هتل آپارتمان آرمان مشهد

4.5 از 5
خیلی خوب 13 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان آرمان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
آپارتمان دوخوابه سه تخته نرمال
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

کافی شاپ
استقبال و بدرقه
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
ترانسفر
سرویس ایرانی
استخر
سونا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد خیابان نواب صفوی بین نواب صفوی 12 و 14
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
13 دقیقه
1078 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
3 دقیقه
16 دقیقه
1301 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
4 دقیقه
14 دقیقه
1151 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
3 دقیقه
16 دقیقه
1336 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
1 دقیقه
6 دقیقه
516 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل آپارتمان آرمان مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد یکی از مجلل ترین و بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که تنها 6 دقیقه پیاده روی تا بست نواب صفوی و صحن انقلاب حرم مطهر دارد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد به قدری مزیت دارد که در این چهارچوب نمی گنجد اما از مهم ترین دلایل رزرو این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد، اتاق هایی مجلل، امکاناتی لوکس، خدماتی بی نظیر و ... می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان آرمان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با توجه به موقعیت مکانی و لول هتل آپارتمان آرمان شهر بهشت نمی توان توقع هزینه اندک را داشت، چون بیشتر اتاق های این هتل بسیار لوکس و با امکانات هستند. این قیمت ها در بازه های زمانی مختلف تغییر کرده که باید به صورت آنی از قیمت هتل آرمان مشهد با خبر شوید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان آرمان وجود دارد؟

در هتل آپارتمان آرمان شهر مشهد اتاق های ویژه و لوکسی مانند آپارتمان 3خوابه لوکس وی آی پی و آپارتمان 2 خوابه لوکس وی آی پی وجود دارد که یاز میهمانان لوکس پسند را به خوبی تامین می کند.

هتل آپارتمان آرمان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد دارای امکانات بسیاری همچون استخر، سونا؛ جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ، رستوران، مینی بار، لاندری، خشک شویی، سالن همایش، کنفرانس، پارک کودکان، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان و ... می باشد که تمامی نیاز های گردشگران لوکس پسند را فراهم می کند.

آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد کجاست؟

خیابان نواب صفوی (بست پایین خیابان)، بین نواب صفوی 12 و 14 آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد است که دسترسی خوبی به مکان های تجاری و تفریحی دارد.

هتل آپارتمان آرمان به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان آرمان مشهد به اماکنی تجاری نظیر مرکز خرید آرمان، مرکز خرید 17 شهریور، پاساژ مرتضوی، بازار کفش فروش های مشهد و ... نزدیک می باشد. از جمله مکان های تفریحی در دسترس هتل هم می توان به پارک وحدت مشهد، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی اشاره کرد.

هتل آپارتمان آرمان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در میان هتل آپارتمان های مشهد هیچ یک به پای هتل آپارتمان آرمان مشهد نمی رسد، تنها هتلی که قابل قیاس با هتل آرمان مشهد است، هتل قصر طلایی مشهد است که لوکس ترین هتل 5 ستاره مشهد است. البته اگر به دنبال اقامتی ارزان تر هستید پیشنهاد ما به شما هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان آرمان چیست؟

هتل آپارتمان زیبای آرمان در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

آشنایی با هتل آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد، با ارائه طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی، گزینه ایده‌آلی برای اقامتی دلچسب در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. این هتل آپارتمان با داشتن امکانات و خدماتی لوکس در زمره هتل های لاکچری مشهد محسوب می شود که دلیل آن هم ارائه خدمات با کیفیت است.

آدرس هتل آرمان مشهد روی نقشه

هتل آرمان مشهد در خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 12 واقع شده و به لحاظ موقعیت مکانی، دسترسی آسان به حرم مطهر، بازارها و مراکز تفریحی مشهد را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

شماره تلفن هتل آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد دارای چندین خط تلفن برای تماس و رزرواسیون می‌باشد

تلفن: ۳۱۲۳۰ -۰۵۱

تلفن: ۳۳۳۹۰۰۰۰-۹۸۵۱+

تلفن مستقیم رزرواسیون: ۳۳۳۹۱۶۰۰-۹۸۵۱+

سرویس موبایلی رزرو: ۴–۹۸۹۰۳۳۵۶۵۰۰۱+

نمای بیرونی هتل آپارتمان آرمان مشهد

وبسایت هتل آرمان مشهد

می‌توانید از طریق وبسایت هتل به آدرس https://armanhotel.com/en/  و یا ایمیل به آدرس info@armanhotel.com با هتل آرمان تماس بگیرید.

پیج هتل آرمان مشهد

برای اطلاعات بیشتر و دیدن عکس های مجموعه می توانید به پیج هتل به آدرس hotel_arman

نحوه دسترسی به هتل هتل آرمان مشهد با وسایل حمل و نقل عمومی

هتل آپارتمان آرمان مشهد در خیابان طالقانی، نبش چهارراه شهید آیت‌الله عبادی واقع شده است. دسترسی به این هتل با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به شرح زیر است:

اتوبوس: خطوط اتوبوس BRT: خطوط BRT 2 و 12 شما را به هتل آپارتمان آرمان مشهد می رسانند.

تاکسی: شما می‌توانید به راحتی با استفاده از تاکسی‌های خطی یا تاکسی‌های اینترنتی به هتل آپارتمان آرمان دسترسی پیدا کنید.

نحوه دسترسی به هتل آرمان مشهد با ماشین شخصی

هتل آپارتمان آرمان مشهد در خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 12 واقع شده و جهت دسترسی به این هتل از راه آهن باید به سمت زیر گذر حرم بروید و از خروجی نواب صفوی خارج شوید تا هتل آرمان مشهد را ببینید. اگر هم در فرودگاه مشهد هستید باید از بزرگراه بسیج وارد بلوار مصلی شوید. پس از طی کردن بلوار مصلی و گذر از میدان عدالت، هتل آپارتمان آرمان در دسترس شما خواهد بود.

نحوه دسترسی به هتل آرمان مشهد با مترو

در حال حاضر خطوط مترو مشهد به طور کامل فعال نشده‌اند و دسترسی به هتل آپارتمان آرمان با مترو امکان‌پذیر نیست.

رستوران هتل آپارتمان آرمان مشهد

امکانات و خدمات هتل آرمان

هتل آپارتمان آرمان مشهد با ارائه امکانات رفاهی متنوع، اقامتی دلچسب را برای زائران و مسافران شهر مشهد فراهم می‌کند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به آپارتمان‌های مجهز در واحدهای یک، دو و سه خوابه، رستوران با منوی متنوع (در حال حاضر به دلیل بازسازی تعطیل است)، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، لاندری، تاکسی‌سرویس، اینترنت پرسرعت در لابی و پارکینگ اختصاصی (با پرداخت هزینه) اشاره کرد.

رستوران هتل آرمان

  1. هتل آپارتمان آرمان برای رفاه حال مسافران خود، راه حل‌های جایگزینی برای سرو غذا ارائه می‌دهد
  2. صبحانه: هتل در سالن صبحانه خوری خود صبحانه بوفه ارائه می‌دهد که در هزینه اقامت شما گنجانده شده است. با صرف صبحانه در هتل، می‌توانید روز خود را با انرژی آغاز کنید.
  3. کافی شاپ: در کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و شیرینی و میان وعده‌های سبک سرو می‌شود. می‌توانید در فضایی دنج و آرام، از میان این خوراکی‌ها لذت ببرید.
  4. خدمات روم سرویس: اگر تمایل به صرف غذا در داخل آپارتمان خود را دارید، می‌توانید از منوی رستوران هتل سفارش غذا داده و از طریق خدمات روم سرویس، آن را درب اتاق خود تحویل بگیرید.

استخر هتل آرمان

مجموعه ورزشی در هتل آپارتمان دوست داشتنی آرمان مشهد یکی از امکانات ویژه در این هتل می باشد. این مجموعه تمامی امکاناتی نظیر استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، تجهیزات ورزشی و سالن بدنسازی، دکتر فیش، سالن ماساژ، لابیرنت و حوضچه کودکان را در خود جای داده است.

استخر هتل آپارتمان آرمان مشهد

سونا هتل آرمان

در این مجموعه در داخل مجموعه ورزشی هتل آرام واقع شده و شامل سونا بخار، سونا خشک و جکوزی است.

جکوزی هتل آرمان

این مجموعه در داخل مجموعه هتل آرمان  واقع شده و دارای جکوزی با ظرفیت چند نفر است.

سالن بدنسازی هتل آرمان

یکی از امکانات ارائه‌شده برای ورزش دوستان باشگاه بدن‌سازی بسیار مجهز و عالی است که از دستگاه‌های به روز دنیا می‌توانند بهره‌مند شوند. بعد از چند ساعت ورزش‌ نیز می‌توانند برای رفع خستگی به استخر، سونا و جکوزی موجود در این هتل‌آپارتمان رفته و خستگی در کنند.

خدمات اسپا در هتل آرمان

هتل آرمان مشهد دارای مرکز اسپا کامللا به روز و شیک در باشگاه ورزشی خود می باشد.

آشنایی با اتاق های هتل آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان در مجموع 41 واحد آپارتمانی در 7 طبقه دارد. این آپارتمان‌ها در تیپ‌های مختلفی ارائه می‌شوند که شامل موارد زیر است:

سوئیت هتل آپارتمان آرمان مشهد

آپارتمان یک خوابه نرمال: این آپارتمان‌ها 40 متر مربع مساحت دارند و برای 2 نفر مناسب هستند. آپارتمان‌های یک خوابه نرمال دارای یک تخت دو نفره، یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی هستند

آپارتمان دو خوابه نرمال: این آپارتمان‌ها 60 متر مربع مساحت دارند و برای 3 نفر مناسب هستند. آپارتمان‌های دو خوابه نرمال دارای دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره، یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی هستند.

آپارتمان یک خوابه VIP: این آپارتمان‌ها 45 متر مربع مساحت دارند و برای 2 نفر مناسب هستند. آپارتمان‌های یک خوابه VIP دارای امکانات رفاهی بیشتری نسبت به آپارتمان‌های یک خوابه نرمال هستند، مانند: مبلمان لوکس‌تر، چایساز، قهوه‌ساز، سشوار و ... .

آپارتمان دو خوابه VIP: این آپارتمان‌ها 75 متر مربع مساحت دارند و برای 4 نفر مناسب هستند. آپارتمان‌های دو خوابه VIP دارای امکانات رفاهی مشابه آپارتمان‌های یک خوابه VIP هستند، با این تفاوت که فضای بیشتری دارند و برای خانواده‌ها و گروه‌های 4 نفره مناسب‌تر هستند.

امکانات ویژه اتاق های هتل آرمان

برخی از آپارتمان‌های این هتل، مانند آپارتمان‌های VIP، امکانات رفاهی بیشتری نسبت به سایر آپارتمان‌ها دارند. این امکانات رفاهی شامل موارد زیر است

  1. مبلمان لوکس‌تر
  2. چایساز
  3. قهوه‌ساز
  4. سشوار

علاوه بر این، هتل آپارتمان آرمان برخی از خدمات و امکانات را به طور کلی به مهمانان خود ارائه می‌دهد که می‌توان آنها را به عنوان "امکانات ویژه" در نظر گرفت. این امکانات و خدمات شامل موارد زیر است:

استقبال با چای و خرما: در بدو ورود به هتل، به مهمانان چای و خرما تعارف می‌شود.

صبحانه رایگان: صبحانه به صورت بوفه در رستوران هتل ارائه می‌شود و برای همه مهمانان رایگان است.

اینترنت Wi-Fi رایگان: در تمام نقاط هتل دسترسی به اینترنت Wi-Fi رایگان وجود دارد.

خدمات خانه‌داری: خدمات نظافت و مرتب کردن اتاق به صورت روزانه انجام می‌شود.

پارکینگ: هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت محدود است که برای مهمانان هتل با پرداخت هزینه قابل استفاده است.

لابی: لابی هتل دارای فضای شیک و مبلمان راحت است و مکانی مناسب برای استراحت و معاشرت با دیگر مهمانان هتل است.

کافی شاپ: کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین کیک و شیرینی را ارائه می‌دهد.
لازم به ذکر است که برخی از این امکانات و خدمات ممکن است در شرایط خاص و یا برای گروه‌های خاص با تخفیف ارائه شوند.

تصاویر هتل آرمان مشهد

لابی هتل آپارتمان آرمان مشهد

 

کافی شاپ هتل آرمان مشهد

 

لابی هتل آرمان مشهد

قیمت رزرو آنلاین هتل آرمان مشهد با تخفیف از سایت پرشین هتل

رزرو هتل از سایت پرشین هتل می‌تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنم که این مزایا در رزرو تور هم صدق می کند:

قیمت مناسب: پرشین هتل با ارائه تخفیف‌های ویژه و همچنین گارانتی قیمت، به شما کمک می‌کند تا هتل محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

سهولت رزرو هتل: می‌توانید به راحتی و در هر زمانی از شبانه روز از طریق وب سایت یا اپلیکیشن پرشین هتل، رزرو هتل مشهد  خود را رزرو کنید.

پشتیبانی 24 ساعته: پرشین هتل دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است. در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند رزرو یا اقامتتان، می‌توانید با کارشناسان پرشین هتل تماس بگیرید و از آنها راهنمایی و کمک بخواهید
برای کسب اطلاعات بیشتر از تور مشهد از جمله تور مشهد با قطار یا تور هوایی مشهد از سایت پرشین هتل دیدن فرمایید.

قوانین کنسلی هتل آرمان

قوانین کنسلی هتل آپارتمان آرمان مشهد به شرح زیر است:

  1. تا 7 روز قبل از تاریخ ورود: کنسلی بدون جریمه و استرداد کامل وجه پرداختی انجام می‌شود.
  2. از 7 تا 3 روز قبل از تاریخ ورود: 50% جریمه از مبلغ پرداختی اخذ می‌شود.

کافی شاپ هتل آپارتمان آرمان مشهد

نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل آرمان مشهد

علی. س - اردیبهشت 1403: "ما برای اربعین به مشهد رفتیم و هتل آرمان رو انتخاب کردیم. خیلی راضی بودیم. هم به حرم نزدیک بود و هم تمیز و مرتب بود. صبحانه هم خوب بود و پرسنل هتل هم خیلی خوش برخورد بودن.

بسیاری از مسافران از نزدیکی هتل آپارتمان آرمان مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) و صرفه‌جویی در زمان و هزینه رفت و آمد ابراز رضایت کرده‌اند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل آرمان مشهد

از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان به حرم مطهر، مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، مجموعه تفریحی باغ مشهد، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی اشاره کرد.

فاصله هتل آرمان مشهد تا حرم امام رضا (ع)

فاصله هتل آپارتمان آرمان مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) کمتر از 8 دقیقه پیاده روی است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 4.6از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 13 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

به نظرم کیفت غذا عالیه ولی بهتر هم می‌تونه باشه من سال قبل رفتم این هتل و خداروشکر امسال تا ماه بعد میرم این هتل باید استخر رو رایگان کنید تا به امتیاز هتل اضافه بشه برخورد خوب پرسونل از خوبی های هتل بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل مشهد با اختلاف...محیط ارام و دنج اتاق ها فوق العاده تمیز و مرتب غذای بینظیر و رفتار بسیار محترمانه پرسنلش.. قطعا دفعات بعدم انتخابمون همین هتله

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

بهترین هتل از همه لحاظ عالی بود از سفرمون لذت بردیم محیط آرام وخیلی تمیز حتما انتخاب بعدی هم خواهد بود..

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل ارمان از نظر غذا و نظافت و دسترسی به حرم حرف اولو میزنه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا بی نظیرترین یا کم نظیرترین هتل ایران محسوب میشه پرسنل خیلی خیلی محترم و باشخصیت بهداشت هتل عالی کیفیت غذاهاش عالی عالی خلاصه همه چی خوب بود تشکر میکنم

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

تمام خدمات هتل عالی وبی نظیر مخصوصا غذا نظافت وپرسنل خیلی خوبی داشت ما هتل مشهد خیلی رفته بودیم این هتل ازتمام هتلهایی که رفته بودیم بهتر وعالیتر بود دوست‌داشتم وحتما انتخاب‌های بعدیم همین هتل وبه دوستان توصیه میکنم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آرمان مشهد خییییلی هتل خوبی بود. غذاها عالی، لابی دنج و راحت، اتاق ها تمیز و مرتب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

آپارتمان آرمان مشهد من و خانواده ام چندین بار در این هتل اقامت داشتیم. واقعا عالیه، از کیفیت غذا بگیرید تا برخورد پرسنل، تمیزی و همه چیز

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپارتمان آرمان مشهد به نظر من مجلل ترین هتل آپارتمان در مشهد. 3 شب اقامت داشتیم همه چی فوق العاده بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام دوستان
هتل آپارتمان آرمان مشهد رو من خیلی تعریفشو شنیدم و بلاخره اومدم دیدم
خاستم به همه بگم که حتما این هتل رو امتحان کنند
بی نظیره هتل آپارتمان آرمان
مخصوصا استخرش.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان لوکس آرمان اتاق های مرتبی داشت که خیلی تمیز بودن و رستورانش غذاهی متنوعی داشت که کیفیتشون خوب بودن. از هر نظر عالیه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آپارتمان آرمان مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد هست که من اقامت داشتم. به همه توصیه می کنم این هتل مشهد که اقامت داشته باشن

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آپارتمان آرمان مشهد هیچ عیبی نداره فقط مشکلی که داره اینه که تو طرح ترافیک هست این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.