بهاران مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خراسان رضوی، مشهد ، خیابان امام رضا 2 کوچه کربلا
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
5 دقیقه
414 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
54 دقیقه
4496 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4042 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1879 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3932 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان بهاران مشهد یکی از هتل های نسبتا خوب در شهر مشهد است که به دلیل موقعیت مکانی عالی در یکی از نزدیک ترین نقاط به حرم مطهر رضوی مورد توجه زائرین بسیاری قرار دارد. اگر علاقه مند هستید در یکی از هتل های با کیفیت مشهد نزدیک به بارگاه امام هشتم (ع) اقامت داشته باشید می توانید ابتدا این مطلب را دنبال کرده و پس ازکسب اطلاعات کامل، اقدام به رزرو هتل آپارتمان بهاران مشهد نمایید. 

اتاق هایی مناسب برای اقامتی راحت در هتل آپارتمان بهاران مشهد

در هتل آپارتمان بهاران مشهد تعدادی اتاق دو تخته و سه تخته به همراه آپارتمان یک خوابه وجود دارد که تمامی دارای فضای ساده و شیک با کاغذ دیواری های جذاب می باشند. در تمامی اتاق های هتل امکانات رفاهی کامل از جمله تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و ... ایجاد شده اند که ضیافت یک اقامت بی دغدغه و راحت را برای شما فراهم خواهند کرد. 

کیفیت غذایی در رستوران هتل آپارتمان بهاران مشهد چگونه است؟

در هتل آپارتمان جذاب بهاران مشهد یک رستوران با فضایی مناسب و شیک ایجاد شده است که از نظر کیفیت غذایی مطلوب بوده و می تواند رضایت مهمانان مقیم در هتل را به دست آورد. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، توسط سرآشپزان با تجربه طبخ می شود که طعمی تازه و لذیذ را به همراه خواهند داشت. 

امکانات مناسب جهت رفاه مهمانان در هتل آپارتمان بهاران مشهد

هتل آپارتمان بهاران در مشهد با توجه به لِول خود در حد انتظارات مهمانان امکاناتی مناسب را ایجاد کرده و رفاه آنان را در طول اقامت تضمین می کند. به عنوان مثال از جمله امکانات در این هتل می توان به لابی مجهز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، رستوران، وای فای رایگان و ... اشاره نمود. 
 

فاصله هتل آپارتمان بهاران مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان بهاران مشهد در یکی از نزدیک ترین نقاط به حرم مطهر رضوی واقع شده است که شما می توانید با اقامت در این هتل مشهد تنها با 3 دقیقه پیاده روی به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان بهاران مشهد چیست؟

مهم ترین مزیت هتل آپارتمان بهاران مشهد که باعث جذب گردشگران و زائرین عزیز به سمت این هتل می شود، نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی است. کیفیت مناسب هتل در کنار قیمت مقرون به صرفه نیز می تواند تور مشهد را با خیالی آسوده برای از اقامت برای شما عزیزان رقم زند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان بهاران مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در هتل آپارتمان بهاران مشهد نیاز به پرداخت هزینه ای بالغ بر 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان می باشد که دلیل تمایز قیمت اتاق های هتل ظرفیت موجود در آن ها خواهد بود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان بهاران مشهد وجود دارد؟

گران ترین واحد اقامتی در هتل آپارتمان بهاران مشهد، آپارتمان یک خوابه است که به سبب امکانات کامل تر و متراژ بالا تر قیمتی متمایز از دیگر اتاق های هتل دارد. اگرچه این آپارتمان تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان تور مشهد را ایجاد کرده و دارای فضایی زیبا است، اما با این حال نمی توان آن را به عنوان اتاق لوکس معرفی کرد.

هتل آپارتمان بهاران مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

یکی از امکانات هتل آپارتمان بهاران مشهد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مهمانان گرامی خواهد شد، وجود رستوران با کیفیت در این هتل به شمار می رود. البته امکاناتی دیگر مانند اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه و ... نیز در این هتل به جهت راحتی بیشتر شما عزیزان وجود دارد.

آدرس هتل آپارتمان بهاران مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان بهاران مشهد در کوچه کربلا واقع شده که این کوچه در امام رضا 2 نزدیک به حرم قرار گرفته است.

هتل آپارتمان بهاران مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در اطراف حرم مطهر رضوی، اماکن دیدنی و تاریخی بسیاری مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، مسجد 72 تن، بازار رضا و ... قرار گرفته اند که هتل آپارتمان بهاران نیز به این اماکن بسیار نزدیک بوده و با چند دقیقه پیاده روی امکان بازدید از آن ها را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند.

هتل آپارتمان بهاران مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان بهاران مشهد نسبت به لِول خود می تواند رضایت زائرین عزیز را در طول اقامت تضمین کند. با این حال اگر شما نیز به دنبال هتلی با اتاق های لوکس تر و فضایی زیبا تر هستید هتل آپارتمان کرانه مشهد و یا هتل آپارتمان هامون مشهد را مورد انتخاب به منظور اقامت قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان بهاران مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای بهاران مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان بهاران مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1.6از 5
آرامش محیط 2.3از 5
کیفیت غذا 1.7از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 2.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.3 از 5
متوسط 7 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بدترین هتلی بود که توی عمرم رفتم نظافت اتاق ها اصلللا خوب نبود ، وقتی هم اعتراض کردیم رفتار کارکنانش بسیار بد بود

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح ترین و کثیف ترین هتل آپارتمان دنیااااااااااااا خیییییلی بد بود...سفر کوفتمون شد کیفیت غذا به شدت پایین خییییلی متاسفم که این هتل آپارتمان نصیبم شد

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

منوی غذا که انتخاب میشد خودشون تغییر می‌دادند، دستمال کاغذی ،حوله اصلا نبود ،دمپایی در اتاق ۴ تخته یک جفت بود ،آب حمام گرم نبود برای نظافت اصلا نیامدن حتی بردن آشغالها

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نظافت خوبی در اتاق ها نداشتند در اتاق ۱۰۶ پر از مو بود سرویس بهداشتی نیمه کثیف نبود تلویزیون نبود کنترل تلویزیون رو تختی های و پتو ها کثیف به موقع تحویل ندادن اتاق غذا به اسم انتخابی بود ولی هر چیزی که خودشان می خواستند می آوردند نظافت قاشق و چنگال ها ضعیف نظافت میز غذا خوری ضعیف نسبت به پولش ارزش نداشت

2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل بسیار کثیف یعنی حتی روی میز ناهارخوری سفره یکبارمصرف پهن نشده بود. برخورد کارمندان بسیااااار بد

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

من 2 اتاق در این هتل داشتم اتاق 103 در حد یک انباری است زیر بالش سوسک مرده بود نظافت افتضاح بود لامپ سوخته بود بالش و ملحفه کثیف بود سروصدای بسیار زیاد از اتاقهای کناری شنیده میشه اتاق 204 یه مقدار بهتر بود اما وضعیت نظافت اتاقها و روتختی ها افتضاح است. در لحظه ورود درگیری بین یکی از مسافرا و مدیر هتل بود که پلیس اومد کلی اعصابمون داغون شد و یکی از اتاقها ساعت 3 و یکی ساعت 5 عصر تحویلمون شد. فاصله تا باب الرضا حدود 10 الی 15 دقیقه است. بوی فاضلاب تو کوچه های اطرافش میاد. بدترین سفری بود که داشتم و خاطره بدی شد برام. کلاهم اونجا بیفته دیگه سمت این هتل نمیرم

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

به خاطر اینکه نزدیک حرمه خوبه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.