هتل آپارتمان افرا مشهد

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان افرا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته بزرگ
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,700,000 50%
قیمت 1 شب 857,000 تومان
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 34%
قیمت 1 شب 1,337,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : انتهای شیرازی20، پلاک 20
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
20 دقیقه
1693 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
54 دقیقه
4470 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
40 دقیقه
3330 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
24 دقیقه
1968 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
40 دقیقه
3333 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان افرا مشهد در واقع یک هتل آپارتمان با کیفیت و مرتب در خیابان شیرازی است که نزدیک به حرم امام رضا، بست شیخ طوسی و صحن جمهوری می‌باشد. این هتل آپارتمان در سال 1390 افتتاح شده و به دلیل بروز رسانی‌های اخیر و شیوه ارائه خدمات، ظاهری تمیز دارد.

هتل آپارتمان افرا مشهد دارای 4 طبقه ساختمانی می‌باشد که 20 اتاق متنوع را در دل خود جای داده است. پارکینگ اختصاصی هتل نیز در خیابان سرشور واقع شده است که در اختیار مهمانان با خودرو شخصی قرار می گیرد. لابی هتل مکانی عالی برای لحظاتی انتظار می باشد که مجهز امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و ... است.

تنوع اتاق های هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان زیبای افرا مشهد دارای 20 واحد آپارتمانی است که با ملزومات کاملی تجهیز شده‌اند. این واحدهای آپارتمانی دارای امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، تخت‌های استاندارد، تلفن، آباژور، مبلمان و ... مجهز می‌باشند. لازم به ذکر است آشپزخانه موجود در واحدهای آپارتمانی، نیاز شما از رستوران را برطرف می‌سازد.

صرف غذاهای ایرانی در رستوران هتل آپارتمان افرا مشهد

مهمانانی که در هتل آپارتمان جذاب افرا مشهد اقامت یافته اند می توانند در وعده های مختلف از شبانه روز به منظور صرف غذا به رستوران این هتل مراجعه نمایند. وجود سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در رستوران این هتل سبب شده تا شما بتوانید غذاهای لذیذ و با کیفیت را با طعمی عالی در کنار عزیزان خود صرف کنید.

هتل آپارتمان افرا مشهد و امکاناتی مجهز 

در هتل آپارتمان محبوب افرا مشهد امکانات رفاهی به گونه ای در نظر گرفته شده است که خیال مهمانان را از هر لحاظ راحت می کند. شما می توانید از امکانات و خدماتی مانند لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ و ... به راحتی بهره مند شوید. ضمن اینکه این هتل برای ناتوانان جسمی خدمات معلولین را نیز ایجاد کرده تا بتوانند اقامتی راحت را در هتل تجربه کنند. 
 

فاصله هتل آپارتمان افرا مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان افرا مشهد از نظر موقعیت مکانی تنها 10 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد که زائرین عزیز می توانند با این رزرو هتل مشهد به صورت پیاده زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) را انجام دهند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان افرا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان افرا مشهد دارای مزیت های مختلفی می باشد که وجود این مزیت ها سبب شده تا گردشگران بسیاری به سمت آن جذب شوند. به عنوان مثال این هتل دارای فاصله ای اندک تا حرم است و علاوه بر این امکانات مجهز و کیفیتی مناسب را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان افرا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

شما می توانید با انتخاب هتل آپارتمان افرا مشهد به عنوان مقصدی برای اقامت در این شهر مقدس هزینه ای بسیار پایین بالغ بر 80 هزار تومان تا 400 هزار تومان را به منظور رزرو اتاق مورد نظر در هتل صرف کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان افرا مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان افرا مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان های ارزان قیمت دانست که تاثیر بسزایی بر قیمت تور مشهد دارد. با وجود این هزینه ها اگرچه اتاقی به عنوان لوکس در هتل تعریف نشده است، اما با این حال می توان از اتاق های کانکت به عنوان ویژه ترین واحد های اقامتی این هتل نام برد.

هتل آپارتمان افرا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان افرا مشهد در ایجاد خدمات دهی و امکانات رفاهی، راحتی تمامی مهمانان را در نظر گرفته و سعی بر جلب رضایت تمامی آن ها می کند. این هتل علاوه بر ارائه امکانات رفاهی کامل برای زائرین، خدمات مناسب معلولین را در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان افرا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان افرا مشهد در خیابان شیرازی، یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی واقع گردیده است. برای دسترسی به این هتل به انتهای خیابان شیرازی 20 پلاک 20 مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان افرا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان افرا مشهد به دلیل موقعیت عالی که دارد به اماکن بسیاری مانند باغ موزه نادرشاه افشار، راه آهن، بازار مرکزی و خانه‌های تاریخی نزدیک می‌باشد.

هتل آپارتمان افرا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان افرا مشهد نسبت به قیمت خود، کیفیتی بالا و در خود انتظارات مهمانان را ارائه می دهد که بدون شک انتخابی رضایت بخش خواهد بود. با این وجود اگر به دنبال هتل هایی با لِول بالا تر هستید ما هتل آپارتمان شکرانه مشهد و هتل آپارتمان دوستان مشهد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

قوانین هتل آپارتمان افرا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای افرا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان افرا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.