هتل آپارتمان غدیر مشهد

2.3 از 5
متوسط 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان غدیر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان دانشگاه
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
7 دقیقه
28 دقیقه
2352 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
69 دقیقه
5723 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
21 دقیقه
1728 متر
بیمارستان جوادالائمه
8 دقیقه
39 دقیقه
3256 متر
بیمارستان امید
3 دقیقه
21 دقیقه
1744 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان غدیر مشهد را می توان یکی از هتل آپارتمان های کیفیت بالا در این شهر مقدس دانست که ذر جهت خدمت رسانی و پذیرایی از زائرین ارجمند فعالیت می کند. این هتل آپارتمان در خیابان دانشگاه واقع گردیده است که از نظر موقعیت مکانی رضایت بخش بوده و دسترسی به بسیاری از اماکن مهم شهر را راحت می کند.

اتاق های دلباز در هتل آپارتمان غدیر مشهد

هتل آپارتمان غدیر مشهد اغلب به دلیل وجود اتاق های شیک و دلباز در فضای خود، مورد استقبال از سمت گردشگران قرار می گیرد. تمامی اتاق های این هتل دارای فضایی زیبا دکوراسیون دلنشین می باشند که در کنار این مزیت ها، امکانات رفاهی را نیز به طور کامل لحاظ کرده و اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان فراهم می کنند. 

منوی غذایی متنوع در رستوران هتل آپارتمان غدیر مشهد 

بهترین مکان برای صرف غذا در هتل آپارتمان زیبای غدیر مشهد، رستوران این هتل می باشد که با منویی متنو از غذاهای ایرانی و کیفیتی بالا، آماده پذیرایی از شما عزیزان در این هتل آپارتمان می باشد. چیدمان مناسب میز و صندلی ها به همراه تمیزی قطعا می تواند حس خوشایند را هنگام صرف غذا به شما عزیزان هدیه دهد. 

ایجاد امکانات کامل و رضایت بخش در هتل آپارتمان غدیر مشهد

هتل آپارتمان محبوب غدیر مشهد به جهت رفاه بیشتر مهمانان خود و جذب روز افزون زائرین به سمت این هتل، امکاناتی مطلوب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین علاوه بر استفاده از خدمات رفاهی در هتل آپارتمان غدیر، شما می توانید به منظور گذراندن اوقات فراغتی آرامش بخش به کافی شاپ آن مراجعه نمایید و از صرف نوشیدنی های سرد و گرم و عصرانه های سبک نهایت لذت را کسب کنید. 
 

فاصله هتل آپارتمان غدیر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان غدیر مشهد تا حرم مطهر رضوی به قدری است که می توان گفت امکان دسترسی به بارگاه امام هشتم (ع) به صورت پیاده برای مهمانان مقیم در این هتل وجود ندارد. با این حال شما می توانید با کمک خدمات تاکسی سرویس و یا به وسیله خودرو شخصی در کمتر از 20 دقیقه به زیارت از حرم امام رضا (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان غدیر مشهد چیست؟

هتل آپارتمان غذیر مشهد به نسبت قیمتی که ارائه می دهد، کیفیت بالایی را در اختیار زائرین خواهد گذاشت که این یکی از مهم ترین دلایل برای رزرو تور مشهد با انتخاب این هتل محسوب می شود. اتاق هایی با فضای مناسب و جادار در این هتل بهترین انتخاب برای خانواده های گرامی می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان غدیر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اتاق های هتل آپارتمان غدیر مشهد به همراه صبحانه با نرخی بالغ بر 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان برای هر شب اقامت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان غدیر مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان غدیر مشهد تمامی واحد های اقامتی به صورت اتاق در نظر گرفته شده اند که با ظرفیت 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته آماده پذیرایی از مسافران عزیز خواهند بود. از این رو می توان گفت این هتل آپارتمان مشهد فاقد اتاق لوکس و یا سوئیت می باشد.

هتل آپارتمان غدیر مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

زائرینی که قصد اقامت در هتل آپارتمان غدیر مشهد را دارند می توانند در لابی مجهز این لحظاتی را به استراحت و یا انتظار بپردازند. خدمات و امکانات این هتل نیز به طور کامل در اختیار مهمانان گرامی قرار می گیرد.

آدرس هتل آپارتمان غدیر مشهد کجاست؟

آدرس هتل آپارتمان غدیر مشهد در خیابان دانشگاه قرار دارد که سبب شده موقعیت مکانی رضایت بخشی را برای مهمانان مقیم در آن فراهم کنند.

هتل آپارتمان غدیر مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در اطراف هتل آپارتمان غدیر مشهد و در نزدیکی این هتل اماکنی مانند بازار هایی مانند زیست خاور و برج آلتون واقع شده اند که نیاز های خرید شما را از هر لحاظ بر طرف خواهند کرد. همچنین مطب پزشکان، بیمارستان آریا، خانه ملک و .... نیز در نزدیکی این هتل واقع شده اند.

هتل آپارتمان غدیر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر قصد دارید از رزرو هتل آپارتمان غدیر مشهد اطمینان کامل را به دست آورید، می توانید ابتدا این هتل را با هتل هایی که از نظر کیفیتی مشابه آن هستند مانند هتل آپارتمان تابش مشهد و هتل آپارتمان راسپیناس مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان غدیر مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای غدیر مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان غدیر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.5از 5
آرامش محیط 2.5از 5
کیفیت غذا 2.5از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.3 از 5
متوسط 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح بود به معنای واقعی واقعا برا مجردم مناسب نیس چه برسه خانواده،اصلا شبیه عکسا نیس حتی یه درصد،گرمایش افتضاحححح نداشت تهویه ندارد،ظاهر راهرو هاش رو یکم مرتب کردن اشغال دونیه،پتو سوزونده شده سوراخ سوراخ بااتیش سیگار،تشکا مث سنگ ،و کثیف،اونجا میتونین زندان رو تجربه کنین،من از خیر پولم گذشتم اومدم یه هتل دیگه،ارزش ۵۰تومنم نداره هتلشون مسافر خونه هم نمیشه گف به اونجا چه برسه هتل

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با اینکه هتل آپارتمان بود خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.