هتل آپارتمان دیانا مشهد

3.8 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان دیانا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
صندوق امانات
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 16، نبش عنصری غربی 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
15 دقیقه
1257 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
64 دقیقه
5339 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
47 دقیقه
3891 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
33 دقیقه
2721 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
45 دقیقه
3781 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان دیانا مشهد از دیگر هتل آپارتمان های عالی در شهر مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و از کیفیت و جایگاه بالایی برخوردار می باشد. اگر قصد دارید در اتاق هایی تمیز و زیبا اقامت داشته باشید، این هتل آپارتمان می تواند پیشنهادی مناسب برای شما عزیزان محسوب شود. 

اتاق هایی با پنجره های دلباز در هتل آپارتمان دیانا مشهد

هتل آپارتمان دیانا مشهد دارای 6 طبقه ساختمانی می باشد که در این طبقات حدود 26 واحد اقامتی را گنجانده است. برخی از اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ و دلباز می باشند که فضای اتاق را بسیار زیبا و دلنشین کرده اند. امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و .... نیز در این اتاق ها وجود دارند. 

رستوران با طراحی زیبا در هتل آپارتمان دیانا مشهد 

هتل آپارتمان محبوب دیانا مشهد اگرچه در اتاق های خود امکان پخت و پز را ایجاد کرده است، اما برای آن دسته از مهمانانی که علاقه مند هستند در رستوران به صرف غذا بپردازند نیز رستورانی در فضای زیبا با طراحی دیواره های چشم گیر را به وجود آورده است. شما می توانید به انتخاب خود در وعده های مختلف از غذاهای لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرید. 

خدمات هتل آپارتمان دیانا مشهد به چه صورت ارائه می شوند؟ 

هتل آپارتمان جذاب دیانا مشهد با ارائه خدمات شایسته و امکانات رفاهی مناسب بهترین شرایط برای اقامت مطابق با انتظارات مهمانان را فراهم خواهد کرد. رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، سرویس به حرم، پارکینگ و ... از جمله امکانات در این هتل به حساب می آیند. 
 

فاصله هتل آپارتمان دیانا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان دیانا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 7 دقیقه راه می باشد. از این رو اگر پیر و یا کودک به همراه ندارید می توانید این مسیر را به صورت پیاده به راحتی طی کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان دیانا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان دیانا مشهد دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که در کنار کیفیت مطلوب و اتاق های زیبا باعث جذب گردشگران و زائرین عزیز تور مشهد به سمت این هتل خواهند شد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان دیانا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در اتاق های هتل آپارتمان دیانا مشهد براساس ظرفیت و تعداد نفرات مسافران از 190 هزار تومان تا 410 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان دیانا مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان دیانا مشهد متاسفانه فاقد اتاق لوکس می باشد؛ بنابراین شما نمی توانید به خواست خود و یا با سلیقه ای متفاوت اقامتی لوکس را در این هتل تجربه کنید، تنها ظرفیت موجود دلیل تمایز اتاق های این هتل است.

هتل آپارتمان دیانا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان دیانا مشهد همانند دیگر هتل آپارتمان های مشهد، خدمات و امکانات رفاهی را به گونه ای ایجاد کرده تا رضایت تمامی مهمانان در خود را کسب کند. از جمله این خدمات و امکانات می تواند به رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، سرویس به حرم، پارکینگ و ... اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان دیانا مشهد کجاست؟

آدرس دقیق هتل آپارتمان دیانا مشهد در خیابان امام رضا، امام رضای 16 نبش عنصری غربی 6 قرار دارد.

هتل آپارتمان دیانا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان دیانا مشهد به اماکن تاریخی همچون حمام مهدی قلی بیگ و مسجد 72 تن نزدیک می باشد که شما می توانید با کمی پیاده روی از این اماکن نیز دیدن نمایید. البته بازار های قدیمی مانند بازار سرشور و بازار رضا نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل آپارتمان دیانا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگرچه هتل آپاتمان دیانا مشهد از هر نظر رضایت مهمانان خود را جلب می کند، اما پیشنهاد می شود جهت اطمینان بیشتر از این هتل، پیش از رزرو خود آن را با هتل هایی هم لِول مانند هتل آپارتمان پاویون مشهد و هتل آپارتمان آنا مشهد مورد مقایسه قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان دیانا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای دیانا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان دیانا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/1/1
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

خسته نباشید وقتی ادم انقدر براش مهمه که وعده صبحانه اخر یک پنیر اضافه بیرون نره وهمه چیزو زیرنظر داره چرابراش بی اهمیته که پول اتاق چارنفر جلو جلو واریز کنند وبعد سه ختخت تحویلش بدند بگند یه نفرتون روکاناپه بخوابه خودتون باشید وقتی تاکید دارند اتاق سرساعت دوتحویلتون بشه وباهزار مکافات سه ونیم تحویلت بشه ووقت خروج به خاطر اینکه نیم ساعت دیر تر اتاق روتحویلشون بدی زنگ کشت بکنند خداییش وقتی ازاون هتل میای بیرون دیگه رغبت میکنی تاهفت جدت برگرده تواون هتل

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

بد نبود امتحان کنید

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.