هتل آپارتمان کرانه مشهد

2.8 از 5
متوسط 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان کرانه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 57%
قیمت 1 شب 657,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 51%
قیمت 1 شب 987,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
دستگاه ATM

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، انتهای امام رضا ۵ ، بازار سرشور ، نبش سرشور ۲۸
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
13 دقیقه
1069 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
62 دقیقه
5151 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
40 دقیقه
3300 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
30 دقیقه
2534 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
38 دقیقه
3198 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان کرانه مشهد، اقامتگاهی تمیز و معمولی می‌باشد که برای مسافرانی که فاصله‌ی زمانی محل اقامت خود تا حرم را ملاک قرار می‌دهند بهترین گزینه است. زیرا این هتل در خیابان امام رضا (ع) ، انتهای امام رضا 5، بازار سرشور، نبش سرشور 28  واقع می باشد.

هتل آپارتمان کرانه مشهد در 5 طبقه ساختمانی بنا شده و دارای 17 واحد اقامتی می‌باشد. این هتل برای پذیرایی بهتر از گردشگران، اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل آپارتمان مشهد، شما به باب الرضا و صحن جامع رضوی فاصله‌ی اندکی خواهید داشت. 

اتاق‌های هتل آپارتمان کرانه مشهد

هتل آپارتمان کرانه مشهد 17 اتاق خود را به‌صورت معمولی و دنج طراحی کرده است. این اتاق‌ها شامل 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می‌شوند. در داخل این اتاق‌ها امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن، حمام به همراه ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... مجهز می‌باشند. لازم به ذکر است در داخل این واحدها آشپزخانه نیز وجود دارد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل کرانه مشهد

هتل آپارتمان کرانه مشهد از امکانات رفاهی مانند: آسانسور، صندوق امانات، عابر بانک، رستوران، اینترنت رایگان و .. برخوردار می‌باشد. وجود پرسنل خونگرم و مجرب این هتل باعث شده تا رضایت میهمانان هتل بالا برود. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به لاندری، اتاق چمدان، بلمن و ... اشاره کرد.

رستوران هتل آپارتمان کرانه مشهد

هتل آپارتمان کرانه مشهد دارای رستوران بسیار خوبی است که انواع غذاهای ایرانی با کیفیت عادی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. در رستوران این هتل غذا به‌صورت منو انتخابی سرو می‌شود. از نظر کیفیت و بهداشت رستوران می‌توانید به بخش نظر سنجی درباره این هتل مراجعه فرمایید.

فاصله هتل آپارتمان کرانه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان کرانه مشهد تا حرم مطهر کمتر از 13 دقیقه پیاده روی است که این موقعیت مکانی باعث شده تا در لیست هتل آپارتمان های مشهد نزدیک به حرم قرار بگیرد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان کرانه مشهد چیست؟

رزرو هتل آپارتمان کرانه مشهد به دلیل نزدیکی به حرم انجام می شود که از دیگر دلیل رزرو این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد از اصفهان، قیمت بسیار ارزان آن می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان کرانه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در هتل آپارتمان کرانه مشهد 150 هزار تومان تا 250 هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت که به نسبت امکانات اتاق، بسیار منصفانه است.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان کرانه وجود دارد؟

در هتل آپارتمان کرانه مشهد هیچ اتاق خاص با آپشن های فراوان پیدا نخواهید کرد، چون یک هتل آپارتمان معمولی بوده که برای رفع این نیاز می توانید به رزرو هتل های 5 ستاره مشهد بپردازید.

هتل آپارتمان کرانه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

رستوران، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، اینترنت و سرویس بهداشتی و فرنگی از امکاناتی هستند که در هتل آپارتمان کرانه شهر بهشت وجود دارند.

آدرس هتل آپارتمان کرانه مشهد کجاست؟

این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، انتهای امام رضا 5، خیابان سرشور، نبش سرشور 28 واقع شده است. دسترسی به باب الجواد و باب الرضا و صحن جامع رضوی از مزیت های این هتل آپارتمان است.

هتل آپارتمان کرانه به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل اپارتمان کرانه در شهر به بازار رضا، بازار بلور، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و ... دسترسی دارد. البته حمام مهی قلی بیگ و مسجد هفتاد دو تن نیز با کمی پیاده روی در دسترس می باشند.

هتل آپارتمان کرانه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان کرانه با هتل آپارتمان هایی بسیار از نظر موقعیت مکانی شباهت دارد اما هتل آپارتمان هامون مشهد و هتل آپارتمان الجواد مشهد از دیگر گزینه های مشابه برای اقامت در شهر بهشت می باشند.

قوانین هتل آپارتمان کرانه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان کرانه مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان کرانه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.6از 5
آرامش محیط 3.4از 5
کیفیت غذا 2.6از 5
موقعیت 3.1از 5
ارزش خرید 2.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 7 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

کرانه گزینه خوبی برای اقامت نیست امکانات خوبی نداره و اینکه همه خودشان رو میزنن کوچه دیگه تا کارت رو انجام ندن حق مشتری رو رعایت نکرده بسیار کثیف و بد یدونه کارگر داره تمیزی و رستوران گردانی و.... همه به پای اینه

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام هتل کرانه تمیز و رفتار کارکنان مخصوصا اقای طهماسبی با ما خیلی خوب و مودبانه بود ؛ غذا هم خوب بود ؛ با تشکر

تاریخ ورود : 1402/02/30
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

بسیاربسیارکثیف وغیرقابل تصور کیفیت غذا زیرصفر کارکنان بسیار بی ادب وروابط اجتماعی زیرصفر ینی هیچ امکانات هتلی نداشت آشغال خونه وازانتخابم بسیاربسیارپشیمونم من نمیدونم چجوری بهداشت ب این مراکز اجازه فعالیت میده آشپزخونه بسیار کثیف وحالم بهم میخوردوبسیارگرم فن کارنمیکرد درست ووووو

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق ها و تخت خواب ها کثیف و نظافت و تمیزکاری در کار نیست. کلیه خدماتی که این هتل متعهد شده ارائه کند باید مطالبه کنید و پیگیر باشید در غیر اینصورت خدمات مطلوبی ارائه نمی شود اکثر پرسنل هتل کرانه به جز یک نفر،عبوس و ناراحت و برخورد گرم و صمیمانه ندارند‌.انگار به اردوگاه کار اجباری آمده اند. سینک ظرفشویی در اتاق ها وجود ندارد و برای شستن وسایل یا ظرف از روشویی سرویس بهداشتی باید استفاده کنید. برای تهیه آب شرب باید از ظرفشویی رستوران هتل آب بردارید یا ابنکه از نزدیکترین فروشگاه آب خریداری کنید. اتاق چهارتخته که ما رزو کردیم اصلا جای تکان خوردن نداشت و کل فضای کوچک اتاق را تخت پر کرده بود. تلوزیون هم قدیمی و وضعیت برودتی آنجا ضعیف و در تابستان گرم است. کولر لابی هم همیشه خراب و صدای تراکتور میداد خلاصه وضعیت سرویس و نگهداری صفر‌. پنجره های اتاق ها مرتفع بوده و هیچ نمایی به بیرون ندارید. اینترنتی در کار نیس، دستگاه ATM همیشه خراب است. برای رسیدن به حرم باید از مسیر شلوغ تردد کنید اصلا توصیه نمی شود.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل در منطقه خیلی خوبی هست...غذا ها بی کیفیت هست خدمات و نظافت پایین

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

از خدمات و غذای هتل راضی نبودم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

راضی نبودم از خدمات هتل

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.