هتل آپارتمان ادمان مشهد

3 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان ادمان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان امام رضا (ع) - امام رضا(ع)19
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
14 دقیقه
1205 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
64 دقیقه
5287 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
42 دقیقه
3505 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
32 دقیقه
2670 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3396 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان ادمان مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های متوسط در مشهد می‌باشد که مقابل هتل الماس 2 مشهد قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت خوب خود توانسته نظر بسیاری از زائران را به سمت خود جلب کند. لابی هتل زیبا و دنج بوده و مجهز به تلویزیون ال ای دی و مبلمان است.

هتل آپارتمان ادمان مشهد در سال 1391 افتتاح شده است که مدیریت این هتل برای رفاه و آسایش بیشتر میهمانان بازسازی خوبی را در سال 1396 انجام داد. این هتل دارای 4 طبقه ساختمانی بوده که 16 واحد آپارتمان در این طبقات جای گرفته‌اند. فاصله‌ی هتل تا حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی 5 دقیقه می‌باشد.

واحدهای آپارتمانی هتل ادمان مشهد

هتل آپارتمان ادمان مشهد 16 واحد آپارتمانی دارد که به سوئیت‌های 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان های 1 خوابه دسته بندی می‌شوند. در این واحدهای آپارتمانی امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، حمام، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... نیز وجود دارد.

هتل ادمان مشهد چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل آپارتمان ادمان مشهد دارای امکانات خوبی همچون رستوران و کافی شاپ است که از نظر کیفیت و نظافت رتبه متوسطی دارند. در مکان‌های ذکر شده انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شود که باب طبع هر گردشگر و زائر است. از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به رمپ معلولین و ویلچر اشاره کرد.

عکس هتل آپارتمان ادمان مشهد به شناخت بصری شما نسبت به هتل کمک می کند تا زوایای بهتری از این هتل مشهد را ببینید. جهت رزرو میز در کافی شاپ و رستوران این هتل با شماره تماس هتل آپارتمان ادمان مشهد تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از نظرات مردم نیز می‌توانید به بخش نظرسنجی در پایین صفحه مراجعه کنید
 
فاصله هتل آپارتمان ادمان مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان ادمان مشهد تا حرم مطهر 13 دقیقه به صورت پیاده است که همین امر باعث شده تا یکی از هتل های مشهد در نزدیک حرم به شمار رود.

دلایل رزرو هتل آپارتمان ادمان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان ادمان مشهد به دلایل مختلفی توسط گردشگران تور مشهد از اصفهان رزرو می شود که یکی ا آن ها نزدیکی به حرم مطهر، دسترسی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و ... است. البته از قیمت مناسب و کیفیت مطلوب این هتل آپارتمان نیز نباید غافل شد

هر شب اقامت در هتل آپارتمان ادمان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در هتل آپارتمان ادمان مشهد باید هزینه ای بین 140 هزا تومان تا 360 هزار تومان در نظر بگیرید که البته این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان ادمان وجود دارد؟

اگر به دنبال اتاقی خاص در هتل آپارتمان ادمان مشهد هستید، باید بگوییم چنین اتاقی در هتل وجود ندارد. شما برای رزرو اتاق های لوکس باید هتل قصر طلایی مشهد یا هتل درویشی مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان ادمان چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان ادمان مشهد با توجه به لول هتل خود امکانات مطلوبی را در اختیار میهمانان قرار می دهد که شامل پارکینگ، خدمات ویژه معلولین، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... می شود

آدرس هتل آپارتمان ادمان مشهد کجاست؟

آدرس هتل آپارتمان ادمان در خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 19 می باشد که دسترسی خوبی به بیمارستان و بازارهای مشهد دارد.

هتل آپارتمان ادمان به چه اماکنی نزدیک است؟

از اماکنی که در دسترس هتل آپارتمان ادمان مشهد هستند می توان به بازار بلور، بازار ساعت، پارک میرزا کوچک خان، بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و ... اشاره نمود.

هتل آپارتمان ادمان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان ادمان مشهد از نظر موقعیت با بسیاری از هتل های مشهد شباهت دارد اما هتل آپارتمان گل نرگس مشهد و هتل آپارتمان رواق مشهد از دیگر گزینه های مشابه برای اقامت هستند.

قوانین هتل آپارتمان ادمان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان ادمان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان ادمان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.