هتل آپارتمان جمالی مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان جمالی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
دستگاه ATM

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 8، چهار راه دوم، سمت چپ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
848 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4930 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3909 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2313 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
46 دقیقه
3799 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان جمالی یکی از هتل آپارتمان های نوساز در خیابان امام رضا 8 می باشد. این هتل آپارتمان در سال 1397 مورد باسازی قرار گرفت که همین امر موجب شد تا هتل ظاهری مرتب و منظم به خود بگیرد. آپارتمان جمالی با فاصله ی ده دقیقه ای از حرم مطهر بصورت پیاده روی قرار گرفته است.

اتاق های هتل آپارتمان جمالی مشهد

هتل آپارتمان جمالی دارای چندین اتاق می باشد. تمام اتاق های هتل با فضای جادار و شیک طراحی شده اند. تنوع اتاق های این هتل آپارتمان سبب شده تا میهمانان بتوانند متناسب با ظرفیت، اتاق خود را انتخاب کنند. اتاق ها با وجود امکاناتی نظیر: تخت های استاندارد، میز، مبل، یخچال و...رضایت میهمانان را بالا برده است.

امکانات هتل آپارتمان جمالی مشهد

هتل آپارتمان جمالی با داشتن رستورانی شیک با استفاده از رنگ های شاد در دیزاین سالن غذاخوری سبب شده تا میهمانان لذت غذا خوردن در محیطی تمیز و مرتب را تجربه کنند. رستوران آپارتمان جمالی به سرو انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ با کیفیت خوب می پردازد.

هتل آپارتمان جمالی در مجموعه ی خود با داشتن امکاناتی همچون: فروشگاه، لاندری، رستوران(سرو انواع غذاهای ایرانی خوشمزه)، اینترنت رایگان، صندوق امانات و... تمام سعی خود را کرده تا میهمانان اقامت به یادماندنی داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان جمالی مشهد

هتل آپارتمان جمالی با دسترسی خیلی خوب به مراکز خرید و مکان های تفریحی همچون: بازار رضا، موزه مردم شناسی، هفده شهریور، باغ خونی و... سبب شده تا اهمیت ویژه ای نزد گردشگران داشته باشد.

فاصله هتل آپارتمان جمالی مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان جمالی مشهد یکی از هتل های نوساز مشهد است که فاصله ی آن تا حرم مطهر 10 دقیقه پیاده روی می باشد که مهم ترین معیار برای رزرو هتل مشهد است.

دلایل رزرو هتل آپارتمان جمالی مشهد چیست؟

هتل آپارتمان جمالی یک هتل آپارتمان معمولی است که نمی توان دلایل زیادی را برای انتخاب آن به گردشگران تور مشهد قطار ارائه داد. اما قیمت این هتل آپارتمان اصلی ترین دلیل برای رزرو آن می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان جمالی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان جمالی شهر بهشت با هر نوع قیمتی وجود دارد که از 70 هزار تومان تا 400 هزار تومان، قیمت هر شب اقامت در این هتل مشهد می باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان جمالی وجود دارد؟

متاسفانه در هتل آپارتمان جمالی شهر مشهد اتاقی به نام لوکس پیدا نخواهید کرد که توصیه می کنیم برای رفع این نیاز هتل های 5 ستاره مشهد را رزرو نمایید.

هتل آپارتمان جمالی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

دستگاه خودپرداز، اینترنت در لابی و اتاق، خدمات لاندری، رستوران و کافی شاپ و ... از امکانات و خدمات هتل آپارتمان جمالی مشهد هستند.

آدرس هتل آپارتمان جمالی مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان جمالی مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا ، چهارراه دوم واقع شده و به اماکن بسیاری دسترسی دارد.

هتل آپارتمان جمالی به چه اماکنی نزدیک است؟

بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت از مکان های در دسترس هتل آپارتما جمالی هستند که پارک میرزا کوچک خان نیز با چند دقیقه پیاده روی نیز در این مکان قرار گرفته است.

هتل آپارتمان جمالی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر امکانات هتل آپارتمان جمالی مشهد شما را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم هتل آپارتمان آرمان مشهد را رزرو کنیدو ولی برای اقامتی ارزان تر و هم لول با هتل جمالی، هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل آپارتمان جمالی چیست؟

هتل آپارتمان زیبای جمالی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان جمالی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار خوبی بود و اقامت عالی داشتیم ممنون

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.